Sign in to follow this  
Followers 0
krestineskallerup

kender i det ??

3 posts in this topic

så sidder man her en uge før brylluppet, og glæder sig helt enormt men er bange for at man har for hæje forventninger ! hvad nu hvis det ikke blir som ´man har drømt om ? Syntes selv vi har gjort alt. Nu er jeg bange for dagene der kommer efter at man vil føle sig tom inden i!

hvordan havde/har i det ?? ved at vi skal sørge for at nyde dagen, og det har jeg bestemt også tænkt mig meeen vi ved jo alle hvor stærkt tiden går sådan en dag..... kender i det ???

0

Annonce ♥

så sidder man her en uge før brylluppet, og glæder sig helt enormt men er bange for at man har for hæje forventninger ! hvad nu hvis det ikke blir som ´man har drømt om ? Syntes selv vi har gjort alt. Nu er jeg bange for dagene der kommer efter at man vil føle sig tom inden i!

hvordan havde/har i det ?? ved at vi skal sørge for at nyde dagen, og det har jeg bestemt også tænkt mig meeen vi ved jo alle hvor stærkt tiden går sådan en dag..... kender i det ???

Jeg kan fint huske alle de tanker, jeg gik med i hovedet op til vores bryllup. Jeg følte selv, at vi havde ganske godt styr på det... alligevel var der mus i maven - og det skal der være.

Jeg tror (var min erfaring), at man skal sige til sig selv, at nu har man gjort det, så godt man kunne... nu kan man ikke gøre mere.

På selve dagen tror jeg, det er vigtigt, at alt bliver taget i ro og mag... Ingen skal skynde på dig (du kommer måske nok til at skynde på andre pga nerver), og tag lidt ekstra tid til morgenkaffen. Stå lige et kvarter tidligere op, så du har tid til at sidde stille!!! Tag det stille og roligt og erkend, at skulle noget gå galt i løbet af dagen, kan du og din kommende alligevel ikke gøre noget ved det + at det ikke er jeres fejl eller jeres ansvar længere!

Erkendt at det er UDE af jeres hænder... Derved kan I bedre slappe af. Fokusér på jer selv. Man når ikke at tale med alle folk... og det er skidt at gå og tænke over det / få dårlig samvittighed.

Det vigtigste er, at I to har en dejlig dag. Har I det vil alle jeres gæster få en skøn dag!!

Håber det giver mening, og at du kan bruge det til noget.

/Loui

0

Tag det stille og roligt og erkend, at skulle noget gå galt i løbet af dagen, kan du og din kommende alligevel ikke gøre noget ved det + at det ikke er jeres fejl eller jeres ansvar længere!

Erkendt at det er UDE af jeres hænder... Derved kan I bedre slappe af. Fokusér på jer selv. Man når ikke at tale med alle folk... og det er skidt at gå og tænke over det / få dårlig samvittighed.

Det vigtigste er, at I to har en dejlig dag. Har I det vil alle jeres gæster få en skøn dag!!

Håber det giver mening, og at du kan bruge det til noget.

/Loui[/font][/color]

Det kan hun helt sikkert for det er lige hvad man bør gøre og også hvad de fleste gør. Til dem som syntes at manden måske har været lidt sløv med hensyn til planlægningen: Det er bl.a. her at han kommer ind i billedet og viser sin "styrke" :)

0