Marisus

Vallø Slotskro - andre end os, der er brændt af?

9 indlæg i dette emne

Vi har siden september 2009 haft aftale med Vallø Slotskro, om at vi skulle holde vores bryllup dér.. Desværre fik vi den værste besked ifm. vores bryllupsplaner i onsdags. Værtsparret har ikke fået forlænget deres forpagterkontrakt efter den 31. maj i år, og kan derfor ikke holde vores bryllup til august.

Vallø Stift, som er ejere af kroen skal renovere den henover sommeren...

Værsgo at finde et nyt sted at holde jeres bryllup :cheerleader3:

Jeg tudede et par timer i onsdags, men gudskelov har vi været SÅ heldige, at Hotel Hvide Hus, også i Køge, har plads til os :cheerleader3: De var vores andet valg næstefter Vallø Slotskro :(

Så efter nogle turbulente dage er vi nu atter super spændte og glæder os til vores bryllup - som nu ikke bliver i nærheden af et slot, men 100 meter fra stranden i stedet :cheerleader3:

Andre end os, der har stået med håret i postkassen de sidste par dage?

Læs forøvrigt om historien her

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv hvor surt!

Vi er heldigvis ikke blevet brændt af (endnu, man ved jo aldring om stedet går konkurs eller liing. inden festen...), men har holdt firmajulefrokost på Hotel Hvide Hus og det var rigtig godt! Så er sikker på Jeres bryllupsfest bliver super :(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er så hamrende u-professionelt, det mindste skulle da være en besked omkring den nye situation...!!!

Det kan du måske sige Gokke men vi kender jo ikke de nærmere omstændigheder. Jeg har spillet på Vallø Slotskro flere gange og det har altid været super professionelt. Nu bliver det jo sagt at de ikke har fået forlænget deres kontrakt fra den 31/5 2010. Beskeden kan meget vel først være kommet nu eller de har måske været i en 90/10 situation hvor der var 90% chance for forlængelse. Skulle man så skræmme kunderne væk på det grundlag ? Ligger aben hos Vallø Stift eller hos kroen ? Den er svær og jeg tror det er vanskeligt at forholde sig til som udenforstående. Iøvrigt synd at sådan et sted ikke får lov til at fortsætte.

I kan så glæde jer med at I har kunnet få Hotel Hvide Hus - og så i august - for der går I heller ikke galt i byen og skal vi se positivt på det så får I større og lysere lokaler ved festen end I ville have haft på kroen.

0

Del dette indlæg

Øv hvor surt!

Vi er heldigvis ikke blevet brændt af (endnu, man ved jo aldring om stedet går konkurs eller liing. inden festen...), men har holdt firmajulefrokost på Hotel Hvide Hus og det var rigtig godt! Så er sikker på Jeres bryllupsfest bliver super :thumbsupsmileyanim:

Tak Mille - er også sikker på at vi får en super dejlig dag, og Hvide Hus virker absolut som et super godt sted, så vi glæder os :biggrin:

Det er så hamrende u-professionelt, det mindste skulle da være en besked omkring den nye situation...!!!

Det kan du måske sige Gokke men vi kender jo ikke de nærmere omstændigheder. Jeg har spillet på Vallø Slotskro flere gange og det har altid været super professionelt. Nu bliver det jo sagt at de ikke har fået forlænget deres kontrakt fra den 31/5 2010. Beskeden kan meget vel først være kommet nu eller de har måske været i en 90/10 situation hvor der var 90% chance for forlængelse. Skulle man så skræmme kunderne væk på det grundlag ? Ligger aben hos Vallø Stift eller hos kroen ? Den er svær og jeg tror det er vanskeligt at forholde sig til som udenforstående. Iøvrigt synd at sådan et sted ikke får lov til at fortsætte.

I kan så glæde jer med at I har kunnet få Hotel Hvide Hus - og så i august - for der går I heller ikke galt i byen og skal vi se positivt på det så får I større og lysere lokaler ved festen end I ville have haft på kroen.

Nææh, det har du da ret i, vi kender ikke detaljerne, men næsten uanset hvad, bliver parret så skræmt over annulleringen, at det efter min mening måske havde været bedst om man meldte det ud i samme sekund der var den mindste tvivl... Men jeg er måske osse lidt nerdet vedr. bryllupperne, som JEG mener er lidt "hellige", fordi der er så store føleser forbundet med det.... Vi har også været på Vallø Slotskro og havde en pragtfuld aften, men desværre er det jo sådan at det er den sidste oplevelse man har, der huskes.... og i parrets tilfælde, en aflysning....

Lad os håbe at de får fred og ro til at få kroen op at køre igen, det ER et dejligt sted....

Jeg giver jer begge ret, for selvfølgelig kender vi ikke de nærmere omstændigheder, DOG undrer det mig, hvis man finder ud af sådan noget her 2 uger inden man lukker en kro ned. Jeg har også haft fat i Vallø Stift, da noget siger mig, at de da i det mindste må have kendt til en renovering LÆNGE, og ikke finder ud af det 2 uger inden de påbegynder???!!!??? De valgte ikke at svare på min sidste mail, men vil da stadig gerne give os tilladelse til at blive fotograferet ved slottet. ELLERS TAK!!!

Desværre bliver vores sidste oplevelse af Vallø Slotskro ikke af den bedste karakter, og det er super synd, for det virkede oprindeligt til at være et rigtig dejligt sted :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Uanset hvad der er sket og hvordan det er sket så kan man ikke ændre ved at det indtryk man får af stedet, som "aflyst" kun kan blive negativt, uanset hvor mange gode oplevelser andre så har haft der tidligere. Det er lidt ligesom alt andet. Der skal mindst 10 succeshistorier til at rette op på en fiasko. Det betyder også at det er op ad bakke for en evt. ny forpagter.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uanset hvad der er sket og hvordan det er sket så kan man ikke ændre ved at det indtryk man får af stedet, som "aflyst" kun kan blive negativt, uanset hvor mange gode oplevelser andre så har haft der tidligere. Det er lidt ligesom alt andet. Der skal mindst 10 succeshistorier til at rette op på en fiasko. Det betyder også at det er op ad bakke for en evt. ny forpagter.

Helt enig - det er ikke den bedste omtale, uanset hvad der er sket :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer