Nitzen1987

Hvem sidder ved hovedbordet???

7 indlæg i dette emne

Vi skal sidde i E-form og regner med at vi skal sidde 10 ved det øverste bord (os selv, vores forældre og???) Vi har ingen bedste forældre men har begge 2 søskende de tre af dem er gift/har samlever... Min tilkommende mener at det vil være forskelsbehandling, hvis vi placerer fx hans bror (der er toastmaster og forlover) og hans kone oppe ved hovedbordet..... Og det samme gør sig gældende hvis vi taler onkler og tanter....

Hvad tænker I?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kommer jo rigtig meget an på hvilken familie i har... Vores familier ville ikke et sekund tænke i de tanker, så der ville ingen sure miner være. Der vil folk mere kigge på hvem de kommer til at sidde ved siden af (= nogle de kan hygge sig med hele aftenen) end om de sidder ved hovedbordet eller ej.

Men jeg vil da sige, at de der har en "titel" (forlover/toastmaster/brudepige) vil være mest oplagte at placere ved hovedbordet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

For et stykke tid siden var jeg til et sølvbryllup med mine venindes forældre (vores forældre er venner og var også med) Der sad jeg ved hovedbordet, så jeg kunne sidde sammen med min veninde, da festen ellers ville have været (røv)kedelig, hvis vi ikke kunne sidde sammen. Jeg tror på ingen måde der var noget familie der følte sig stødt eller snydt over at datterens veninde sad ved højbords i stedetfor dem. Det vigtigste er jo at man har nogle at snakke med.

Prøv nærmere at tænke over, hvem vil Tante Olga helst sidde ved siden af, i stedet for hvor mange pladser væk fra Brudeparret bør Tante Olga sidde?

Det var mine tanker/erfaringer - måske det hjalp dig lidt?

0

Del dette indlæg

Hm hvis nu I sætter toastmasterbroderen ved hovedbordet og så de to øvrige søskende overfor hinanden ved midterbordet - altså den midterste af de trepinde i E'et??

Og så kan I evt sætte øvrige vigtige personer, fx onkler og tanter i de to yderpinde på ydersiden. Så sidder ingen af dem med ryggen til jer.

Man kan ikke gøre alle tilpas og folk ved godt, at I knokler for at lave en god bordplan.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer