Guest chasør

Mascara

17 indlæg i dette emne

Jeg har i mange år brugt HR queen lash, men jeg synes bare ikke den virker for mig længere. Kan simpelthen ikke gøre mine øjenvipper lange nok. Hvilken én kan I anbefale (er træt af at skulle bruge en formue på mascaraer der ikke holder hvad de lover i reklamerne). Vil gerne have lange vipper, frem for fyldige, hvis I forstår :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har holdt migtil L'Oreal i mange år. Uanset hvad jeg haar købt af fine dyre mæsker så er der bare ikke noget der slår L'Oreal. De er meget rimelige i pris, holdbare og gode at anvende. Jeg bruger en der hedder telescopic eller sådan noget i den stil. Jeg plejer at købe den almindelige, da den er rigelig vandfast til mig ( er ellers kontaktlinsebruger).

KH Frk R

0

Del dette indlæg

Jeg bruger to, den ene er L'Oreal double (den lyse brune/grå/whatever). Den holder i lang tid, og det hvide gør underværker, hvis man lader det tørre. Og hvis jeg skal i byen bruger jeg Max Factor False lash - den er virkelig god, aldrig har mine øjenvipper været smukkere og pænere ;) Men den holder bare ikke så lang tid (2-3 uger). Men den køber jeg hvert fald til mit bryllup, og så prøver med noget vandfast ovenpå.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg bruger to, den ene er L'Oreal double (den lyse brune/grå/whatever). Den holder i lang tid, og det hvide gør underværker, hvis man lader det tørre. Og hvis jeg skal i byen bruger jeg Max Factor False lash - den er virkelig god, aldrig har mine øjenvipper været smukkere og pænere ;) Men den holder bare ikke så lang tid (2-3 uger). Men den køber jeg hvert fald til mit bryllup, og så prøver med noget vandfast ovenpå.. :)

...og sørme om der ikke er 15% rabat på Max Factor False Lash i Bilka i næste uge :cheerleader3: + at de giver et godt tip i bilka bladet ang. mascara

Tror liige jeg skal i Bilka i næste uge.

Tak for de gode råd :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg har lige været i London i sidste weekend og der købte jeg to forskellige og de virker begge to. Jeg forestrækker også lange vipper - jo længere jo bedre.

Den ene er den nyeste fra Maybelline: the falsies volum express mascara

Den anden er den nyeste fra L'oréal: Double extention med seum

Det er nok den fra L'oréal der giver de længeste vipper, men begge er gode!

0

Del dette indlæg

Jeg bruger to, den ene er L'Oreal double (den lyse brune/grå/whatever). Den holder i lang tid, og det hvide gør underværker, hvis man lader det tørre. Og hvis jeg skal i byen bruger jeg Max Factor False lash - den er virkelig god, aldrig har mine øjenvipper været smukkere og pænere ;) Men den holder bare ikke så lang tid (2-3 uger). Men den køber jeg hvert fald til mit bryllup, og så prøver med noget vandfast ovenpå.. :)

...og sørme om der ikke er 15% rabat på Max Factor False Lash i Bilka i næste uge :) + at de giver et godt tip i bilka bladet ang. mascara

Tror liige jeg skal i Bilka i næste uge.

Tak for de gode råd :thumbsupsmileyanim:

Jamen selv tak ;) skal da hvis selv liiige i bilka så :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg bruger to, den ene er L'Oreal double (den lyse brune/grå/whatever). Den holder i lang tid, og det hvide gør underværker, hvis man lader det tørre. Og hvis jeg skal i byen bruger jeg Max Factor False lash - den er virkelig god, aldrig har mine øjenvipper været smukkere og pænere ;) Men den holder bare ikke så lang tid (2-3 uger). Men den køber jeg hvert fald til mit bryllup, og så prøver med noget vandfast ovenpå.. :blush:

2-3 uger!!!! Det lyder jo helt vildt... Synes mine mascaraer normalt holder i mindst 5 mdr., så der må da næsten ikke være noget i den der False Lash?

Er der andre der har oplevet, at en mascara kun holder i 2-3 uger?

Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige som dig også brugt Lash Queen i lang tid, men syntes heller ikke til sidst at den var god nok. Nu har jeg fundet 2 fantastisk mascaraer. Først ligger jeg 2-3 lag Dior Show som giver vildt meget fylde og lidt længde, og til sidst gør jeg vipperne pæne og meget lange med Maybellines The Falsies. Nu har jeg aldrig nogensinde "dårlige mascara-dage".

Så det er det allerbedste make-up råd jeg kan give :(

0

Del dette indlæg

Jeg bruger to, den ene er L'Oreal double (den lyse brune/grå/whatever). Den holder i lang tid, og det hvide gør underværker, hvis man lader det tørre. Og hvis jeg skal i byen bruger jeg Max Factor False lash - den er virkelig god, aldrig har mine øjenvipper været smukkere og pænere ;) Men den holder bare ikke så lang tid (2-3 uger). Men den køber jeg hvert fald til mit bryllup, og så prøver med noget vandfast ovenpå.. :biggrin:

2-3 uger!!!! Det lyder jo helt vildt... Synes mine mascaraer normalt holder i mindst 5 mdr., så der må da næsten ikke være noget i den der False Lash?

Er der andre der har oplevet, at en mascara kun holder i 2-3 uger?

Louise

I mit tilfælde er det fordi de tørrer ud. Jeg bruger kun make up ved festlige lejligheder, aldrig til daglig, så faktisk går det utroligt hurtigt og vupti.....der kommer intet på :thumbsupsmileyanim:

Jeg ved ikke om det er det der menes med at den ikke holder så lang tid

Redigeret af bazuka97
0

Del dette indlæg

kender sagtens problemet med HR.. mine vipper begyndte at "klø" og når jeg så kløede tilbage fandt vipperne af.. det sammen med diot show! de sidste mange år har jeg kun brugt loreal double extension, først en hvid så en sort oven på. den er SUPER vandfast og holder i min. 2 dage hvis man ikke gider fjerne det! og fjernes let med en olie holdig øjenmakeup fjerner!

de få gange jeg har købt andet, er jeg blevet død skuffet og gået tilbage til denne.

den holder for mig 4-6 mdr- altså løber tør!!, og jeg bruger en del mascara!!

MEN nu har jeg lige smuttet i matas og købt den her Max factor false lash i vandfast..... SÅ håber jeg godt nok den er god........ børsten ser lidt underlig ud, som om der næsten ikke er noget mascara på!!

skriver igen om et par dage hvad mine erfaringer er.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg har lige været i London i sidste weekend og der købte jeg to forskellige og de virker begge to. Jeg forestrækker også lange vipper - jo længere jo bedre.

Den ene er den nyeste fra Maybelline: the falsies volum express mascara

Den anden er den nyeste fra L'oréal: Double extention med seum

Det er nok den fra L'oréal der giver de længeste vipper, men begge er gode!

Tager tilbage at den nye fra Maybelline er god, jeg har nu brugt den nogle gange og jeg er sgu ikke tilfreds med resultatet - så er den store gule (kan ikke huske hvad den hedder) fra Mayelline meget bedre!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

kender sagtens problemet med HR.. mine vipper begyndte at "klø" og når jeg så kløede tilbage fandt vipperne af.. det sammen med diot show! de sidste mange år har jeg kun brugt loreal double extension, først en hvid så en sort oven på. den er SUPER vandfast og holder i min. 2 dage hvis man ikke gider fjerne det! og fjernes let med en olie holdig øjenmakeup fjerner!

de få gange jeg har købt andet, er jeg blevet død skuffet og gået tilbage til denne.

MEN nu har jeg lige smuttet i matas og købt den her Max factor false lash i vandfast..... SÅ håber jeg godt nok den er god........ børsten ser lidt underlig ud, som om der næsten ikke er noget mascara på!!

skriver igen om et par dage hvad mine erfaringer er.. :thumbsupsmileyanim:

SÅ nu har den været prøvet hen over weekenden, og den er udemærket, men børsten kan jeg ikke lide!! jeg løb dog 15 km i pis-øsende-regn-storm-vejr, og det klarede den, så vandfast er den!!

men syntes den lidt klasker mine fine små tynde vipper sammen,, hvis man har flotte tykke pipper der helt af sig selv stritter den rigtige vej er den sikkert rigtig god.

dog lidt svær at fjerne, på trods af en ellers super make-up fjerner..

0

Del dette indlæg

Lóreal volume x 4 vandfast er efter min mening den bedste. har brugt den i flere år.

ang. kunstige vipper. så vil jeg anbefale at bruge vippetotter, hvis det er bryllupsmake-up. En hel vippe bliver for "tung" til det.

Hvis man skal have lagt make-up på selve dagen, vil jeg helt klart anbefale en make-up artist. og ikke en frisør eller kosmetolog. De er altså ikke lige så gode, som en make-up artist.

0

Del dette indlæg

Jeg har lange vipper og har haft enormt svært ved at finde en mascara, som kunne klare jobbet.

Jeg har længe brugt Maybeline, men den jeg brugte er gået ud af produktion. Så måtte jeg på jagt efter en ny, og jeg faldt over Lash Stiletto, som fungerer fint og med en god børste (er det værste ved mange af de nye mascara´r, børsterne er tit ret dårlige). Jeg bruger ikke vandfast af flere årsager, bla. fordi jeg bruger linser og fordi jeg ikke bruger make-up fjerner (går kun med mascara til daglig og med lidt ekstra ud over mascaraen til specielle lejligheder)

Men jeg tror mascara er et ret personligt valg, og mit bedste forslag er: prøv dig frem, så skal du nok finde den helt rigtige til dig ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

skriver igen om et par dage hvad mine erfaringer er.. :heart:

SÅ nu har den været prøvet hen over weekenden, og den er udemærket, men børsten kan jeg ikke lide!! jeg løb dog 15 km i pis-øsende-regn-storm-vejr, og det klarede den, så vandfast er den!!

men syntes den lidt klasker mine fine små tynde vipper sammen,, hvis man har flotte tykke pipper der helt af sig selv stritter den rigtige vej er den sikkert rigtig god.

dog lidt svær at fjerne, på trods af en ellers super make-up fjerner..

HMM jeg er ikke blevet mere positiv - faktisk det modsatte, den er svær at fjerne, den klasker og mine øjenvipper falder af!!

jeg har fluks været i matas i dag og købe en double extension (isblå i den ene ende og hvid i den anden uden på tuben) og den er super vandfast og fåes i flere farver..

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer