AmalieAmalie

Pink & Sort Tema - 21.08.2010

364 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

SKOENE

Mine sko faldt jeg fuldstændig for... de er så lækre at gå i, selvom der er 8 cm hæl..

post-39686-1270315281.jpg

post-39686-1270315295.jpg

Hej Ane,

Hold da op, hvor var du en gudesmuk brud!!! I er et vakkert par!:-) Bliver jeg i nærheden af så smuk som du var så vil jeg være mere end glad!:-) Kan godt forstå i havde en fantastisk dag! :)

Jeg har fået rigtig meget inspiration af at læse din bryllupsplanlægning! Det perfekte bryllup:-)

Men når det er sagt så er jeg vildt nysgærrig på hvor du har køpt dine lyserøde sko hen!? De er bare vildt flotte!! :cheerleader3: Det er den type sko jeg har ledt efter siden vi begynte at planlægge vores bryllup!!

En stooooor :) fra Ann Kathrine

0

Del dette indlæg

SKOENE

Mine sko faldt jeg fuldstændig for... de er så lækre at gå i, selvom der er 8 cm hæl..

post-39686-1270315281.jpg

post-39686-1270315295.jpg

Hej Ane,

Hold da op, hvor var du en gudesmuk brud!!! I er et vakkert par!:-) Bliver jeg i nærheden af så smuk som du var så vil jeg være mere end glad!:-) Kan godt forstå i havde en fantastisk dag! :)

Jeg har fået rigtig meget inspiration af at læse din bryllupsplanlægning! Det perfekte bryllup:-)

Men når det er sagt så er jeg vildt nysgærrig på hvor du har køpt dine lyserøde sko hen!? De er bare vildt flotte!! :cheerleader3: Det er den type sko jeg har ledt efter siden vi begynte at planlægge vores bryllup!!

En stooooor :) fra Ann Kathrine

Her kan jeg vist også hjælpe..

Jeg købte et par magen til i Tops (som dog siden blev byttet) - jeg tror ikke de kan fåes andre steder. Mine blev købt helt tilbage februar/marts, så jeg kan godt tvivle lidt på om de stadig kan fåes. :)

0

Del dette indlæg

TOILETKURVE

Har lavet toiletkurvene færdig idag ...

MEN har en masse små halvgennemsigtige kuverter med logo på tilovers...

SÅ hvis nogen er interesserede i at købe nogle af dem - så send mig en PM...

Dem jeg har er UDEN vores monogram på klappen ;)

post-39686-1275567581.jpg

post-39686-1275567625.jpg

post-39686-1275567653.jpg

De fine poser er sikkert allerede solgt videre.. Men hvor købte du dem?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Amalie.

Jeg må sige at jeg er dybt imponeret over alle de FLOTTE ting du har lavet til jeres bryllup. :respekt:

Så gennemført og smukke ting har jeg indtil nu ikke set andre steder. Selv ikke på firma-hjemmesider.

Kan slet ikke med ord beskrive min overvældende indtryk jeg har fået igennem din tråd her på siden.

Vil høre dig om det er okey jeg låner nogle af dine ideér?? Især den med lommetørklæder i Kirken?

Jeg vil læse din trpd igennem flere gange inden min store dag, for at se hvad jeg kan glæde mig til.

Dit bryllup så utrolig smukt ud på alle billederne.

1000 tak fordi du vil dele din dag med os andre. :thanks:

Og mange gange tillykke med jeres bryllup.

Hilsen Rie

0

Del dette indlæg

TOILETKURVE

Har lavet disse hjerter, der skal bindes på sorte kurve jeg har købt i Søstrene Grene :rolleyes: Der skal være lidt nødhjælp i og de skal stå på toiletterne...

post-39686-1270329029.jpg

Super ide med de to kurve til toiletterne. Tænkte selv på at lave en lille gavepose til hver gæst, men ved endnu ikke hvad der skal i.

0

Del dette indlæg

Hej Amalie.

Jeg må sige at jeg er dybt imponeret over alle de FLOTTE ting du har lavet til jeres bryllup. :respekt:

Så gennemført og smukke ting har jeg indtil nu ikke set andre steder. Selv ikke på firma-hjemmesider.

Kan slet ikke med ord beskrive min overvældende indtryk jeg har fået igennem din tråd her på siden.

Vil høre dig om det er okey jeg låner nogle af dine ideér?? Især den med lommetørklæder i Kirken?

Jeg vil læse din trpd igennem flere gange inden min store dag, for at se hvad jeg kan glæde mig til.

Dit bryllup så utrolig smukt ud på alle billederne.

1000 tak fordi du vil dele din dag med os andre. :thanks:

Og mange gange tillykke med jeres bryllup.

Hilsen Rie

Hvor er du bare SØD :thumbsupsmileyanim:

Er ikke herinde så meget mere, men kigger da forbi indimellem ;)

OG selvfølgelig må du bruge ideerne ;)

Tusinde tak for de søde ord, og håber i får en ligeså uforglemmelig dag som vi fik ;)

Knus - Amalie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer