AmalieAmalie

Pink & Sort Tema - 21.08.2010

364 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

BRUDEPIGE-KJOLERNE

Jeg skal have 4 brudepiger..

Min niece på 4 år.

Min veninde fra gymnasiet på 25 som er højgravid på bryllupsdagen.

Min veninde også fra gymnasiet på 25 år...

Min kærestes søster på 18 år...

I kan godt se det er svært at finde ens kjoler til alle de tøser ;)

Så de har hver især valgt en kjole i den rigtige farve...

Her er et billede af 3 af kjolerne... den sidste er hende på 18 - hendes kjole har jeg ikke billede af endnu ;)

post-39686-1275221766.jpg

0

Del dette indlæg

Hejsa :balloons:

Hér har jeg ikke kigget før! Sikke dog en fin tråd!!! Du har godt nok styr på det hele og har lavet mange flotte ting selv :thumbsupsmileyanim:

Hygligt at finde en Odense-brud-to-be :blink: Jeg kan se at I skal giftes i Ansgar Kirke. Dér hører vi også til. Har dog valgt en anden kirke, da vi ikke rigtig føler tilknytning til Ansgar. Men FLOT FLOT kirke er det jo!!!! Vi var faktisk også i Odd Fellow og kigge på vores jagt efter festlokale. Valgte dog et andet sted men det er bestemt et rigtig fint sted I har valgt!!!!!

Jeg er helt vild med ideen med håndledsbuketter til brudepige! Den tror jeg jeg vil kopiere GP

Held og lykke med resten af planlægningen

Mvh Maria

0

Del dette indlæg

Heii - og velkommen til min tråd :balloons:

Ja, synes egentlig ikke vi er mange fra Odense herinde... så det er dejligt at se flere af "den slags" ;)

Må jeg høre hvorfor i ikke valgte Odd Fellow? :blink: Hvis der var en grund til det????

Hvor skal i så holde festen og i hvilken kirke skal i vies... ? Vi hører faktisk til Domkirken, men den var fuldstændig optaget med 3 bryllupper den dag - selvom vi ringede 1 år før...

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Halløj igen!

Vi skal vies i Paarup kirke (Odense NV) og skal holde festen hos Madhuset Alfred & Kamilla (se evt links i min tråd).

Jeg synes faktisk at Odd Fellow er et rigtig godt sted. De har gode lokaler og rigitg god plads. Jeg er kommet der meget som barn, da min farfar var medlem af Odd Fellow logen. Men vi valgte det fra fordi vi nok er mere til det enkle (hvilket vores valg af feststed også bærer præg af ;)). Det er jo en smagssag. Men Odd Fellow var med i top 3 overvejelserne :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan da også lige melde mig på banen som Odense-brud, selvom jeg godt nok bor i København lige pt, men skal giftes i Odense og faktisk sammen dag som Amalie :thumbsupsmileyanim:

Vi havde faktisk også Odd Fellow med inde over valget af steder, men endte med et andet sted, som vi har mere tilknytning til.

Puha, bliver da helt svedt over alt det lækre krea du har gang i, flot ser det altså ud og hvor er det bare en smuk kjole :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

CD-LOMMERNE

Vi vil gerne have folk til at brænde deres billeder fra brylluppet....

Så derfor har vi købt disse lyserøde cd-lommer, hvor vi putter en cd i hver, så gæsterne kan tage en med hjem og få brændt billederne over på til os ...

Der kommer et monogram på alle cd-lommerne ;)

post-39686-1275551585.jpg

0

Del dette indlæg

TOILETKURVE

Har lavet toiletkurvene færdig idag ...

MEN har en masse små halvgennemsigtige kuverter med logo på tilovers...

SÅ hvis nogen er interesserede i at købe nogle af dem - så send mig en PM...

Dem jeg har er UDEN vores monogram på klappen ;)

post-39686-1275567581.jpg

post-39686-1275567625.jpg

post-39686-1275567653.jpg

Redigeret af AmalieAmalie
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer