Guest GlamourGirl

Polterabend

10 indlæg i dette emne

Hej!

Jeg er ved at drive min kæreste til vanvid over mine spekulationer over hvornår vores polterabend kunne tænkes at blive. :-)

Jeg er nok lidt et kontrolfreak på det punkt, og hader ikke at have nogen indflydelse på det eller overhovedet ane hvornår man ligepludselig bliver overrumplet af en masse venner.

Jeg glæder mig selvfølgelig også helt vildt til at se hvad mine dejlige veninder har fundet på. :heart: Jeg tror det måske bliver i denne weekend eller 2. weekend i marts vi bliver overrasket, men intet er jo sikkert.

Er der andre som har det på samme måde?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Shit, det er jo også lige om lidt I skal giftes... Kan godt forstå du er spændt!!

Jeg har noget tid til endnu og jeg forventer en polterabend i juni, så den er afholdt inden sommereferien.

Jeg er ikke et øjeblik i tvivl om, at jeg også vil drive min kæreste til vanvid, når vi når derhen til.

0

Del dette indlæg

Ja i morgen er der 4 uger til. :heart:

Helt vildt så hurtigt tiden den går, men planlægningen er heldigvis ved at være på plads.

Vi kan ikke den sidste weekend inden brylluppet, da vi for et halv år siden købte billetter til Nephew koncert i den weekend, og det ved dem som skal arrangere polterabend, så der er kun 3 weekender tilbage. Er virkelig spændt på om det bliver i morgen.

0

Del dette indlæg

Ja i morgen er der 4 uger til. :heart:

Helt vildt så hurtigt tiden den går, men planlægningen er heldigvis ved at være på plads.

Vi kan ikke den sidste weekend inden brylluppet, da vi for et halv år siden købte billetter til Nephew koncert i den weekend, og det ved dem som skal arrangere polterabend, så der er kun 3 weekender tilbage. Er virkelig spændt på om det bliver i morgen.

Jamen så glæder vi os til referat søndag eller hvornår du nu er på benene igen.

Ved din kæreste hvornår du skal poltes og omvendt?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har det lidt på samme måde, jeg ved at der måske bliver noget men ikekk hvornår. ( se evt i min tråd) Jeg ved at min brudepige/sparingspartner er ved at planlægge noget med ved ikke hvornår, og jeg typen der planlægger mine weekender LANG frem i tiden.. så.. hmmmm.. bliver spændene at se hvad jeg må aflyse.. eller om jeg kommer til at mælde mig syg på arbejde ( har fastweekend vagt hveranden weekend)

0

Del dette indlæg

Jeg vil også være meget spændt, når vi når tættere på vores bryllup. Jeg tror, at jo tættere på vi kommer, jo mere "mistroisk" vil jeg være overfor de planer jeg/vi evt. har med venner, som jeg ved kunne vide noget. Så på den måde vil en smule af overraskelsen gå af, hvis det nu ender med at være 14 dage før - men det er selvfølgelig en overraskelse, hvad der skal ske (og faktisk om der i det hele taget bliver noget).

Vi overraskede en veninde for 1½ år siden ved at holde PA 1½ måned før brylluppet - den havde hun ikke set komme!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej der var ikke polterabend i lørdags.

Vi er nu ret sikker på at der bliver holdt en polterabend for os, eller i hvert fald for Michael. Jeg har haft en del skriveri med forloveren og jeg ved at han også har talt med min brudepige/veninde, så mon ikke der også kommer en til mig.

Hverken Michael eller jeg tror at det bliver i morgen, da alle andres planer lyder ret overbevisende. Så er ret sikker på at det bliver næste weekend, altså 14 dage før brylluppet. :cheerleader3:

Jeg har også været ret emsig omkring vores hund, da jeg ikke synes hun skal være alene hjemme hele dagen og natten. (en god polterabend skal der jo rigtig festes igennem), men de har lovet at de sørger for pasning af hende.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer