Miss-Lena

HURTIG HJÆLP

17 indlæg i dette emne

Min mor døde desværre i nat og derfor skal vi tage en masse beslutninger om fx blomster. Derfor tænker jeg på om I kan genkende nogle af blomsterne i hendes brudebuket?

Og ja, det er jo noget vi skal have hurtig svar på

Klem Lena

post-36326-1275215825.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej søde Lena

det gør mig ondt og jeg kondolere selvfølgelig.

jeg tror du skal tage billedet med til blomsterforretningen, og snakke med dem om, at det skal være i retningen af den buket som på billedet

sender lige en trøste :thumbsupsmileyanim: med på vejen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

det gør mig ondt.. jeg vil mene lige som de andre at de lilla er gerbera og fresia, de hvide må næsten være roser eller måske nelliker (kan ikke se billedet tydeligt nok.)

jeg ved ikke helt hvad jeg skal skrive mnejeg kondolere og sender dig en ekstra varm tanke. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Kære Lena

Hvor gør det mig inderligt ondt at du har mistet din mor og jeg føler med dig. :thumbsupsmileyanim: Blomsterne kunne faktisk godt ligne clematis i mine øjne, men nu er jeg ikke den store blomsterkender desværre. Jeg ville, som Gitte også foreslår, tage billedet med ned til blomsterdamen og få hende til at kigge på det, så i kan få netop det i gerne vil.

Kram Agnethe

0

Del dette indlæg

Det er jeg ked af at høre på dine vegne. Selvom det er ventet, er det ufatteligt hårdt at sige farvel - og så endda sin mor. Jeg føler så meget med dig :thumbsupsmileyanim:

Den eneste blomst jeg kan genkende er en pink gerbera, som andre har nævnt. Ellers er det svært at se. Jeg håber, at en blomsterforretning kan hjælpe dig, så du kan få den bårebuket som du ønsker dig!

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim: til dig.

Den er hård, men det er vist godt for både hende og jer, at hun fik fred.

Jeg er enige i gerberra og fresier og synes også, at du skal tage billedet med til blomsterhandleren. Der kan de med garanti hjælpe, om ikke andet, så finde noget, der ligner.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er virkelig ked af at du har mistet din mor :balloons:

Prøv at send billedet til mig på mail, så får jeg min søster til at se på den, hun er blomsterdekoratør.

kirsten @ heki . dk

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Har ingen blomster viden overhovedet.

Det gør mig umådelig ondt at du har mistet din mor og at jeres børn har mistet deres mormor. Håber i kommer stærkere gennem sorgen og hel ud på den anden side

Min dybeste medføelelse.

Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Aj, Lena..jeg fik lige et sug i maven..Det er jeg meget ked af på dine vegne. Sender en masse gode tanker til dig her i sorgens stund, - ville ønske jeg kunne give dig et kram uden ord. At midste sin mor må være rigtig hårdt at skulle igennem og håber, at du/I får givet hende en pæn afsked.

Har desværre lidt svært at se blomsterne på billedet, men der er andre på sagen, så jeg håber du finder frem til dem.

Stort kram fra mig :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer