Beate007

TUXEDO

9 indlæg i dette emne

hej bride-zillaer

jeg har brug for lidt hjælp..

vi skal ud i weekenden og kigge på tuxedo til den kommende og han er meget glad for hugo boss, jeg har lige talt med dem de har 3 modeller, en til 7000 og en til 9000, det gider vi aligevel ikke betale.

så har vi været i Jardex, der er 2 modeller, 2500 og 4000, den til 2500 sad klart bedst og det ender nok med den..

HVIS I IKKE HAR GODE IDEER TIL HVOR VI KAN FÅ DEN SLAGS.....

vi har været ved robert i valby der var slet ikke nogen i hans størrelse (høj og slank)

så zillaer: kom med gode ideer til hvor vi skal søge... vi bor i hovedstadsområdet!!

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op nogle priser!!!! Ved godt det er Hugo boss, og det er vores ikke...

Du kan altså være heldig at købe det brugt, det gjorde vi og der var prismærker på!!!

Vi fik Smokingjakke, vest, smokingbukser, smokingskjorte og sko + 3 par strømper for ialt...ja hold nu fast! Ialt 650 kr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Og det er HELT NYT!!

Så mit råd er: Hold øje med trendsales, gul og gratis, qxl, dba og ebay...

God jagt og du kan se tøjet til manden, på side 15

Kramz fra Lone

det er bestemt ikke en dårlig ide.

men han er lidt kræsen!!

jeg ville også købe min kjole brugt! det måtte jeg ikke! lige på det punkt er han lidt sær,, hihi men han er også en ofte lidt speciel tøjstørrelse, jeg har kigget og før sagt til ham at jeg har søgt - uden at få kommentarer!

så tror gerne han vil ud i en butik og kigge!

0

Del dette indlæg

Vi tog på Fisketorvet.. (ved godt det virker lidt mystisk) og i en af herretøjs butikkerne fandt vi et Hugo Boss sæt, til tror det var til omkring 4400 kr. Det var super service...min kæreste er også høj, slank og sportstrænet.. (Cykel/løbe lår) og det sad bare rigtig godt på ham... Tror måske den hedder Gintsborg.. Ham den ekpedient der taler super hurtigt er rigtig god... god service og meget kompetent. Håber det kan bruges..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi kiggede på nogen Hugo Boss smokinger inde i Illum jeg mener de lå på omk. 5000,-

KH Frk R

TAK

jeg tror gerne han vil længere ned..

jeg har brugt hele dagen på at ringe rundt til allemulige butikker, der er ikke mange der sælger smokinger kan jeg fortælle!!

0

Del dette indlæg

Hej...

en ide kunne være at tage til Hugo Boss outlet i Premier Outlet i Ringsted. Ved ikke hvad de har, men det kunne være værd at prøve :-)

Mvh Charlotte

KANON IDE - har ringet de har bare ikke nogen.. blev ellers lige helt vild... tak for tippet..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer