AmalieAmalie

Pink & Sort Tema - 21.08.2010

364 indlæg i dette emne

MANGE TAK Zillas :smilie_oster03:

Jamen i poserne skal der ligge et guld pandora-armbånd med et hjerteled :biggrin: Har købt de fineste rosa smykkeæsker på Ebay hvor jeg kommer armbåndene i :td: Så det passer ind i farvetemaet :)

post-39686-1270541067.jpg

Det lyder som en sød idé, men jeg håber du kender prisen på disse guld armbånd?! De koster over 8.000 kr. stykket og hjerte-leddet koster over 500 kr. bare så du ikke bliver skuffet over prisen på indholdet til din ellers meget søde idé.

1. Guld armbånd med guld lås (8.700 kr.

2. Flettet lederarmbånd med sølv lås (250 kr.)

3. Sølv armbånd med sølv lås (450 kr.)

4. Flettet lederarmbånd med sølv lås (250 kr.)

KH. Mette

post-39114-1270631688.jpg

post-39114-1270631695.jpg

post-39114-1270631701.jpg

post-39114-1270631704.jpg

Redigeret af Miss-Mette
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Søde Miss-Mette :td:

Jeg har skam allerede købt armbåndene... så hyha ja, jeg kender prisen :biggrin: MEN har købt dem i sølv forgyldt med 18 karat guld istedet, så de ikke heeelt kommer op på de 8000 ;)

Men synes det er en sød gave som brudepigerne kan bruge i MANGE år og som altid vil være et minde :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

STRØMPEBÅND

Ja, så har jeg fået købt alle 3 dele til min strømpebånd :)

Har købt det hvide strømpebånd, og printede bånd i helt hvide (samme farve som strømpebåndet) hvor der står vores navne og bryllupsdato med sort Og så har jeg købt denne lille fine St. Louis Rams (amerikansk fodboldhold) broche.....

Så skal jeg bare have det sat sammen...

Piller den nuværende sløjfe af strømpebåndet, sætter den personlige sløjfe på, og så skal Rams brochen sidde i midten og holde sløjfen fast :D

Håber mit projekt lykkes når nu mine fine ting kommer fra Ebay...

post-39686-1271000313.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

BORDPYNT

Har købt pink og hvide silkerosenblade på Ebay og små sorte diamanter... Ideen er at de skal ligge på bordene og i midsten skal der stå en skål med roser og små fyrfadsstager rundt om... Det skal ikke være formet som et hjerte som på billedet, det var bare for sjov ;)

post-39686-1270317363.jpg

hej

jeg var jo også ude efter disse diamanter på ebay men nu kan jeg bare slet ikke finde dem.. kan du huske hvad du googlede??

0

Del dette indlæg

GAVEBORD

Har lavet dette fine gavebords-skilt..

Købte et lille lærred i Føtex (man kan også få dem i Søstrene Mirgæne) ;)

Printede mønster og tekst ud...

Limede det på lærredet...

Og så satte jeg bånd på..

Staffeliet kan også fåes i søstrene Migræne...

post-39686-1271070807.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihhh hvor er det en dejlig overskuelig tråd du har fået lavet her og hvorfor har jeg ikke været forbi her før...hmmm :heart:

Vi har jo samme farvetema (bortset fra at vi har valgt hot pink) og det er jo super inspirerende at se dine flotte kreative ting...virkelig gennemført! :cheerleader3:

Glæder mig til at følge med her på sidelinjen og GLÆÆÆDER mig rigtig meget til at se hvilken kjole du ender med!!! ;)

Kh Majken

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

STRØMPEHOLDER

Var i H&M idag, og fandt denne fine strømpeholder, der passede perfekt til mit undertøj......

OG det hang på et tilbuds-stativ til................ 10 kr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så HUSK at tjekke jeres H&M..... hvis i mangler sådan en....

Købte også en FIN bikini i koral og guld til 20 kr :D

post-39686-1271167666.jpg

0

Del dette indlæg

TOILETPAPIR

Var i Tiger idag, og fandt de her søde toiletruller til en 10'er stykket...

Nu håber jeg bare, at der ikke er andre selskaber det sted vi skal holde brylluppet, så vi må få lov til at hænge dem ud på toiletterne ;)

post-39686-1271167838.jpg

Redigeret af AmalieAmalie
0

Del dette indlæg

DE BLÅ SKO - ET FEJLKØB TROR JEG....

Ej, altså... i min iver idag, kom jeg til at købe disse blå sko.... :cheerleader3:

ALTSÅ!!!!! De var bare SÅ SMUKKE... og lige min stil.....men...... tror de er for små :heart:

Det er str. 36, og de havde dem ikke i str. 37.....

Så hvis nogen er interesserede, så tror jeg at jeg vil sælge dem.....

De har kostet 549,-, men pga. en meget lille mørk plet på indersiden af den ene sko fik jeg dem til 500,-

Jeg vil gerne sælge dem til 350 plus porto, for de er købt et stykke væk fra mig, og gider ikke køre hele vejen ud og bytte dem.....

Må ikke få pengene tilbage da jeg jo fik rabat...

Så, er der nogen interesserede?

post-39686-1271168345.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer