Guest RikkeK

Feststeder omkring Silkeborg

11 indlæg i dette emne

Hej alle sammen.

Jeg ville høre om der er nogen der har forslag til hvor man kunne holde et bryllup i Silkeborg området. Jeg spørger på vejene af min søster. Jeg blev selv gift i maj sidste år, og ser frem til vores 1 års bryllupsdag, som ligger lige rundt om hjørnet :(

Vi holdte festen i noget der hedder Festhuset i holstebro, som er et lokale med køkken og personale til. Det er nok noget i den stil min søster leder efter. Og gerne et sted hvor man selv må medbringe drikkevare.

Jeg håber at i kan hjælpe os med at få lidt inspiration :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi holder vores bryllup i skovhuset i fårvang, lidt udenfor silkeborg.

Det er nogle dejlige lyse lokaler og Svostrup Kro står for værtsskabet - dog er er det billigere end at holde det på kroen. Derude må man selv medbringe vin, kage, alkohol osv, bare kroen leverer mad og personale

0

Del dette indlæg

Her er nogle af de steder vi har haft i tankerne:

Hotel Julsø

Hotel Himmelbjerget

Ålekroen

Hotel Nyhattenæs

Kongensbro kro

Svostrup kro

Låsby kro

Tror næsten jeg kunne blive ved :(

En god ide er at google:

Restaurant Silkeborg

Kro Silkeborg

evt. hotel Silkeborg

Ofte får du et kort frem på google, så du også kan se belligenheden af de forskellige.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hjemmesiden for Skovhuset er også helt hen i vejret... Vi var derude til noget åbent hus halløj da Svostrup Kro overtog køkkenet.

Vi har ladet Kroen stå få vin, øl og vand - de kan gøre det til en fornuftig ad libitum pris. Men vi tager selv en lille en med til kaffen.

Derudover har vi selv bryllupskagen med plus canaper til ventetiden mellem kirke og middag.

Men jeg vil anbefale at man ringer ud på Svostrup Kro og siger det er et arrangement i Skovhuset man gerne vil høre om... Mener damen man skal snakke med hedder Ulla

0

Del dette indlæg

Tak for svar til jer begge to : )

Tinaen: Fik i det arrangeret sådan at i selv kunne have drikkevare kage osv med, det står der nemlig ikke noget om på deres hjemmeside.

Peanutdog: Kender du til nogen af de steder? Og ved du om man selv må medbringe drikkevare?

Nej tror alle steder er med totalarrangement.

Vi skal selv holde på Hotel Himmelbjerget (750 kr inkl 3 værelser og billig overnatning for gæster)

Fik også indhentet tilbud fra Hotel Julsø (billigere en himmelbjerget, men ingen mulighed for overnatning)

Ålekroen: (for dyrt og småt til os (60 gæster) og kemien var SLET ikke til stede)

Ny hattenæs: Har fået eftermiddagskaffe der én gang, og udsigten er ikke så god som de skriver på deres hjemmeside.

Jeg har aldrig spist middag på nogle af de steder eller været til fest der, så det kan jeg ikke fortælle om :(

Men prøv hotel julsø. De er MEGET søde at snakke med, og "alt" kunne lade sig gøre, når vi spurgte...

0

Del dette indlæg

Der er også Ry Parkhotel. Der skal vi selv holde bryllup. Som navnet siger ligger det i Ry og ikke Silkeborg men dog indenfor, hvad jeg kalder Silkeborg området.

Priserne man kan se i kataloget på deres hjemmeside er godt nok inklusiv drikkevarer, men det er intet problem at tage egne drikkevarer med, så bliver der bare netto fratrukket et beløb, så det svarer til, at det er eksklusiv drikkevarer men inklusiv proppenge. Jeg tror det er sådan, de gør de fleste steder, man skal bare spørge til det. :smolf:

0

Del dette indlæg

vi holdte vores bryllup på Pejsegården i Brædstrup, og det var helt fantastisk, og prisen var også ret overkommelig :-). Jeg synes i skal kigge på deres hjemmeside, og ellers kan i læse min beretning fra vores bryllup, du kan finde linket i min signatur i bunden af min besked. :-) Vi giver i hvertfald deres mad og service top karakter, de stod virkelig på pinde for os :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med papirfabrikken?

Yeah! Der skal vi holde vores fest :( På restaurant 1a, som er super lækkert og moderne! Jeg har dog ikke foreslået det, da trådstarter søgte noget, hvor man selv kan medbringe drikkevarer...

Sjovt - der skal vi også holde vores bryllup. Det er efter vores mennig :) et fantastisk sted til bryllup. Udsigten er skæn og maden i sær klasse!!

Men som skrevet, så kan man ikke selv medbringe drikekvarer. Men der er flere forskellige prisklasser - evt. ring og hør dem ad.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer