AmalieAmalie

Pink & Sort Tema - 21.08.2010

364 indlæg i dette emne

Dem hvor der bliver stor knold (nr. 2 og 5) skal sløret sidde over knolden.

Nr. 3 der kommer der to totter fra foran der samles bagpå, og der skulle sløret sættes fast :heart:

Nr. 4 der skulle sløret sidde over hestehalen, så man kunne se bølgerne igennem...

Bølgerne i hestehalen skulle være i denne stil:

post-39686-1272963937.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HMM - jeg syntes en brullupsfrisure skal være noget man ikke har til hverdag eller ikke selv lige kunne gøre på 10 min. jeg går efter den store glatte knold du beskrev du gerne vil have med enten slør over eller under alt efter temperament.

Måske lidt groft spurgt: men er hun frisør frisør altså uddannet?? jeg syntes det var meget rodet og ikke særlig bryllupsagtigt set i sammenligning med de billeder du først viste som inspiration!!

du skal have det her hår opsat i mange mange timer så det er vigtigt det holder hele dagen, det må bare ikke ske at det falder ned!

det er blandt andet det der gør foreskellen fra en frisør der er brand dygtig til opsætning og en der ikke er så dygtig, endnu.

:heart:

0

Del dette indlæg

HMM - jeg syntes en brullupsfrisure skal være noget man ikke har til hverdag eller ikke selv lige kunne gøre på 10 min. jeg går efter den store glatte knold du beskrev du gerne vil have med enten slør over eller under alt efter temperament.

Måske lidt groft spurgt: men er hun frisør frisør altså uddannet?? jeg syntes det var meget rodet og ikke særlig bryllupsagtigt set i sammenligning med de billeder du først viste som inspiration!!

du skal have det her hår opsat i mange mange timer så det er vigtigt det holder hele dagen, det må bare ikke ske at det falder ned!

det er blandt andet det der gør foreskellen fra en frisør der er brand dygtig til opsætning og en der ikke er så dygtig, endnu.

:heart:

HIHI, jo jo hun er uddannet.. men det er jo bare 1. prøveopsætning ;) Der sætter man slet ikke håret rigtigt, der prøver man bare lige let at få en fornemmelse af hvad man vil lave, uden hårspray osv ;) Hun er MEGET dygtig og skal have 2. prøveopsætning her sidst i maj, når sløret er færdig og når jeg har bestemt mig for frisure ;)

Alle opsætningerne bliver fuldstændig renfriserede, håret bliver klippet og glattet perfekt og frisuren bliver sat så den kan holde hele natten også ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes helt klart ANDEN FRISURE - de andre virkede lidt for hverdagsagtige.

Super ;)

MEN husk at tænk på, at det kun er prøver, og på selve dagen bliver frisurene ren-friserede, glattede og gjort rigtig meget ud af ;)

Så det er kun lige HURTIGE opsætninger uden at der er gjort noget ud af det ;)

OG husk at det også skal passe til min kjole (se lidt tilbage i planlægningstråden) :heart:

0

Del dette indlæg

Hej AmalieAmalie.

Har lige fundet din tråd ;) Er ret ny på BK.

Synes helt klart at den første frisure er flottest!!! Den er smuk og vintage-agtig :heart: Mere voksen og sexet end de andre. De andre må jeg ærligt indrømme minder mig om noget "gymnasie galla-lille pige look". Det er selvfølgelig svært at bedømme når det kun er første opsætning, men med dit super lækre hår kan du vist få en hvilken som helst opsætning.

Forresten skriver du så også på min-mave? Kan huske et dit profil navn derinde fra :)

0

Del dette indlæg

Hej AmalieAmalie.

Synes helt klart at den første frisure er flottest!!! Den er smuk og vintage-agtig :heart: Mere voksen og sexet end de andre. De andre må jeg ærligt indrømme minder mig om noget "gymnasie galla-lille pige look". Det er selvfølgelig svært at bedømme når det kun er første opsætning, men med dit super lækre hår kan du vist få en hvilken som helst opsætning.

Forresten skriver du så også på min-mave? Kan huske et dit profil navn derinde fra :)

Ja, men tror også det bliver nr. 1 frisure, men med tilbagetrukket hår (der ikke sidder helt ind til hovedet) og lidt større knold ;)

Jojo, er også på MM :fløjt: Men er meget sjældent derinde da vi desværre har mistet 2 graviditeter indenfor det sidste år og har meget svært ved at blive gravide.... så vi holder lige lidt pause og nyder at vi skal giftes ;) Vi skal også ud og rejse her til oktober og tør ikke være gravid når vi skal afsted eller dernede.. for er så bange for at skulle miste igen... )

Knus ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg går mod strømmen og modsiger mig selv ved at vælge frisure 5 :heart: Den kan blive mest moderne og stilren og med en hårbøjle i stedet skulle det nok gå med et slør også :)

Synes at frisure 2 er rigtig fin og meget, meget sød. Måske egentlig det du skal have, når du er en prinsesse? Dog synes jeg ikke helt at smykket/diademet fungerer til.

0

Del dette indlæg

Hihi, hvor er i søde :fløjt:

Nr. 2 får ikke det sølv diadem i.. det var bare for at prøve ;) Der kommer et spænde med nogle perler henover slørets kant :)

Tror også nr. 5, med enkel hårbøjle og stor knold bliver rigtig flot :tunge: Når det altså bliver rigtig lavet, med mere fylde og sådan ;)

Og TAK fordi du synes jeg er lækker med curlers :)

Mon ikke bare jeg kan have den fritz på bryllupsdagen??? :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg bliver nødt til at tilslutte mig koret og sige frisure nr. 2!

Synes den er SÅ elegant og samtidig nutidig... :heart:

Sidder dog også og tænker at det umiddelbart ser ud til at være den af frisurerne der er gjort mest ud af ved prøveopsætningen??? (altså det er den, der ser mest "færdig" ud) så det KAN være grunden til at den tilsyneladende vækker mest opsigt herinde! :fløjt:

Jeg kan egentlig godt forestille mig at nogle af de andre frisurer ville være ligeså smukke, hvis de blev gjort færdige! ;)

Men umiddelbart - ud fra disse billeder...klart nr. 2!!! :)

Kh Majken

0

Del dette indlæg

Jamen i har SÅ ret.... frisure nr. 2 var egentlig den fritz jeg havde forestilt mig og derfor også den der blev lagt vægt på... de andre er bare ideer vi fik bagefter ;)

Men tror jeg har bestemt mig.... Den forreste del af mit hår bliver som billede med hestehalen, bare med en hårbøjle med perler og så bliver hestehalen lavet om til en kæmpe knold i stil med nr. 2 frisure og så med sløret over ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej AmalieAmalie.

Synes helt klart at den første frisure er flottest!!! Den er smuk og vintage-agtig :cheerleader3: Mere voksen og sexet end de andre. De andre må jeg ærligt indrømme minder mig om noget "gymnasie galla-lille pige look". Det er selvfølgelig svært at bedømme når det kun er første opsætning, men med dit super lækre hår kan du vist få en hvilken som helst opsætning.

Forresten skriver du så også på min-mave? Kan huske et dit profil navn derinde fra :loveflag:

Ja, men tror også det bliver nr. 1 frisure, men med tilbagetrukket hår (der ikke sidder helt ind til hovedet) og lidt større knold ;)

Jojo, er også på MM :cheerleader3: Men er meget sjældent derinde da vi desværre har mistet 2 graviditeter indenfor det sidste år og har meget svært ved at blive gravide.... så vi holder lige lidt pause og nyder at vi skal giftes ;) Vi skal også ud og rejse her til oktober og tør ikke være gravid når vi skal afsted eller dernede.. for er så bange for at skulle miste igen... )

Knus ;)

Det var synd. Kan godt huske da du "startede" derinde. Det er ikke rart at miste. Jeg krydser fingre for at lidt fjerne himmelstrøg måske kan gøre lidt godt for frugtbarheden :iloveyou:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

BÅND TIL BILEN

Så er der købt satinbånd til bilen også :cheerleader3: Ivory og lidt bredt... det skal være henover kølerhjelmen. Og så skal der lyserøde roser ved spejlene og foran på bilen...

post-39686-1273134478.jpg

det lyder spændende med dette satin bånd på bilen, har du et billede til inspiration? jeg havde slet ikke tænkt på at det kunne være andet end tyl! nu er vi jo et par stykker der mener at tyl kan man ikke få for meget af. men måske man kunne mixe med lidt satin bånd!!!

0

Del dette indlæg

BÅND TIL BILEN

Så er der købt satinbånd til bilen også :cheerleader3: Ivory og lidt bredt... det skal være henover kølerhjelmen. Og så skal der lyserøde roser ved spejlene og foran på bilen...

post-39686-1273134478.jpg

det lyder spændende med dette satin bånd på bilen, har du et billede til inspiration? jeg havde slet ikke tænkt på at det kunne være andet end tyl! nu er vi jo et par stykker der mener at tyl kan man ikke få for meget af. men måske man kunne mixe med lidt satin bånd!!!

Ja, du kan bla. se her ;)

http://www.richardpullenforweddings.co.uk/...WEDDING+CAR.jpg

http://www.scota.org/carmorris.jpg

http://www.premlimos.co.uk/x_img/wedding-car.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer