Tyara

Update på min kjole!

9 indlæg i dette emne

I dag ringede jeg så til Panayotis i Odense for at klage min nød.

Jeg fik fat i hende der solgte mig den i marts - og hun var simpelthen noget af det sødeste!! Den gode service jeg fik i butikken kom bare også strømmende gennem telefonrøret, og jeg er helt opløftet efter at have talt med hende.

For det første: Kjolen er ikke str. 40. Det var åbenbart skrædderen der udtalte sig om noget hun ikke havde helt forstand på!! (Jeg har ikke været heldig med dde skræddere. ;))

Det er en str. 42, som jeg oprindeligt troede. (Så synes jeg godt nok det er en LILLE str. 42, men lad det nu ligge. Jeg er bare glad for at den rigtig gode sælger ikke havde bundet mig noget på ærmet.)

Hun bad så om alle de oplysninger jeg kunne læse mig til på mærket, og så sagde hun, "Nu tager du det helt roligt, ingen panik, og overlader det til mig. Jeg ringer personligt til Michael Panayotis og beder ham undersøge om der findes en kjole magen til i en større størrelse, et eller andet sted i Spanien."

:heppe: :heppe: :heppe: :heppe:

Hvis det nu ikke kan lade sig gøre (og chancerne er meget små!!), så sagde hun at de har en skrædder de plejer at bruge, og hun har aldrig taget mere end 1000 kr. for at rette til på en kjole. Min skrædder sagde 3000 hvis det skulle gøres som den så ud nu.

Men der er åbenbart forskel på Sjælland og Fyn også på det område. ;)

Derudover havde hun bladret igennem en masse af deres gamle kataloger, og fundet frem til kjoler der ligner min lidt, og dem ville hun også undersøge om de kunne skaffe.

Jeg har vel snakket med hende sammenlagt i 40 minutter i dag, og jeg er simpelthen helt lettet!! Nu er jeg glad for at jeg ringede til dem (tak, Mette WO!!), og nu ved jeg at på den ene eller den anden måde, så bliver dette min kjole på bryllupsdagen! :thanks:

post-7-1086183840.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er jeg søreme glad for at høre, Tyara!

Ellers kan jeg også godt anbefale hender der syede min kjole om - det blev 1600,- for en splinterny nederdel og en pæm omsyning af corsagen. Men Sorø og Fyn er jo nærmest et fedt....

Kh Nina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er jeg søreme glad for at høre, Tyara!

Ellers kan jeg også godt anbefale hender der syede min kjole om - det blev 1600,- for en splinterny nederdel og en pæm omsyning af corsagen. Men Sorø og Fyn er jo nærmest et fedt....

Kh Nina

Hej Nina,

fordelen ved den skrødder i Odense er, at det er hende der syr alle Panayotis' kjoler om. For det første kender hun så kjolerne, og for det andet kender hun butikken, og vil nok gerne bevare dem som reference. ;)

Men hvis det skulle glippe kan det være jeg får brug for din skrædder.. skal jo giftes i Sorø-området. :thanks:

0

Del dette indlæg

Godt at høre!

Jeg har også været i butikken i Odense og de var også SUPERsøde! Je gkøbte godt nok kjolen i Vejle i efteråret, men skulle lige kigge efter lidt tilbehør.

På disken derinde lå der et takkekort fra en jeg kender - ja faktisk hende der laver vores invitationer mm.... og hun (ekspedienten) fortalte mig HELE historien om pigen og hvordan forløbet havde været. Jeg var ret imponeret over at hun husker sådan noget! Desuden sagde hun, at de var virkelig glade for at få takkekort - så der er et tip, hvis din historie falder så heldigt ud, som det ser ud til nu.

Pøj pøj med det - jeg Xer fingre for at de kan hjælpe dig!

Carina

0

Del dette indlæg

Jeg har allerede lagt skumle planer om noget chokolade eller hjemmebag hvis de virkelig kan skaffe en anden kjole - eller bare pga. den gode service ad 2 omgange, plus terapeutiske telefonsamtaler!! ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer