Guest HenrietteLN

Brudekjoler til gravide...

22 indlæg i dette emne

Hej piger,

Jeg håber I vil hjælpe mig med at samle noget inspiration. Til vores bryllup vil jeg være gravid i 7. måned, så der skal nok være lidt plads til maven.

Jeg skal have den syet og er ikke særlig traditionel og prinsesse-agtig, men vil alligevel gerne se alt mellem himmel og jord for at se om jeg ikke kan finde noget inspiration. Måske kan jeg hapse et element hist og pist...

Jeg har forsøgt at google lidt, men jeg har ikke rigtig kunnet finde noget og jeg mister hurtigt tålmodigheden:)

Vil I hjælpe?

Kram

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for buddene! Jeg har faktisk prøvet nr. 2 fra Lilly og er ret vild med ærmerne. Jeg må jo nok indse at med den hast mine bryster gror for tiden skal jeg ikke satse på at kunne få en god selvsiddende bh i en pris jeg kan betale. Så ærmer er nok nødvendigt i et eller andet omfang...

0

Del dette indlæg

Jeg så en gravid pige prøve denne her i HOB og hun så bare knald godt ud. Den er også med snørreryg, som skulle være smart til voksende mave.

Couture Lotus, Paris 11322 A W String

Den finder du under deres udsalgs kjoler fra 4500 på forsiden...

0

Del dette indlæg

da min svigerinde blev gift var hun i 8. måned, og hun havde en almindelig brudekjole på, som så var rettet til, det så knald godt ud, og man kunne rigtig se maven strutte, hvilket man jo også gerne må i 7 måned, bare lige for at sige at det behøver ikke nødvendigvis være en graviditetskjole, det der nok er vigtigst er at den bliver skåret inder brystet, efter min mening.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for buddene! Jeg har faktisk prøvet nr. 2 fra Lilly og er ret vild med ærmerne. Jeg må jo nok indse at med den hast mine bryster gror for tiden skal jeg ikke satse på at kunne få en god selvsiddende bh i en pris jeg kan betale. Så ærmer er nok nødvendigt i et eller andet omfang...

Jeg skal selv have den nummer to fra lilly på :(

Jeg er godt nok ikke gravid eller har meget mave, men elsker den bare... deres vindues model var sat på en gravid, og det så godt ud :cheerleader3: men heldigvis sad den også flot uden maven :D

weee. jeg glæder mig... 2 måneder fra nu er det min store dag. men håber du finder en du kan lide, og bruge som inspiration :cheerleader3:

held og lykke :heart:

0

Del dette indlæg

Det er måske for sent nu, men synes lige denne skulle flashes, synes den er så skøn.

Den er fundet her: http://viewitem.eim.ebay.dk/White_Maternit...0664756514/item

Hold da op den er flot. Og så til den pris :rolleyes:

Tror jeg må kigger nærmere på den, selvom jeg ikke er gravid.

0

Del dette indlæg

Det er måske for sent nu, men synes lige denne skulle flashes, synes den er så skøn.

Hold da op den er flot. Og så til den pris :17:

Ja tænker også at den sagtens kan bruges selvom man ikke er gravid.

Den er virkelig smuk. og Ja sikke en pris!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op den er flot. Og så til den pris :17:

Ja tænker også at den sagtens kan bruges selvom man ikke er gravid.

Den er virkelig smuk. og Ja sikke en pris!

Jeg har dog tildens til topmave, så det må kunne gå alligevel ja :)

Jeg har også bestilt den, så du får mange tak for inspirationen ;)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer