skrubbeherta

Lene & Claus 8. maj 2010

108 posts in this topic

Tak for en super god beretning :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

hold da op læste lige din beretning forfra, hold op hvor sommerfuglene de basker i min mave her nu 5 dage før min egen dag.... elsker din beretning.... og elsker billedet af jer i sengen dagen derpå... Det viser bare at du som person gerne vil skælle dig lidt ud fra mængden... fedt fedt fedt... og dejligt billede af dine drenge dagen derpå...

0

Livet er værd at leve, når man har mennesker omkring sig man ELSKER ud over alle grænser.

Det stråler ud af jer, at det netop er det liv I har.

TILLYKKE :thumbsupsmileyanim:

0

Tusind tak for en fantastisk beretning! :thumbsupsmileyanim::rolleyes::biggrin:

Hvor var/er I lækre og hvor ser I lykkelige ud. Jeg tror at du har en helt fantastisk familie "i medgang og modgang" der kan overkomme meget når I står sammen. Et kæmpe stort tillykke og knus til jeres skønne drenge. :7himmel:

0

Annonce ♥

TILLYKKE MED ÆGTESKABET :biggrin: Hold da op nogle smukke billeder... Du var virkelig smuk :thumbsupsmileyanim: Og billede fra kirken af hele familien er rigtig godt af Jer.. :rolleyes:

0

Sikke en dejlig beretning! Hvor er du bare smuk, både med og uden den fine kjole!

Dine kager er rigtig fine! Blomsterne må have været et kæmpe arbejde.

0

Super flot tale og flotte billeder, tillykke og håber i er meget lykkelige :thumbsupsmileyanim:

0

Mange gange tillykke og tak for en super beretning! Jeg sidder og fælder den ene tåre efter den anden ... Smukt!!

0

Annonce ♥