AmalieAmalie

Pink & Sort Tema - 21.08.2010

364 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Stort tillykke med fødselsdagen....

Du deler dag med min kommende mand, han bliver 40 i dag og det gør hans tvillingebror sjovt nok også.. Min svigerinde bliver også 40 og så har jeg en kollegs, som også har fødselsdag i dag...

Tak for dejligt vejr!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

KNAPHULSBUKET

Så har jeg lavet knaphulsbuketter til mændene - de er lavet af kunstige blomster og bundet med silkebånd ;)

Synes det er smart, fordi ægte blomster jo bliver smadret efter alle krammene i kirken ;)

post-39686-1276371621.jpg

post-39686-1276371639.jpg

Super smart.. Tror Min mand, nåede at knække 4 knaphulsblomster inden aftenen var omme.. Godt vores toastmaster er blomsterbinder.. ;-) Hun skiftede ret hurtigt roserne ud når de knækkede.. ;-)

Og stort tillykke med dagen... :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er meget imponeret over din bryllupsforberedelse og dine kreative evner... Og de rigtig mange gode ideér du har... :thumbsupsmileyanim:

Jeg er helt ny herinde så vi er ikke så langt endnu i forberedelserne da der jo er et stykke tid til endnu, men jeg tror da helt sikkert at jeg vil låne nogle af dine ideér... :loveboard:

Tak for en spændende tråd, jeg vil glæde mig til at følge dig og se billeder fra jeres flotte bryllup... :thumbsupsmileyanim:

Hilsen Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer