wuk63

Anders og Maja 22/2 2011

54 indlæg i dette emne

Nu har jeg lige endnu et svar til dig ;-)

Hvis det er farven, du er utilfreds med, kan du kontakte Terrier Playnet og spørge, om de vil lave en af deres modeller i en anden farve. Det gjorde jeg, og det ku' sagtens lade sig gøre, prisen var vist endda den samme. Men det her kan selvfølgelig blive en smule sværere, hvis de simpelthen ikke fører den rigtige farve stof... Men det er da forsøget værd!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja så er vi kommet lidt videre i planlægningen, det går faktisk ikke så langsomt når det kommer til stykket. 1 tang af gangen!

Vi var ude og se feststedet og det var lige som det skulle være, vi fik svar på alle vores spørgsmål og det var bare perfekt - vi har så besluttet at receptionen skal holdes derude også - selvom rummet ikke er så stort har vi tænkt os at det skal være en stående reception, så kan der være flere. Vi ville servere sandwichs, men vi laver det nok om til noget pølsehorns artigt i stedet. Måske ikke med pølser inden i, men fx skinke og ost rullet ind i, og nogle med kødsovs - det kan laves længe i forvejen og nedfryses så alting ikke bliver så stressende lige op til dagen.

Så er der bare det at når nu vi holder receptionen samme sted som festen, hvordan får vi så dem der kun er inviteret til reception til at gå inden festen begynder? og hvad hvis der er nogen der "Misforstår" invitationen til receptionen, og tror de skal blive (har hørt et skrækkeligt pinligt eksempel) og være med til festen. Vi har snakket med en masse om det og er kommet frem til følgende løsning:

De der skal inviteres til receptionen får en indbydelse til at "overvære vielsen" Efter vielsen vil der være et "let traktement" i Haunstruphuset fra kl. 14 - 17.

Når klokken nærmer sig 17, vil vi banke på et glas og sige mange tusind tak til dem der er mødt op for at tage del i vores dag og takke for gaver.

Vi håber at vi ved: ikke at kalde det reception, men et let traktement, og skrive klokkeslet på at der ikke sker nogen misforståelser. Samtidig er det en stående reception hvilket ikke indbyder folk til at hænge til kl. 18 (der vil være stole langs muren) og ved at lave en klar afslutning på receptionen med en lille takke tale sender vi folk pænt ud af døren, forhåbentlig uden akavede moments.

Jeg har leget lidt med indbydelser, men kan åbenbart ikke ligge billedet ind her :thumbsupsmileyanim: det må komme på et senere tidspunkt!

Ja det er så det der er sket siden sidst!

0

Del dette indlæg

De gange jeg kun har været med til receptionen har der stået reception og et slut tidspunkt og jeg har ikke oplevet at der er nogen som har været i tvivl. Så hvis det var mig ville jeg kalde det for vielse med efterfølgende reception til kl. xx og så som du beskriver slå på glasset og sige pænt tak hvis folk ikke allerede er begyndt at sive af sig selv.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var også min første tanke, men så var det at jeg hørte om det der utroligt pinlige tilfælde hvor nogle af receptionsgæsterne troede de også skulle med til festen. Jeg ville bare nødig stå der på dagen og skulle bede nogen om at gå fordi de altså ikke er inviteret med til festen! Nu ved jeg jo selvfølgelig ikke hvilken slags personer der misforstod deres invitation, eller hvordan invitationen var skrevet. Er det tydeligt nok hvis man skriver RECEPTION MED LET TRAKTEMENT?

0

Del dette indlæg

Og så fik jeg kigget i svigermors smykkeskrin - hun havde en kæde med en stor zirkon og 8 ægte diamanter som jeg må låne, og det er jo helt fantastisk, den skal bare pudses op og så skal jeg finde øreringe der passer til.

0

Del dette indlæg

Sidste nye opdatering:

Fotograf er bestilt, det bliver Tosafoto, de virker rigtig søde og vi føler vi er i trygge hænder og så er de billige.

http://www.portraetsnedkeriet.dk/main1.htm

Feststedet bliver som sagt haunstruphuset http://www.haunstruphuset.dk/ det er ikke så fancy eller specielt, men jeg kender stedet og vi kan få det som vi vil have det. Der er ingen skru ned tider, rengøring eller fine fornemmelser, det passer os rigtig fint. Eneste minus er at to af toiletterne ikke er de flotteste, men jeg må trylle med noget glimmer og levnede lys.

Vi har nu besluttet os for at vi gerne vil have en DJ efter en rigtig god mail fra Jesper Brock fra flash light gruppen - og det bliver jo nok også dem der kommer til at få jobbet :) Det vi diskuterer nu er om der skal være pianist under maden, eller DJ hele tiden. Svigerfar vil helst have pianist, jeg vil helst have DJ. Men svigerfar betaler så han får nok sidste ord, retfærdigvis, men kan mærke jeg ikke lige var helt hooked på at han skal bestemme det til VORES bryllup. Jeg er dog en fornuftig pige og bider tænderne sammen, for svigerfar er en rar mand, der har sagt at han vil betale for ellers stod det på en playliste på computeren og det er da overdådigt pænt gjort af ham.

Indbydelserne kommer til at se således ud: Kommer senere når handyret lige har hjulpet mig med at gøre billedfilen mindre :-)

Redigeret af wuk63
0

Del dette indlæg

Kjolen

Kjolen som jeg VIRKELIG er kommet til at elske:

post-41090-1273483540.jpg elsker denne detalje: post-41090-1273483579.jpg :)post-41090-1273483604.jpg

og her linket så i kan se nogle bedre og større billeder http://www.lilly.dk/Default.aspx?ID=30&amp...;VariantID=VO59

Så håber jeg bar[e at den er lige så smuk på mig som på billedet, for jeg ELSKER ELSKER ELSKER virkelig den kjole :)

Redigeret af wuk63
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skoene

Skoene har jeg lidt dilemmaer omkring, men hvor de skal købes er vist på plads, jeg skal bare liiige vælge hvilken model, hvilken farve og hælhøjde. Valget står mellem disse 3: post-41090-1273484424.jpg post-41090-1273484468.jpg post-41090-1273484479.jpg de sidste er i lyseblå, men det er ikke til at se på billedet for de første to er turquoise.

Jeg regner med at købe 2 ud af 3 og hælen skal ikke være for høj! ender nok med at købe de 2 sidste par og måske nogle flere sko i andre farver når nu jeg alligevel er i gang :)

Redigeret af wuk63
0

Del dette indlæg

Det var også min første tanke, men så var det at jeg hørte om det der utroligt pinlige tilfælde hvor nogle af receptionsgæsterne troede de også skulle med til festen. Jeg ville bare nødig stå der på dagen og skulle bede nogen om at gå fordi de altså ikke er inviteret med til festen! Nu ved jeg jo selvfølgelig ikke hvilken slags personer der misforstod deres invitation, eller hvordan invitationen var skrevet. Er det tydeligt nok hvis man skriver RECEPTION MED LET TRAKTEMENT?

Hvis du skriver reception med let traktement samt et slut tidspunkt, så vil jeg mene folk skal være yderst fatsvage for ikke at forsåt hvordan det hænger sammen.

KH frk R

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der lige lidt opdateringer.

kjolen er købt, og det blev den kjole som vises på billederne tidligere i tråden.

Vielsesringene er købt og de er bare SÅ flotte. Ringen er delt foran med en skrå indgravering, på den ene side er der "børstet" hvidguld og på den anden og på den anden side rød guld. På min ring er der en lille sten i den skrå indgravering. Anders´s er lidt bredere end min, men bortset fra det og stenen i min er de ens :thumbsupsmileyanim: Det var Anders der fik det sidste ord, jeg ville have haft med et hjerte og 3 sten, men så fandt han de her og så var vi solgt!

Det fede ved det var, at da vi hentede ringene, fik vi en flaske champagne med, med 23 karats guldflager i. Sikkert noget sprøjt, men det er lidt blæret.

Skoene er nu bestilt og det blev de her: post-41090-1283789201.jpg

Og så er strømpebåndet bestilt, et New England Patriots strømpebånd fra Annies Brudeslør

Alle indbydelserne er lavet og jeg er begyndt at aflevere dem, efterhånden som jeg møder folk, så er det både personligt og vi sparer portoen. ønskelisten er færdig, inkl. den i inspiration.

Der er også ved at være styr på bordpynten. Jeg er i gang med at lave omslaget til menu hæfterne så de er klar til efter jul når vi kan lave bordplanen og menuen er på plads.

0

Del dette indlæg

Syns de sko er så fine..!!! Er nødt til at ha et par selv - hvilken højde hæl bestilte du med?

Glæder mig til billeder af strømpebåndet, osse selvom det er med Patriots :thumbsupsmileyanim: Overvejer osse selv at bestille noget hos hende..

0

Del dette indlæg

Hov, her har jeg vist ikke været forbi før, men sikke en skøn tråd!!! Kan rigtig godt lide jeres tema og tror det bliver supergennemført. Er meget spændt på jeres kage, tror den bliver SÅ flot og sød med pingvintopfigurer! LOVE IT!!!!

Og smuuuuuuk kjole, og så valgte du endda de sko, som jeg synes var flottest dertil. :thumbsupsmileyanim: Og så har du jo også dit blå. :)

Og hvor er det SEJT, så meget din htb er med i planlægningen! :biggrin: for det!!!

Ja, der er faktisk rigtig mange spændende ting herinde. :) Glæder mig til at følge dig lidt mere :)

0

Del dette indlæg

Hejsa, og tillykke med det vinterbrylluppet - Uha var også min drøm men min H2B er mere til sommer og så er vores datter også blevet 1.5 år, så det blev det. Og glæder mig da som sindssyg alligevel ( har dog en masse inspirations billeder hvis det er du mangler lidt ;) )

Glæder mig til at følge jer - lidt pudsigt vi hedder det samme.

De sko du har bestil er så fine, håber de passer i farven, har hørt lidt om at de ikke altid stemmer helt overens med billederne. For så skal jeg vist lige have sådan et par :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak for de søde tilkendegivelser :thumbsupsmileyanim: Jeg syntes så småt at stressen ligger sig.

Nu skal i se strømpebåndet, jeg har ikke selv set det "live" for det blev sendt til min mor, men hun siger det er fantastisk flot, og min lillesøster var ved at hoppe op i loftet da hun så det, så jeg glæder mig til at prøve det.

post-41090-1285006177.jpg

Og nu har jeg endelig fået det til at virke med billeder jeg selv har taget så værsgo:

indbydelsen

post-41090-1285005231.jpg

post-41090-1285006012.jpg

og så får i lige lidt flere men det kræver lige et nyt post :-)

Redigeret af wuk63
0

Del dette indlæg

her er receptions indbydelsen

post-41090-1285006272.jpg

OG endelig.... Mig i kjolen!!!!

post-41090-1285006663.jpg

post-41090-1285006644.jpg

jeg føler mig som en prinsesse - MEN jeg kunne se på billederne da jeg kom hjem at jeg nok lige skal have tonet armene lidt! Men Zumba er nu på det ugentlige program og svømning er på programmet fra 1 oktober. 3 gange ugentlig. så mon ikke jeg når at få en "fit Body" inden :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer