E&T

Unbra

11 indlæg i dette emne

Er der nogen af jer der har erfaring med unbra?

Smart og praktisk ser det jo ud, når man skal have en kjole der er dyb i ryggen, men jeg kan ikke helt forestille mig, at den kan være særlig behagelig at have på eller at den kan sidde uden at "give slip" i løbet af en lang dag...??

post-40384-1268564002.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har en, og jeg er rigtig glad for min. jeg bruger den især hvis jeg skal have en bluse på, hvor man ikke må se stropper, eller ryggen er bar. Den gør at jeg ikke føler mig så bar, som hvis jeg kun havde haft min bluse på.

Men har jeg en fest kjole på, bruger jeg den ikke. Der er stoffet ofte så tykt, at man alligevel ikke kan "se igennem".

Som en anden skriver løfter de ikke, så om man synes de er gode eller dårlige afhænger nok af ens barm

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Umiddelbart havde jeg ikke turde - tænk hvis den smuttede ud i kirken :)

Men hvad hjælper den egentlig. For mig at se er det jo slet ikke nødvendigt med sådan en i en almindelig brudekjole?

Hmm.. Jeg er ikke sikker på hvad du mener med en almindelig brudekjole... Men min brudekjole skal have dyb ryg og hjerteformet udskæring, så det ville jo være helt perfekt hvis denne kunne bruges...

Jeg har sådan en og synes den er så dårlig :-(

Men nu har jeg også ammet 2 børn og mine bryster sidder måske ikke så højt længere ;-)

Hvis du har en barm, som sidder hvor den skal, er den rigtig god. For den holder dem på plads men ikke oppe.

Jeg har ikke så meget brug for at holde dem oppe... Jeg skal bare have en BH så jeg ikke skal bekymre mig om hvorvidt man kan se noget når jeg læner mig forover, og fordi jeg er for sensitiv til at gå helt uden... :(

Jeg har en, og jeg er rigtig glad for min. jeg bruger den især hvis jeg skal have en bluse på, hvor man ikke må se stropper, eller ryggen er bar. Den gør at jeg ikke føler mig så bar, som hvis jeg kun havde haft min bluse på.

Men har jeg en fest kjole på, bruger jeg den ikke. Der er stoffet ofte så tykt, at man alligevel ikke kan "se igennem".

Som en anden skriver løfter de ikke, så om man synes de er gode eller dårlige afhænger nok af ens barm

Ok... Tak for rådet.. :cheerleader3:

Jeg har en (eller faktisk 2) og synes de er super gode til mig. Skal helt sikkert bruge unbra til mit bryllup, har testet den under en festkjole og bemærkede slet ikke at jeg havde den på. Så thumps up herfra :-)

Dejligt at høre... Jeg bliver mere og mere glad for idéen... :super::):cheerleader3:

Jeg kender den ikke, men min tanke er at den hverken løfter eller støtter, men bare er der for at man har noget på?

(og med mine bryster skal jeg da både have hejseværk og stillads for at holde dem på plads ;))

Ja, tildels kan du have ret i at den bare er der for at have noget på... Men jeg synes det er meget rart at have noget der skærmer lidt for stoffet når man bevæger sig og som sikrer at man ikke kommer til at vise for meget barm når man kravler op og ned fra stolene, og hvad ved jeg... ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror denne giver mere støtte :)

http://cgi.ebay.com/ADHESIVE-STRAPLESS-BRA...b#ht_2215wt_782

Men jeg har også en unbra og har faktisk brugt den rigtig meget :(

Hmm, ja det kunne være at den skulle med i overvejelserne... Tak for linket... :cheerleader3:

Dejligt at høre at der er en til der har været glad for konceptet... For det ville unægteligt være den nemmeste løsning... ;)

Redigeret af E&T
0

Del dette indlæg

Jeg har arbejdet i en undertøjsbutik hvor vi solgte dem!

De plejer at være rigtig godt til piger med mindre barm, BH'en løfter ikke, men kan godt hjælpe til at give lidt mere kavalergang.

De klistre mindre jo mere man bruger dem så hvis den skal bruges til et bryllup ville jeg helt sikkert købe en ny og bruge den første gang den dag. Husk at den skal på når du kommer ud af badet og har tørret dig, men FØR du bruger creme eller parfume på den måde sidder den meget bedre fast.

Hvis du har tendens til at svede meget vil jeg bestem ikke anbefale dig at bruge sådan en BH da sved selvfølgelig kan medføre at den ikke klistre så godt.

Du kan evt. købe en og prøve den en dag hvor du skal til fest så du kan se hvordan den sidder også hvis du får det lidt varmt, men ellers kan du købe en BH der lukker på maven og dermed bliver trukket længere ned på ryggen eller et stykke elastik du kan bruge sammen med en ganske almindelig BH som trækker den ned bagpå.

Prøv evt. at gå ind i La Senza Lingeri - de har normalt både klister BH'er (to forskellige), Elastik til en almindelig BH og en BH der klistres fast i siderne, men som har bøjler i så den ligner en normal BH foran.

Held og lykke

0

Del dette indlæg

Jeg har arbejdet i en undertøjsbutik hvor vi solgte dem!

De plejer at være rigtig godt til piger med mindre barm, BH'en løfter ikke, men kan godt hjælpe til at give lidt mere kavalergang.

De klistre mindre jo mere man bruger dem så hvis den skal bruges til et bryllup ville jeg helt sikkert købe en ny og bruge den første gang den dag. Husk at den skal på når du kommer ud af badet og har tørret dig, men FØR du bruger creme eller parfume på den måde sidder den meget bedre fast.

Hvis du har tendens til at svede meget vil jeg bestem ikke anbefale dig at bruge sådan en BH da sved selvfølgelig kan medføre at den ikke klistre så godt.

Du kan evt. købe en og prøve den en dag hvor du skal til fest så du kan se hvordan den sidder også hvis du får det lidt varmt, men ellers kan du købe en BH der lukker på maven og dermed bliver trukket længere ned på ryggen eller et stykke elastik du kan bruge sammen med en ganske almindelig BH som trækker den ned bagpå.

Prøv evt. at gå ind i La Senza Lingeri - de har normalt både klister BH'er (to forskellige), Elastik til en almindelig BH og en BH der klistres fast i siderne, men som har bøjler i så den ligner en normal BH foran.

Held og lykke

Tak for rådene! :thumbsupsmileyanim:

La senza er også en af mine favorit lingeributikker... Må smutte forbi ved lejlighed nu jeg ca. ved hvordan kjolen kommer til at se ud... :):cheerleader3: :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer