Guest jeanettejuul

♥ Jeanette & Michael - 03.09.2011 ♥

485 indlæg i dette emne

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: Såå har jeg været siderne igennem.. kan ikke forstå at jeg ikke har været herinde før nu!

Super fine ting og respekt for at alt er så tema-gennemført.. Øv at jeg ikke nåede at se kjolen på.. Men jeg må jo kigge med når den store dag har været der!

Det var ellers de fedeste sko du havde fundet.. Skal selv have Iron Fist på, og det mærke er jo bare guf for foden! Har du fundet nogle andre?? ellers er denne side også ret go http://www.heels.com/shoes-for/party-girl

Syntes virkelig os det går stærkt og vil godt vædde med at de sidste 4 mdr kommer til at gå endnu stærkere..! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Bryllupsnatten

Så blev det endelig besluttet og booket :denmarkflag:

Vores bryllupsnat vil vi tilbringe i en lækker suite på Hotel Helnan Marselis :cheerleader3:

Der vil også blive spræt rosenblade på sengen, hældt champagne op i krystalglas og stille frugt og chokolade på værelset ..

Awesome :thumbsupsmileyanim:

Se lige dette billede:

post-41595-0-36017800-1307031618.jpg

Redigeret af jeanettejuul
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Først et stort tillykke med det forestående bryllup :cheerleader3:

Har lige læst din tråd igennem, og sikke mange flotte og gennemførte ting du har lavet :thumbsupsmileyanim: Hvis bare man dog selv var så kreativ engang imellem..

Har siddet og ledt længe efter nogen forslag til bordhæfter, og så så jeg lige dine :cheerleader3: Har du evt en skabelon man kunne få tilsendt??? MiaThorgaard@hotmail.dk

Glæder mig meget til at se billeder af dig i din kjole :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først et stort tillykke med det forestående bryllup :cheerleader3:

Har lige læst din tråd igennem, og sikke mange flotte og gennemførte ting du har lavet :thumbsupsmileyanim: Hvis bare man dog selv var så kreativ engang imellem..

Har siddet og ledt længe efter nogen forslag til bordhæfter, og så så jeg lige dine :cheerleader3: Har du evt en skabelon man kunne få tilsendt??? MiaThorgaard@hotmail.dk

Glæder mig meget til at se billeder af dig i din kjole :loveboard:

Hej :)

Tusind tak for de mange pæne ord .. :thumbsupsmileyanim:

Jeg har sendt dig en skabelon af mit bordhæfte, som jeg håber kan bruges :)

Redigeret af jeanettejuul
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er ved at få stress over, at jeg ikke ved, om jeg muligvis får vielsesring eller ej .. :boohoo:

Det irriterende er, at jeg er nødt til at vente og se om nogle økonomiske ting falder rigtigt ud .. Jeg vil gerne have en vielsesring, men .. orh ... penge, penge, penge ..

Snøft .. Håber virkelig på, at jeg kan få en ring .. :unsure:

I min verden hører det bare til ..

HUUG

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er ved at få stress over, at jeg ikke ved, om jeg muligvis får vielsesring eller ej .. :boohoo:

Det irriterende er, at jeg er nødt til at vente og se om nogle økonomiske ting falder rigtigt ud .. Jeg vil gerne have en vielsesring, men .. orh ... penge, penge, penge ..

Snøft .. Håber virkelig på, at jeg kan få en ring .. :unsure:

I min verden hører det bare til ..

HUUG

Øv hvor surt blink.gif'

Men, hvis det kun er et spørgsmål om økonomi, så synes jeg du i stedet skal købe en midlertidig ring. Noget forgyldt (eller i sølv hvis det er det), til at par hundrede kroner. Så har han noget at sætte på din finger i kirken, og du har en ring som minder dig om din dejlige mand. Derudover får du tid til at spare op. Jeg synes ringene er det eneste sted der ikke skal spares, man skal gå med den resten af livet, derfor skal den være helt perfekt!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ved at få stress over, at jeg ikke ved, om jeg muligvis får vielsesring eller ej .. :boohoo:

Det irriterende er, at jeg er nødt til at vente og se om nogle økonomiske ting falder rigtigt ud .. Jeg vil gerne have en vielsesring, men .. orh ... penge, penge, penge ..

Snøft .. Håber virkelig på, at jeg kan få en ring .. :unsure:

I min verden hører det bare til ..

HUUG

Øv hvor surt blink.gif'

Men, hvis det kun er et spørgsmål om økonomi, så synes jeg du i stedet skal købe en midlertidig ring. Noget forgyldt (eller i sølv hvis det er det), til at par hundrede kroner. Så har han noget at sætte på din finger i kirken, og du har en ring som minder dig om din dejlige mand. Derudover får du tid til at spare op. Jeg synes ringene er det eneste sted der ikke skal spares, man skal gå med den resten af livet, derfor skal den være helt perfekt!

Tja, det kunne godt være en mulighed .. Har bare sat mit hjerte på en ring, som ikke engang er særlig dyr ..

Håber, håber, håber :huh:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har du måske mulighed for at spare et andet sted for at du kan få din ring?

Jeg har har valgt en billigere kjole, for at vi kunne få vores drømme ringe, og ringe betyder mere for mig end en dyr designer kjole. Man kan sagtens se fantastisk ud alligevel :c166:

Måske det er mulighed for dig at spare et sted i budgetten?

Håber at i får nogle vielsesringe, når det betyder så meget for jer

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer