AmalieAmalie

Pink & Sort Tema - 21.08.2010

364 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Skøn ide med sådan en blog! Har lige skimmet den og er allerede blevet klogere: har ledt efter en base til øjenskygge i laaang tid (selv om jeg ikke så tit bruger øjenskygge). Jeg har en der er MANGE år gammel, som er næsten indtørret mv, men jeg nægter at smide den ud, fordi øjenskygge altid sætter sig i en klump langs øjenlåget og det ser bare ikke smart ud. Men nu må jeg da lige en tur i Magasin og se på MAC base.

0

Del dette indlæg

Altså bare rigtig øv for os der er bosat på landet :thumbsupsmileyanim:

Jeg hører nemlig også til dem der danner streg på øjenlåget efter 2 min. brug af øjenskygge.

Men god inspiratinskilde (din blog) og har nydt/nyder at læse din planlægningstråd! :carrot:

Venlig hilsen Tine (som desværre også hører til dem der har fundet denne FANTASTISKE hjemmeside alt for sent)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

MANCHETKNAPPER

Så kom Michaels fine manchetknapper med monogram på med posten :cheerleader3:

post-39686-1276002773.jpg

Hejsa, faldte lige over din tråd og er dybt imponeret - elsker dit farve tema :griner:- og har lånt nogle ideer for de var altså for fine til at lade være :cheerleader3:

Super ide med manchet knapperne :thumbsupsmileyanim:

Hvor har du fået dem lavet henne??

Knus Starkpigen

0

Del dette indlæg

TAK alle i søde Zillas!!! :D Bloggen er først lige kommet op og køre... så der kommer flere gode råd og ideer :D

Og Lena, det lyder super med linket.. er det ok jeg linker til dig også, når jeg får lavet links-siden???

Manchetknapperne er købt på Ebay - sender dig lige et link HER

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Amalie

Nu fik jeg alligevel købt det dust it - så sent som i dag anbefalede min kollega det. Nu må vi se om det er den originale (man kan vist ikke se det på emballagen, da de kopierer tosset godt) - og er den urioginal, kan det jo godt være den er god alligevel :cheerleader3:

Jeg har i øvrigt bestilt et par mineral øjenskygger i dag fra Etsy - det er uden alt muligt skidt i, så tænker at de måske kan have din interesse - skal nok fortælle om de er gode når jeg får dem. De var billige 90,- for 2 inkl porto

http://www.etsy.com/shop/moiminerals

Bestilte de her farver

il_430xN.165372978.jpgil_430xN.165381773.jpg

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Hej Amalie

Nu fik jeg alligevel købt det dust it - så sent som i dag anbefalede min kollega det. Nu må vi se om det er den originale (man kan vist ikke se det på emballagen, da de kopierer tosset godt) - og er den urioginal, kan det jo godt være den er god alligevel :cheerleader3:

Jeg har i øvrigt bestilt et par mineral øjenskygger i dag fra Etsy - det er uden alt muligt skidt i, så tænker at de måske kan have din interesse - skal nok fortælle om de er gode når jeg får dem. De var billige 90,- for 2 inkl porto

http://www.etsy.com/shop/moiminerals

Bestilte de her farver

il_430xN.165372978.jpgil_430xN.165381773.jpg

IHHHHH de er også LÆKRE og 2 for 90 kr, det er da til at betale sig fra ;)

Du skulle også prøve at kigge på denne hjemmesides mineralmakeup:

www.eyeslipsface.co.uk

Det er FANTASTISK og super billigt.. Hvis du bliver medlem af deres Facebook-gruppe, kan du ofte få 20% eller mere :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HUHA!!!!! SÅ er det vores tur næste gang :)

OG NØJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ hvor sommefuglene de basker nu.........Skal prøve at få lidt styr på de sidste småting idag...... :griner:-

Det værste er at jeg har bestilt swarovskikrystaller på Ebay, og de er bare ikke kommet endnu! - for dæland da... ;) Men ellers går det nok også :thumbsupsmileyanim:

Men synes at det bliver mere og mere virkeligt at vi rent faktisk skal giftes.... OM MINDRE END EN UGE!!!!!!!!!!!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Ja, er helt vildt!!! 6 dage..... men øv for en vejrudsigt vi ser på.. MEN det kan vi jo alligvel ikke ændre på. Fandt I ud af hvor I skulle overnatte?

Vi er også ved at lægge sidste hånd på kreatingene - mangler lige 40 lommetørklæder til kirkehæfter.. Dengang jeg købte dem tænkte jeg de kun var til kvinderne...

Har du styr på håret - jeg var til prøveopsætning i onsdags, men det blev ikke helt som jeg ville have det - knolden blev for lille, så håber det bliver bedre på lørdag!

Må hellere sætte nogle billeder ind i min tråd - var bare ikke så glade for dem...

0

Del dette indlæg

HUHA!!!!! SÅ er det vores tur næste gang :)

OG NØJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ hvor sommefuglene de basker nu.........Skal prøve at få lidt styr på de sidste småting idag...... :griner:-

Det værste er at jeg har bestilt swarovskikrystaller på Ebay, og de er bare ikke kommet endnu! - for dæland da... ;) Men ellers går det nok også :thumbsupsmileyanim:

Men synes at det bliver mere og mere virkeligt at vi rent faktisk skal giftes.... OM MINDRE END EN UGE!!!!!!!!!!!! :cheerleader3:

Ja det bliver for vildt!!!!!!!!!!!!!!!! Diamanterne... Var det til sløret? For så er det jo kun dig som ved, at de skulle have været der :) Dig og din mor, vist? :c166:

Glæder mig MEGET på dine vegne!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer