wuk63

Bordkort HJÆLP

19 indlæg i dette emne

Jeg har tænkt og tænkt og tænkt! Vi skal have et frost tema med sølv, hvid og lyseblå og det meste bordpynt og udsmykning har jeg en idé eller en spirene idé til hvordan jeg kan gøre, men bordkort.... jeg kunne lave den traditionelle firkantede med en frost krystal i hjørnet, eller skrive navnet på menukortet, men det er altså lige traditionelt nok. Det kunne være fedt med noget mere kreativt, men ikke noget dyrt, eller for julet da festen skal holdes i Januar, så december er lige tæt nok på. Det må godt være noget jeg selv kan lave. Jeg kunne vente til december og se om der er noget iskrystal bling der kan bruges, men har ikke is nok i maven til at kunne udskyde det så længe.

Billedspam er velkommen :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Har du set denne video? Det er vist med samme tema som du skal have, måske du kunne får nogle ideer :unsure:

http://bryllupskanalen.tv/video/tema-bryllup/

:):birthday: :smolf: :birthday: :carrot: :birthday: :birthday: :birthday::bestwishes:GP:):bestwishes::o:birthday:

Hvis man da bare havde pengene til det!!!!

Redigeret af wuk63
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der var en tvilling der holdte vinterbryllup. Tror hun hed Anja (eller også var det søsteren som blev gift først).

Kan huske fra beretning og planlægning at det var holdt i hvidt, sølv og lys blå.

Jeg er overbevidst om at enten "Vanni" eller "miss-lena" ved præsict hvilken brud jeg tænker på. :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan faktisk RIGTIG godt lide idéen med grenene. måske uden fugl, men bare en lille kvist ved hver kuvert, eller på bordløberen. Hmm.... bordkortet på glasset er kanon men når nu man har valgt sne krystaller som tema, er det noget af et arbejde at skære ud!!!

Kom endelig med flere idéer :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super cool tema :unsure: Hvad med små fyrfadsstager? Man kan skrive navnet på, spraye med "frost" og "fjerne" navnet igen, så navnet står klart frem, når lyset er tændt... Du kan evt. bruge vinduesmaling til navnet. Det er jo forholdsvis let at fjerne igen GP

Jeg kan altså ikke lige finde et billede. Håber du selv kan danne dig et...

genticker.php?dhn=MTkxODE=.png

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var en tvilling der holdte vinterbryllup. Tror hun hed Anja (eller også var det søsteren som blev gift først).

Kan huske fra beretning og planlægning at det var holdt i hvidt, sølv og lys blå.

Jeg er overbevidst om at enten "Vanni" eller "miss-lena" ved præsict hvilken brud jeg tænker på. :angry:

Anjapigen80 hedder hun (søsteren hedder Anita80 - fantasktiske piger!!) og ja, hun havde vintertema, da hun blev gift 10. januar sidste år, og jeg ville faktisk anbefale dig at læse hendes tråd - tror du kan få ret mange ideer :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer