fasterolise

L&t D.4. Juni 2011

70 indlæg i dette emne

Jubii jeg skal giftes!! min kæreste igennem 10 år og jeg er blevet enige om at gifte os til næste sommer, så dejligt.

jeg hedder Louise og er 25 år men bliver 26 til august. som sagt har jeg været sammen med min kæreste i snart 10 år, vi har boet i eget hus i nordjylland i 4 år, og vi er forældre til vores lille dreng på snart 8 mdr.

Jeg glææder mig til at skulle giftes, og vil helt sikkert bruge dette forum som inspiration og hjælp det næste års tid indtil DEN STORE DAG

Det praktiske

Kirken

Feststedet festsalen

Det kreative

Tema

Monogram

Inspiration til borddækning og mere her blomster

toastmasterklokke

Bride to be

Kjoleinspiration

Inspiration til frisurer

fascinator

skoene og her

Inspiration til brudebuketten

Amulet som vedhæng til brudebuketten

Redigeret af fasterolise
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med beslutningen og mange gange velkommen her ;)

Fra en nordjyde til en anden.. :cheerleader3:

Og ps: Jeg blev faktisk kaldt Olise som barn (af andre børn, der ikke kunne udtale navnet Louise.. ;) ;) )

Redigeret af Louise.Eriksen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Stort tillykke med det forestående bryllup og velkommen til Danmarks BEDSTE bryllupsforum, hvor man bliver hængende, selv efter man har været gift i snart et år :cheerleader3::)

Håber du bliver rigtig glad for at være herinde og held og lykke med planlægningen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde egentlig udset os d. 21. maj 2011 som værende vores bryllupsdag, men kroen, hvor vi skal holde festen var desværre optaget den dato, så vi har bestemt os for d. 4. juni 2011.

Nu har det bare af at blive godt vejr den dag :cheerleader3:

Kirken har vi godt nok ikke bestilt endnu, men vi vil gerne vies i Sct. Catharinæ kirke, i Hjørring hvor vi bor, da vores søn blev døbt der.

den ser sådan her ud

post-41900-1272291877.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velommen til! :cheerleader3:

Spændende med endnu en der skal giftes i 2011, glæder mig til at følge din planlægger, og er sikker på du kan finde masser af god inspiration herinde. Der er virkelig nogle kreative sjæle samlet herinde :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Temaet bliver indtil videre, jeg mener der er jo goood tid til at skifte mening 100 gange inden, en skæsommernatsdrøm. dette tema indfanger nemlig meget godt mine drømme og visioner om, hvordan mit bryllup skal være. ord jeg kan påhæfte er fx

romantik, uden at kamme over.

uskyldighed, jo jo jeg har godt nok et barn men alligevel.

lyse sommernætter.

forelskelse.

skønne blomster, man kunne finde i naturen eller haven fx. store bløde roser, pæoner, ranunkler, lupiner( alle i lyse og lyserøde farver) og lidt margueritter sammen med en masse grønt og nogle grønne brombær og evt. lærkekogler.

lyskæder, Løkkens vejkro har en stjernehimmel - giver samme effekt.

denne brudebuket har bla. været inspiration for mit tema

post-41900-1272294858.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vi har egentlig planlagt ikke at få taget billeder på et location, men så nøjes med at få taget nogle ved kirken og i løbet af dagen. grunden er egentlig, at vi hellere vil tilbringe dagen med vores gæster, samt det faktum, at vi ikke er særlig fotogene nogen af os :) Men nu må vi se, det kan jo sagtens være vi ombestemmer os inden da :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mht. mine tanker om brudekjole så er jeg lidt splittet ifht. stilen. På den ene side er jeg til det meget enkle og klassiske men på den anden side ville jeg bare eeelske at gå op ad kirkegulvet i denne drømmekjole med corsage og tylskørt fra Gudnitz Couture http://www.gudnitz.com/#/white-label-wedding. meen men men det må nøjes med at være en drøm, sådan en kjole får jeg aldrig råd til. måske man kunne være heldig at finde en billigere kjole i samme stil???

efter at have surfet nettet igennem har jeg fået øjnene op for Panayoutis´ kjoler. De franskinspirerede kjoler er bare for lækre, men hvorfor skal brudekjoler være så fandens dyre??

post-41900-1273175024.jpg

Redigeret af fasterolise
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Yes :thumbsupsmileyanim: så er der styr på musikken til vores bryllup. Min kæreste tog lige tyren ved hornene og fik ringet til det band, vi gerne ville have og de er ledige d. 4 juni næste år, så det er bare dejligt. De spiller til sangene under middagen og spiller op til dans bagefter. Det er da heller ikke helt billigt, men vi er enige om at et liveband gør noget helt specielt ved stemningen til sådan en fest.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her kommer lige nogle inspirationsbilleder til borddækningen. det går jeg nemlig ret meget op i. Jeg er heldigvis blevet lovet af kroen, at jeg gerne selv må stå for dekorationer, bordkort osv. så stiller de selvfølgelig an med service, glas, bestik og lys.

Duge og sevietter skal, ligesom bordkortene, være helt hvide, da jeg elsker det enkle. Tror faktisk stilen bliver meget ligesom på dette billede.

post-41900-1272872116.jpg

post-41900-1273175419.jpg

Redigeret af fasterolise
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det flot. Elsker også det enkle og synes det er et nemt gennemført tema uden clutter. Vi havde også helt Hvidt bord - da det var vinter og meget smalle borde var der faktisk næsten intet pynt , men folk snakker stadig om hvor fint det var.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer