Sign in to follow this  
Followers 0
Nordskov

Lokaler i Holbæk

8 posts in this topic

Annonce ♥

Taler vi bare om lokaler eller om et sted der inkluderer mad m.v. Hvad sidstnævnte angår kan jeg klart anbefale Den Blå Ged i Ordrup By. Hyggeligt lille sted der drives af mand og kone. Alternativt Hørby Færgekro i Holbæk.

Taler vi om lokaler kunne Næsseslottet (hvis det overhovedet kan lejes mere) være en mulighed og ellers er der Slotsparkens Forsamlingshus (der har jeg dog aldrig selv været) eller Udby Forsamlingshus.

Taler vi om lokaler hvor der også skal være overnatning kunne Sonnerupgaard Gods være en mulighed men der skal I have pengepungen op af lommen. Det er så også i særklasse.

0

Vi har leget Vommevad Forsamlingshus som er med værtspar. Man må selv ta drikkelse med (proppris = 20 pr. kuvert) og stedet er bare blevet SÅ flot efter det er blevet renoveret.

I skulle køre derud og kigge. Det er VIRKELIG det værd!

Det er ikke så dyrt og de laver VIRKELIG god mad.

http://www.vommevad.s-8.dk/

Edited by AnnKristine
0

Vi har været til bryllup på kuthøjskolen i Holbæk.....det var bare sådan et smukt sted.....receptionen blev holdt i hovedhuset og selve festen i en af længerne.....tror selv de havde sørget for maden , men det var bare et rigtig godt sted, der var også sovepladser til alle gæster :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Hej Ditte

Hedder det Kuthøjskolen? Vi leder nemlig efter lokaler i Holbæk, men det siger mig ikke lige nogle - ej heller på google.

Vi overvejer Strandparken, så hvis nogen har erfaringer med dem så fortæl endelig :angry:

0

Hej Ditte

Hedder det Kuthøjskolen? Vi leder nemlig efter lokaler i Holbæk, men det siger mig ikke lige nogle - ej heller på google.

Vi overvejer Strandparken, så hvis nogen har erfaringer med dem så fortæl endelig :angry:

nej sorry det er selvføgelig en tastefejl.... kunsthøjskolen er det

0

Jeg har været tl fest konfirmationer og ligende på Hotel strandparken flere gange og det kan varmt anbefales, vi overvejede det til vores bryllup men det var for langt væk. Betjeningen er super og beliggenheden helt ned til vandet perfekt. Jeg ved ikke hvordan priserne ligger.

0

Vi holder her om 9 dage :cheerleader3: i Tuse forsamligshus, hos den fantastiske Marianne...

Vi kommer til at give omkring 500 pr. kuvert, og må selv ha sprut med! :angry: og så var det det eneste sted vi kunne finde, hvor der ikke er en slut tid, festen skal slutte..

ellers kiggede vi meget på selskabslokalet i andelslandsbyen, toiletterne er bare ca. 50 meter væk fra selve festlokalet.

og så kiggede vi på frøbjergård i Ugerløse/stenlille kan ikke huske det, men google frøbjergård, virker rigtig hyggeligt, var bare for småt for os :unsure:

0

Annonce ♥