zpitzen

Hvad synes I?

14 indlæg i dette emne

Jeg havde egentligt en plan i mit hovede, men da jeg prøvede at dække et prøve prøve bord, blev jeg faktisk i tvivl...

Smider lige et par billeder ind, og håber I vil give jeres mening med på vejen.. :-)

Dugen og bordløberen er på plads.. Blomsterne skal være Pink og hvid, og ikke så "blege" som dem der står på bordet nu. Bordkortene matcher det grønne/lime, pink og hvid som der ellers er på bordene...

4637419498_c42153b182_o.jpg

post-39617-1273478629.jpg

Redigeret af zpitzen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

FINO- jeg syntes at #7 minder mest om en "opstilling"/"oppyntning" og tiltaler mig mest!

prøv at sætte service på det giver et bedre udtryk af det færdige resultet, det kan være du ændre ide når der pludselig er glas, bestik og evt tallerkner på bordene, salt/peber og vandkande...

nr #8 er mit andet valg, jeg er ikke så meget til den almindelige blomsterbuket, men syntes de små hoveder i stagerne er rigtig fine...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

FINO- jeg syntes at #7 minder mest om en "opstilling"/"oppyntning" og tiltaler mig mest!

prøv at sætte service på det giver et bedre udtryk af det færdige resultet, det kan være du ændre ide når der pludselig er glas, bestik og evt tallerkner på bordene, salt/peber og vandkande...

nr #8 er mit andet valg, jeg er ikke så meget til den almindelige blomsterbuket, men syntes de små hoveder i stagerne er rigtig fine...

Jeg havde samme tanke som Beate - prøv at sætte tallerkner, bestik og ikke mindst samtlige glas på bordet - det giver et helt helt andet indtryk, og du vil dermed nemmere kunne vurdere hvilken bordpynt der passer bedst.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer