AmalieAmalie

Pink & Sort Tema - 21.08.2010

364 indlæg i dette emne

Ja nemlig - vejret ser SKIDT ud - MEN det kan nå at ændre sig 100000 gange ;) OG det håber vi.....

Og skidt med diamanterne - hvis de ikke når at komme.... så skidt! ;)

EJ hvor træls med prøveopsætningen :) Læ da lige nogle billeder ind i din tråd så jeg kan se...

Jeg har fået lavet en prøve af vaserne med blomsterknopper i :lol: Synes det er blevet fint :D

Så kommer der jo fyrfadsstager rundt om :cheerleader3:

post-39686-1281889239.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu med ondt i halsen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nei nei nei, har kunnet mærke der var noget på vej... men nu har eg altså fået ondt i halsen... Der er dømt kamillete, smoothies, honning, halspastiller OG halstørklæde ..... For fiiiiland da ;)

0

Del dette indlæg

Åh nej og så lige i denne uge :lol:

Vi plejer at tage Mucoangin (det bedøver nærmeste hals) og te med honning. Så er vi normalt hurtig raske igen.

Håber det går hurtigt over igen ;)

Kærlig Hilsen Charlotte

--------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh, altså håber den dumme hals arter sig til på lørdag! Sender god bedring- :)

Tak for tippet i din makeup-guide om basen til øjenskygge. Har haft en base i årevis, som bare er helt tørret ud og så er jeg holdt op med at gå med øjenskygge. Strøg i Magasin og købte både MAC-basen, en trio-øjenskygge og en pensel (den sidste var dyr - gisp!) og har nu haft øjenskygge på de sidste par dage - helt diskret, men meget dejligt at man nu igen godt gider det :(

:lol: Nu er det om 4 dage :cheerleader3:

Redigeret af Melin79
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen i klubben. Jeg får altid ondt i halsen når jeg er under pres. Så sjovt nok vågnede jeg op ondt i halsen og synkebesvær dagen efter jeg fik kjolen fra syersken 2. gang.

Følgende ting kan hjælpe hvis det ikke er halsbetændelse og der ikke er hoste:

Varm mælk med honning - og det skal være mælk ikke te, da varm mælk og honning indgår en eller anden kemisk forbindelse der er let bakteriedræbende. (Har fået det at vide af en biokemiker der forsker i den slags)

Desuden kan du tage Hexakodin sugetabletter

Evt supplere med Ipren der også virker imflamations hæmmende.

Har du også tør hoste så ør du i stedet følgende:

Stadig mælk og honning

Mocumust bruse tabletter i løbet af dagen for at løsne hosten

Et hostestillende middel om aften til at sove på

Tag dampbad tre gange om dagen (kogende vand i en skål med håndklæde over) du kan evt komme en tsk te i så det er mere behageligt at indånde. Men dampen kommer ned i luftrøret hvor det løsner.

Har du også mistet stemmen gør du som ved ondt i halsen med hoste og supplerer med at tage en kop kogende vand med to dråber pebermynteolie i. Indånd dampen og når vandet er koldt nok til at drikke, drikker du det. Dette gøres et par gange om dagen, specielt lige før stemmen skal bruges. Det er et gammelt operasanger trick.

KH frk R

0

Del dette indlæg

Hej Future Miss Michael

Du har virkelig sans for detaljer! Hold da op alle de gode ideer du har! Og så gennemført! Strømpebånd, kagegaffel, kleenex til kirken, tyl til bilerne... Sikke en masse fantastiske ting du har forberedt!

Jeg blev forlovet i lørdags, så er netop blevet medlem af forummet. Jeg vil gerne vise min kæreste din planlægningstråd, så han kommer til at forstå, hvorfor det tager mig et år at planlægge vores bryllup. Hehe og med alle de gode ideer jeg har lyst til at låne fra dig, får jeg da travlt.

Jeg håber, du lader den ligge til fremtidig inspiration for mig og andre nye her på siden.

Du får en smuk fest på lørdag, som dine gæster vil snakke længe om.

Wow

Venlig hilsen

Marie

0

Del dette indlæg

Velkommen i klubben. Jeg får altid ondt i halsen når jeg er under pres. Så sjovt nok vågnede jeg op ondt i halsen og synkebesvær dagen efter jeg fik kjolen fra syersken 2. gang.

Følgende ting kan hjælpe hvis det ikke er halsbetændelse og der ikke er hoste:

Varm mælk med honning - og det skal være mælk ikke te, da varm mælk og honning indgår en eller anden kemisk forbindelse der er let bakteriedræbende. (Har fået det at vide af en biokemiker der forsker i den slags)

Desuden kan du tage Hexakodin sugetabletter

Evt supplere med Ipren der også virker imflamations hæmmende.

Har du også tør hoste så ør du i stedet følgende:

Stadig mælk og honning

Mocumust bruse tabletter i løbet af dagen for at løsne hosten

Et hostestillende middel om aften til at sove på

Tag dampbad tre gange om dagen (kogende vand i en skål med håndklæde over) du kan evt komme en tsk te i så det er mere behageligt at indånde. Men dampen kommer ned i luftrøret hvor det løsner.

Har du også mistet stemmen gør du som ved ondt i halsen med hoste og supplerer med at tage en kop kogende vand med to dråber pebermynteolie i. Indånd dampen og når vandet er koldt nok til at drikke, drikker du det. Dette gøres et par gange om dagen, specielt lige før stemmen skal bruges. Det er et gammelt operasanger trick.

KH frk R

Denne opskrift nupper jeg lige og gemmer i arkivet :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Amalie.

Vil bare lige ønske jer en fantastisk dag på lørdag :cheerleader3:

Håber du når at blive helt frisk. Og så krydser vi fingre for, at regnvejret holder en pause på jeres store dag...!

Glæder mig til at se billeder fra jeres bryllup, som jo har samme farvetema som vores havde :thumbsupsmileyanim:

Har beundret billederne af dig og din kjole mange gange - du bliver virkelig en smuk brud :cheerleader3:

Rigtig god dag til jer begge - og god bedring!

Elise.

0

Del dette indlæg

Hey future mrs Michael

Sikke en fantastisk gennemført bryllupsplanlægning du lægger for dagen.. Har selv planer om at største delen af vores ting skal være DIY-- men man får da helt præstationsangst af at se din tråd :cheerleader3: Vores farve tema er HOT pink og grå... men overvejer faktisk at komme et hint af petroleumsblå i også og efter at ha set din tråd ændre d grå til sort... Wow glæder mig så meget til at se billeder fra din store dag held og lykke på

lørdag :thumbsupsmileyanim:

Kan læse du har købt en stor del af dine ting på ebay.. kunne man evt få et kursus i dette..

Mvh Michelle

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Amalie!

Ville lige ønske dig og din kommende mand et stort tillykke med i morgen – for du har nok ikke tid til at kommer her ind i morgen ;)

Jeg håber I får en rigtig god dag, og vejret holder. Men selvom det skulle blive regnvejr er jeg sikker på I få en fantastisk dag sammen med jeres gæster.

Kærlig Hilsen Charlotte

--------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

TAK SØDE ZILLAS :thumbsupsmileyanim:

Vi har lige været ovre med bordpynt hos feststedet og har fået pyntet den fine bryllupskage :D Den er bare blevet KANON-FLOT kan i tro!!!

Er ved at glæde mig rigtig meget, men er også lidt nervøs ;)

Håber bare alt går godt, og at min mor kan holde ud hele aftenen (hun fik et ildebefindende i forgårs og kom på sygehuset pga. dehydrering), men hun har det bedre :cheerleader3:

Så nu håber vi bare at folk kommer til at hygge sig - og jeg LOVER at lave en rigtig dejlig beretning med 100000000000000000000000000000 billeder :D

Vi ses smukke piger ;) Snart er jeg Fru...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

MENUKORT

Her er menukortene... indeni er der Menu'en og søde citater fra børn om kærlighed :cheerleader3:

post-39686-1270317101.jpg

Super smukt.. men hvordan har du lavet disse menuer?? et bestem program??

:thumbsupsmileyanim: held og lykke imorgen og husk at regn på ens bryllupsdag betyder materiel velstand og sol betyder et kærligt og langt samliv... Så vi håber solen kigger forbi når i træder ud af kirken.. ligesom frederik og Mary :cheerleader3:

knus M

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer