skrubbeherta

Lene & Claus 8. maj 2010

108 posts in this topic

Skønt med mere :blush:

- og tror "Alexanders pige" måske har set sig lun på knaphulsblomsten... Ja, en pige vil vel have blomster ;)

:thumbsupsmileyanim:Ja, på det tidspunkt var den ikke så pæn som den havde været.... Måske havde han allerede givet hende rosen, der sad i :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Der var også mange taler.... Den første taler var min far. Det var en skøn tale han holdt - han bevægede sig helt tilbage til, da jeg blev født. Som han selv sagde: Han havde aldrig set noget lignende! Han var lige ved at gå igen uden mor og barn! (Det skal så lige nævnes at jeg blev taget med sugekop - og det var ikke noget kønt syn bagefter!) :blush:

post-37717-1274008982.jpg

0

Så blev der også holdt tale fra forloveren - Claus´ bror. Også den tale var rigtig god - jeg blev budt varmt velkommen i familien Askholm - og som han sagde: Det var også på tide, nu hvor I har fået et barn sammen! (Han er advokat!) :blush:

post-37717-1274009407.jpg

Så var der tale fra min svigerfar. Den rørte mig meget..... "Lene, tak fordi du har gjort Claus glad igen" Når jeg skriver det i dag rører det mig stadig.... Min svigermor havde også lige en kommentar til hans tale (typisk ikke?) :thumbsupsmileyanim:

Hun fortalte om dengang Claus ringede for at fortælle han havde fundet en kæreste (det var så dagen efter Claus og jeg havde mødt hinanden for første gang). Min svigermor spurgte så Claus: "Er hun i den fødedygtige alder???" :thumbsupsmileyanim:

post-37717-1274009462.jpg

0

Så var der den dejligste tale af dem alle - talen fra min mand! Han lukkede munden op - og jeg var rørt til tårer.....

Han lagde ud med: "Min smukke pige....." Og så skulle jeg have fundet nogle flere lommetørklæder! Det var en dejlig og personlig tale - hvor jeg dog elsker den mand :blush:

post-37717-1274009743.jpg

post-37717-1274009751.jpg

0

Annonce ♥

Så skulle jeg golde tale for min mand! Jeg havde faktisk set frem til det, for jeg havde en del ting på hjerte, så jeg var ikke nervøs. Jeg lagde ud med at sige, at jeg havde været SÅ gråd-labil hele dagen, så alle blev nødt til at bære over med mig.... Det var godt jeg sagde det, for det rørte mig mere end jeg troede at skulle sige disse ting.......

Kære Claus

Det er så nu jeg skal holde en tale om dig & mig, kærlighed og venskab….. Og SPORT!

I sportens verden handler det jo om at stille det stærkeste hold, at have medspillere man kan stole på – som er loyale overfor sit hold.

Og lige som med sport – sådan er det med ægteskabet. At være et hold! Når man så gifter sig, forlader man det hold, som man er født ind i, for at danne et nyt hold.

Claus. Vi kommer begge fra nogle helt fantastiske hold.

Kære Uffe og Bente. I har taget så godt imod mig som jeres nye holdkammerat på team Askholm. Og Emil har I taget til jer, som var han jeres eget barnebarn. Tak for det.

Tak fordi I har fået Claus og gjort ham til den mand jeg elsker og som jeg nu har valgt at danne hold med resten af livet.

Også tak til jer Tom & Jette. I har også taget så godt imod både Emil og mig. Det har betydet SÅ meget for mig.

Selv kommer jeg fra et helt ubeskriveligt dejligt hold.

Kære mor og far. Tak fordi I altid er der for mig – i svære såvel som gode tider. I har altid været min trygge base – jeg ved, jeg kan komme til jer, når alt brænder på!

Tak fordi I har modtaget Claus som jeres nye holdkammerat på team Skov.

Selvom Claus og jeg i dag har valgt at danne et nyt hold, så skal de hold vi er født ind i ikke frygte noget – for selvom man finder en fantastisk lokal klub at spille i, så holder vi jo alle sammen med landsholdet når de spiller.

Min kæreste Claus.

Hvor tiden dog flyver af sted! Det er ikke mange år siden jeg skrev et brev til én, der kaldte sig selv for Fenris41 – det blev afsendt fra Skrubbeherta. Du skrev jo heldigt nok tilbage – og det blev hurtigt til mange breve.

Brevene blev til telefonsamtaler og mange, mange sms’er – specielt husker jeg den første samtale. Vi snakkede sammen i fem timer – det skulle senere vise sig det havde været en dyr fornøjelse!

Efter den samtale vidste vi begge, at vi bare MÅTTE se hinanden – og det kunne kun gå for langsomt! Så allerede dagen efter aftalte vi at mødes. Du gav mig sommerfugle i maven og det gør du den dag i dag!

Der gik ikke lang tid, før vi besluttede os for at udvide vores hold. Alexander kom til verden – ikke uden postyr.

Kære alle sammen: Tak for jeres opbakning og støtte. Uden alle jer, havde vores hold ikke været så stærkt, som det er i dag.

Så Claus….. Ind imellem har vores hold mødt modgang og det har været nogle hårde kampe vi har måttet kæmpe. Det har kostet blod, sved og tårer. Men det vigtigste er, at du har stået ved min side og kæmpet sammen med mig.

Og det betyder alverden at du griber mig, når jeg falder. At du skubber mig, når jeg står stille.

Du får mig til at tage nye chancer, når jeg tvivler på mig selv. Og du får mig til at klappe hesten, når jeg ikke gør.

Claus; Tak fordi du har valgt mig som din medspiller for livet. Jeg elsker dig!

Der er mange elementer fra talen, der er "lånt" her fra BK - hvem kan jeg ikke huske, men TAK!

post-37717-1274010246.jpg

0

åh lene... søde søde lene.... jeg tuder så meget lige nu...hvor er din tale smuk( gid jeg kunne hapse den, men min tilkommende er ikke det mindste til sport)

0

Smuk, personlig og kærlig tale. Den måtte da have fremkaldt tårer hos alle de tilstedeværende og ikke mindst Claus! Imponerende og godt gået :blush:

0

Nøj en god tale... sidder her med en klump i halsen, så kan ikke forestille mig andet end at der har været en glædeståre hist og pist hos jeres gæster...

0

Annonce ♥

Tillykke. Hvor er du dog smuk, og det ser ud til at have været en absolut fantastisk dag :blush:

0

Mange gange tillykke med dagen :cheerleader3: det er nogle fantastiske billeder og godt gået med talen. :balloons::(:rolleyes::)

0

Det var vist talerne jeg kom fra....

Min kæreste veninde Christina talte - og det var lige så rørende som de andre! :biggrin: Håber hun har den på papir...... Der var flere taler - og også en enkelt sang.

Da vi hvde spist færdig var det tid til brudevalsen og kagen..... Jeg spammer lige lidt igen :thumbsupsmileyanim:

post-37717-1274724931.jpg

post-37717-1274724990.jpg

0

Annonce ♥

Wauuu, kan næsten høre musikken :thumbsupsmileyanim:

0

Claus´ strømper blev klippet

post-37717-1274725422.jpg

Og mit slør blev også klippet/revet

post-37717-1274725575.jpg

0

Så var det kage-tid!!!! Vi (læs: nok mest mig) :thumbsupsmileyanim: havde selv lavet kagerne. Det var Bettys - dog med et ekstra lag hindbærmousse. Selv om der er lidt skønhedsfejl hist og her er jeg dog godt tilfreds!

post-37717-1274725754.jpg

post-37717-1274725813.jpg

Edited by skrubbeherta
0

Annonce ♥

To af mine fantastiske veninder :thumbsupsmileyanim:

post-37717-1274726503.jpg

0

Da klokken blev ca 20, var de sidste ved at tage hjem og vi skulle lige have pakket alle gaverne sammen og have afregnet.

Vi fik mange, mange dejlige gaver..... Mange penge, gavekort til wellness, kro-ophold, middage osv osv. Vi havde faktisk ikke ønsket os ting, men kæreste-oplevelser, da vi synes det er lige netop dét vi mangler! :thumbsupsmileyanim:

Claus skulle jo sørge for overnatning og han havde fået sin kammerat til at køre os. Vi overnattede på kro/hotel i fantastiske omgivelser! Det var bare SÅ skønt at få ham for mig selv!

Inden Claus måtte i gang med hæklenålen (tjaaaa.... nok ikke det mest romantiske at have med i tasken på brylupsnatten!) til alle knapperne på kjolen, fik vi lige taget et sidste billede af os selv på vores aller første bryllupsdag.....

post-37717-1274727079.jpg

Og sådan ser man ud dagen derpå..... Lykkelige :biggrin:

post-37717-1274727124.jpg

0

De næste billeder er lidt af hvert..... TAK fordi I læste med :thumbsupsmileyanim:

post-37717-1274727501.jpg

post-37717-1274727509.jpg

0

Annonce ♥

Til slut et billede af mine dejlige drenge - dagen derpå hos mormor & morfar....

post-37717-1274727879.jpg

0

Det lyder til at have været en super duper dag :thumbsupsmileyanim:

0

Fantastisk bryllupshistorie! Sikke en smuk dag I har haft! :thumbsupsmileyanim:

0