Guest MajaD

gravid og bryllup

14 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Rigtig mange gange tillykke!!!!!!!!!!! Det er bare fedt at blive mor :rolleyes:

Ja det kommer an på hvordan din krop ellers er:-) Jeg er høj og slank og da jeg var deromkring var maven begyndt at blive godt tydelig. IKKE stor, men man var ikke i tvivl.

Nu ved jeg ikke hvilken kjole du har, men du skal nok have en del tilretninger, medmindre det er en med empire snit el. snørreryg.

0

Del dette indlæg

Ja tillykke med graviditeten.

Altså 16-17 uge er i 2. trimester og sådan rent fysisk er der stor chance for at du er 110% på toppen. Om din mave er vokset eller ej kan være svært at sige. det afhænger egentlig ikke så meget af om du er slank eller je, men mere om hvor lang du er i livet (altså fra hofte til bryst). Jeg er selv ret langlivet og da jeg vra gravid både første og anden gang, kunne man ikke se meget på det tidspunkt i graviditeten andet end jeg måske så lidt smådellet ud på maven (hvilket jeg egentlig var ret træt af).

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke! :rolleyes:

Da jeg var gravid i 16. uge, var det meget tydeligt og jeg kunne ikke skjule det. Umiddelbart vil jeg også tro at dine kjole skal rettes til efter det. Men prøv at ring til brudekjoleforretningen. De må have nogle erfaringer med gravide og brudekjoler.

0

Del dette indlæg

Ja tillykke med graviditeten.

Altså 16-17 uge er i 2. trimester og sådan rent fysisk er der stor chance for at du er 110% på toppen. Om din mave er vokset eller ej kan være svært at sige. det afhænger egentlig ikke så meget af om du er slank eller je, men mere om hvor lang du er i livet (altså fra hofte til bryst). Jeg er selv ret langlivet og da jeg vra gravid både første og anden gang, kunne man ikke se meget på det tidspunkt i graviditeten andet end jeg måske så lidt smådellet ud på maven (hvilket jeg egentlig var ret træt af).

Bare fordi man er i 2.trimester er der absolut ingen garanti for om man har det godt eller dårligt. Så man kan ikke udtale sig om chancerne. Det er SÅ individuelt. Og selvfølgelig har det også en betydning om man er slank og ikke kun langlivet. Jeg var som sagt lang og slank, men min mave var fin rund på det tidspunkt, ikke kvabset. Det er virkelig individuelt.

Jeg ville gå ind på min-mave.dk. Det er et fantastisk site, hvor der helt sikkert er mange gallerier og erfaringer med størrelsen på maven på det tidspunkt.

0

Del dette indlæg

tusinde tak.

Jeg har allerede været på min-mave.dk, og kan se at alle er meget forskellige.

Jeg har lige målt at jeg er ca. 30 cm fra hoftebenet til det underste af brysterne. Jeg er ca. 173 høj og vejer normalt 67-69 kg.

Uha jeg tror jeg må ringe og høre butikken ad allerede imorgen lørdag.. For min kjole ser sådan som for neden.

Den bliver med lynlås.. Åh nej håber ikke jeg kommer til at ligne en hval der..

post-40439-1270193767.jpg

Redigeret af MajaD
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa :biggrin:

Tror ikke du skal være bekymret. Der var sandsynlighed for at jeg blev gravid inden vores bryllup så jeg forhørte mig inden med den model jeg forelskede mig i, og den havde det samme hen over maven som din, med draperinger osv og med lynlås. Men når du ikke når længere hen skal du nok ikke være bekymret for der sidder graviditeten endnu ikke oppe under ribbenene og så er der plads til den, det ville der ihvertfald have været i min :td:

Held og lykke

Seadancer

0

Del dette indlæg

Jeg er 15+5 i dag og har kun en meget lille bule lige over skambenet, men ville være ked af at have et corsage på. Jeg har måttet droppe mine jeans fordi de trykker ubehageligt på maven. Jeg vil til gengæld være i uge 33 til vores bryllup, så dér bliver bestemt mega mave! Og sikkert også vand i benene, så jeg har skiftet mening omkring kjole og vælger en lang kjole med FLADE sko!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer