Guest sinning

Vi Skal Giftes D. 2/10 2010

132 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej og velkommen til GP

Jeg kan berolige dig med at det med hvordan det hele skal se ud og alle de der ting man kan bekymre sig om, inden man kommer i gang, og hvilken jungle det hele kan være når man først ER kommet i gang, altsammen bare er en overgang - når du har sat dig ind i en masse ting og står med et hav af beslutninger, SÅ opdager du at det hele pludselig bliver nemmere som dagene går... Du finder også gradvist ud af hvad der er vigtigt for dig, både mht kjole, og hvad planlægning og fest angår.

Nå, jeg sludre bare... ;)

Velkommen til og :unsure:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

tillykke med frieriet og det forestående bryllup...

jeg kender godt det med at være adskilt og have en partner der er i en krigszone, R har været afsted mange gange mens vi har været sammen, på længere eller kortere ture.

R er dog ikke i hæren (grøftefylde) men i Søværnet...

jeg glæder mig til at følge jeres planlægning og wauw for et fest sted i har valgt... :unsure:GP

0

Del dette indlæg

Skoene:

Faldt for disse skønne billige stiletter :b223: De er Sådan støvet blå, så tada nu har jeg mit "something blue"

Velkommen til dette fantastiske forum - pas på det er vanedannende :kiss:

Tillykke med det kommende bryllup. Min kommende mand gik også på knæ på det skisportssted vi plejer at benytte, men det skete dog i vores sommerferie, da vi lige kørte et smut forbi :)

Jeg har også valgt blå sko som mit something blue :)

KH. Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har du fundet noget musik?

Jeg leder nemlig også efter noget som ikke er alt for dyrt, og er også fra Esbjerg.

Hej ja vi har booket en dj fra flash-light gruppen, skal give 4800 fra kl 18 til kl 2 så synes ikke det er galt, det koster 500 kr pr time ud over det :kiss: Det er med at få booket i god tid, de havde kun to tilbage på vores bryllupsdag.

Nej det er absolut ikke slemt. Det er ret billigt.

Tror lige jeg vil kigge lidt på deres side. Vi ville dog helst have live musik.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at se der er flere her fra området - jeg er fra Ribe - er det Hjerting badehotel I skal holde festen på?

Spændende at se hvad du laver i din tråd. Hvor skal du prøve kjole?

Øv med ringene, det er dejligt at få dem hjem, selv om man så bare går og glæder sig til at få dem på!

0

Del dette indlæg

velkommen til og stort tillykke med frieriet og kommende bryllup!

du har jo allerede styr på en masse, men herinde bliver man bare fristet til endnu flere spændende ting :kiss:

det er et dejligt sted i skal holde festen, var det i sommer da min farmor fyldte 80 og havde inviteret hele familine på weekend på badehotellet, bare super lækkert og stilet, men sikkert ikke billigt!!

glæder mig til at følge dig, og som alle de andre skriver:

VI ELSKER BILLEDER!!! :):b223::)

0

Del dette indlæg

Hej med jer, ja det er Hjerting Badehotel vi skal holde det på, og nej det bliver ikke billigt. Men min kæreste er sådan en der ikke kan få ro hvis det er ham der skal sørge for alle detaljerne, så ville han ikke kunne nyde dagen, hvis han ikke vidste at der var nogen der havde det overordnede ansvar... Så tror pengene er godt givet ud.

Jeg regner med at tage til Vejle og prøve kjole, der bor mine svigerforældre, så har lovet svigermor hun må komme med = et styk meget lykkelig svigermor. Så på den måde er det jo helt perfekt. I området er der jo desværre ikke nogle ordentlige butikker siden den i Ribe lukkede sidste år, så må på farten. Hvor regner du med at købe din?

Jeg har aldrig været der, bare kørt forbi.. Vi skal holde det i nærheden af hvor vi bor - på Ribehøj.

Jeg har købt kjole hos Askepot og Valentino i Tønder - fantastisk behandling og stort udvalg af kjoler og tilbehør.

Glæder mig til at følge din tråd..

0

Del dette indlæg

Hej med jer, ja det er Hjerting Badehotel vi skal holde det på, og nej det bliver ikke billigt. Men min kæreste er sådan en der ikke kan få ro hvis det er ham der skal sørge for alle detaljerne, så ville han ikke kunne nyde dagen, hvis han ikke vidste at der var nogen der havde det overordnede ansvar... Så tror pengene er godt givet ud.

Jeg regner med at tage til Vejle og prøve kjole, der bor mine svigerforældre, så har lovet svigermor hun må komme med = et styk meget lykkelig svigermor. Så på den måde er det jo helt perfekt. I området er der jo desværre ikke nogle ordentlige butikker siden den i Ribe lukkede sidste år, så må på farten. Hvor regner du med at købe din?

Jeg har aldrig været der, bare kørt forbi.. Vi skal holde det i nærheden af hvor vi bor - på Ribehøj.

Jeg har købt kjole hos Askepot og Valentino i Tønder - fantastisk behandling og stort udvalg af kjoler og tilbehør.

Glæder mig til at følge din tråd..

Hej piger

tillykke med jeres kommende giftermål. Jeg skal også giftes d 21 august, på fyn. Jeg har købt kjole hos Askepot og Valentino, jeg er fuldstændig enig iat de er rigtig søde dernede, har du Tili, fået at vide hvad de tager for tilretning? jeg har prøvet at spørge i en anden tråd men har ike fået svar endnu.

knus fra en navne og vielsesdato søster

Tina

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer