Sign in to follow this  
Followers 0
FrkHelle

Morgengave

19 posts in this topic

Jeg ANER IKKE, hvad jeg skal give ham og det piner mig, for han har købt min!!!

Billeder, billetter til motorsport, rejse, slipsenål, manchetknapper eller et ur... jeg er flere gange løbet på de ideer, men de dur bare ikke til ham..

Åh for pokker, hvad skal jeg finde på?

HJÆÆÆÆÆÆÆLP!!!

Edited by FrkHelle
0

Annonce ♥

Hej :thumbsupsmileyanim: Jeg har købt et super lækkert skakbræt i rosentræt, som kan stå fremme, til min kommende.

Jeg ved ikke om din kommende mand har den interesse, men det er da et forslag ;)

Jeg ved at min mand er vild med skak, og han inderligt ønsker sig et herre værelse engang så det er jo perfekt :blush:

0

Annonce ♥

vil du ikke lave en beskrivelse af ham og hans interesser..

det ville hjælpe en del..

Hm jo.. og svært!

Han er elektriker, elsker sin computer og er aktiv i politihjemmeværnet. Han elsker fis og ballade, at løbe.. hm.. ej synes det er svært!

0

Annonce ♥

Jeg har tænkt og tænkt og er måske begyndt at få nogle ideer...

I Legoland kan man få nogle 3D-glas med motiv, fx et billede af sig selv. Siden jeg så dem har jeg overvejet, om han skal have en nøglering med mig i. Jeg har så lige siddet og overvejet, om jeg kunne komme til Legoland uden han ville opdage (har sæsonpas), men har så lige fundet en netside, hvor man kan bestille noget billigere og som tilmed forhandler via en af de guldsmede her i byen, som jeg bedst kan lide!

Så nu vil jeg lige forbi guldsmeden i morgen og høre mht pris, leveringstid og billede...

Det er det her jeg tænker på (en nøglering med lys i)

pakketilbud-2_1_medium.jpg

Og så har jeg ovevejet, om han skal have en Leatherman-lommekniv med gravering.

Fordelene er, at han selv lige har gået og kigget på en og virkelig er håndværkertypen (han ER også håndværker), ulempen er, at de ikke kan ret meget før de bliver ulovlige...

Meen man kan da få en, der både indeholder skruetrækkere, afisoleringstang m.v. - det tit det han har behov for..

Alternativt, så var vi i går en tur i Ilva for at kigge. Her fandt jeg en fed sort globus, som han også fik øje på (fordi jeg viste ham den) og han syntes den var ret fed.

Har lige siddet og snakket med en veninde om den og hun foreslår, at jeg jo kan få graveret noget på foden... hun synes det en fed morgengave..

Det er den her:

71900044L.jpg

Kuglen er 20 cm i dia og den er 27 cm høj i alt (den fås også større, men han var mest betaget af den lille)..

Åha det er svært... hvad ville I gøre??

0

Hejsa

Nu er jeg helt ny i dette forum, men faldt lige over dit indlæg.

Jeg tænker på: Hvad med en håndholdt GPS - så kan man bruge den til GeoCaching, som er en super hyggelig aktivitet for hele familien eller for den aktive mand/dame. Med små opgaver og udfordringer. Du kan eventuelt læse om det her: http://www.geocaching.dk/

Jeg overvejer selv at min kommende mand skal have sådan en. Vi har en søn på 9 mdr, og så kan vi alle bruge lidt tid på at finde caches og få frisk luft. Dejlig måde at være sammen på. Og så er det gratis.

Hm, bare lige mit bud på en lidt anderledes morgengave...

-Maria

0

Annonce ♥

I Legoland kan man få nogle 3D-glas med motiv, fx et billede af sig selv. Siden jeg så dem har jeg overvejet, om han skal have en nøglering med mig i. Jeg har så lige siddet og overvejet, om jeg kunne komme til Legoland uden han ville opdage (har sæsonpas), men har så lige fundet en netside, hvor man kan bestille noget billigere og som tilmed forhandler via en af de guldsmede her i byen, som jeg bedst kan lide!

Så nu vil jeg lige forbi guldsmeden i morgen og høre mht pris, leveringstid og billede...

Fordelene er, at han selv lige har gået og kigget på en og virkelig er håndværkertypen (han ER også håndværker), ulempen er, at de ikke kan ret meget før de bliver ulovlige...

Meen man kan da få en, der både indeholder skruetrækkere, afisoleringstang m.v. - det tit det han har behov for..

Alternativt, så var vi i går en tur i Ilva for at kigge. Her fandt jeg en fed sort globus, som han også fik øje på (fordi jeg viste ham den) og han syntes den var ret fed.

Har lige siddet og snakket med en veninde om den og hun foreslår, at jeg jo kan få graveret noget på foden... hun synes det en fed morgengave..

Det er den her:

71900044L.jpg

Kuglen er 20 cm i dia og den er 27 cm høj i alt (den fås også større, men han var mest betaget af den lille)..

Hvad er det for en hjemmeside man kan få 3D figurerne på?? Har ledt med lys og lygte.

Edited by SnubleFugl
0

Det er den her:

71900044L.jpg

Hvad er det for en hjemmeside man kan få 3D figurerne på?? Har ledt med lys og lygte.

Prøv at google: 3d billede glas

Så kommer der flere resultater frem. :( Den der hedder: thorlaser har en mindre god hjemmeside, men forhandler via guldsmede over hele landet - jeg var inde hos en i dag og resultaterne er rigtigt fine! Dog vælger jeg at tage til Legoland, hvis jeg kan undgå han opdager det, for det er nooooooget billigere for mig :balloons:

0

politihjemmerværn, løbe, fis og ballade...

min første tanke var skatte jagt... ved ikke lige hvorfor.. men den ville jeg nok gå efter også evt få den flettet sammen med globussen og nøgleringen på en måde..

0

politihjemmerværn, løbe, fis og ballade...

min første tanke var skatte jagt... ved ikke lige hvorfor.. men den ville jeg nok gå efter også evt få den flettet sammen med globussen og nøgleringen på en måde..

Hm skattejagt... hvordan ville du arrangere den?

0

Annonce ♥

Jeg tænkte faktisk i dag på, om han vil synes om et dørskilt, men tror det faktisk ikke :cheerleader3:

Men vi var i Legoland i dag og mens han gik i minibyen og kiggede gik jeg fra ham og hen for at få lavet en 3d-nøglering med et billede af mig - med blåt lys i, så han kan se den i mørke. Den blev - trods motivet :( - ret fin og som navn fik jeg skrevet "Fru + hans efternavn" som jeg tager til mig.

Meeeeeeeeen han har luret mig... jeg gik ellers stille med dørene, men han fik flere gange hentydet til det...

Nå, han ved ikke, hvad slags glas jeg købte, hvad jeg har fået graveret og hvordan den ser ud..

Mangler dog stadig en ting..

0