Guest TinaJacob

Bryllupsmareridt!

9 indlæg i dette emne

Så har jeg haft mit første bryllupsmareridt. Det var helt vildt - ALT gik galt! Jeg vågnede lidt over 4 i nat, og skrev det ned. So here goes...

Serveringspersonalet kom ikke, så jeg gik og lavede mad hele dagen. Ham, der skal levere fisk til vores forret havde glemt det, så ingen forret. Toastmasteren kom på cykel fem minutter før vielsen skulle starte, og skulle lige have et bad. Kl 16, hvor vielsen skal starte, er jeg endnu ikke i kjolen, og kommer i tanke om at jeg har glemt både kosmetolog- og frisøraftale. Min veninde, der skal være brudepige, kommer 1615 (hun kommer normalt ALTID for sent), og er fuld af dårlige undskyldninger. DJen er smækfuld, og spiller kun hans yndlingsmusik - georgisk hiphop og techno...

Min svigerfars afskyelige kone kommer med en lagkage med et billede af sit yndlingsbarnebarn, og bliver møgsur, da vi ikke vil servere den. Desuden har hun taget samtlige børnebørn med (vi har børnefri fest, og det er hun meget imod). Inden jeg når at blive færdig med at skrabe tilfældig makeup sammen og få lidt på, og forsøge at lave noget kunstfærdigt hår, er det blevet mørkt, præsten sover, og folk drikker bare og gider slet ikke se vielse mere.

Så set i det lys kan vi vist KUN få et godt bryllup....

KH TIna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da jeg kender lidt til drømmetydning kan jeg sige, at de fleste drømme betyder det omvendte , så du må får et super godt bryllup, intet går galt den dag...... så glæd dig og nyd dagene op til, selve dagen og dagene efter :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim:

Ja, jeg havde også mit første bryllupsmareridt i går..

Jeg drømte at jeg nu stod klar i mit flotteste skrud, håret var sat og make-uppen lagt. Jeg kommer hen til vielsesstedet i god tid, og det viser sig at der var dukket 100 ekstra gæster op. Pludselig går det op for mig, at jeg jo aldrig havde fået aftalt vielsen med vielsesfogeden og maden var heller ikke bestilt og drikkelse ikke købt! Så jeg havde en time til at rende byen tynd (Iført brudekjole og slør) for at finde en der kunne vie os! Samtidig kunne jeg ikke finde ud af hvad jeg skulle byde mine gæster på, og beder min mor om at købe pølser og pølsebrød ind. Haha... Tror vist nok lige jeg vågnede op med stress næste morgen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ha ha!!! Sikke nogle drømme. se det fra den lyse side, så kan jeres rigtige bryllup da umuligt blive værre :thumbsupsmileyanim: Det er utroligt hvad ens underbevidsthed kan lave af numre når man sover :balloons: Men jeg er sikker på at jeres brylluper på ingen måde kommer til at være som i drømmene...

0

Del dette indlæg

Ha ha

ja mine drømme hærgede mig heldigvis kun for et par måneder siden og nu er der 3 dage til dagen og jeg drømmer ikke mere. Skønt.

Men jeg drømte at vi havde glemt vores eget bryllup og først i sidste øjeblik kommer i tanke om det så vi måtte tomle til kirken, som vi desuden ikke kunne finde.

Da vi endelig finder kirken er den fyldt med fremmede mennesker fordi vielsen åbenbart forgik ligesom en konfirmation. Så der var både mange andre brudepar og konfirmander som nærmest kæmpede om at nå op til præsten.

pu ha. Men er faktisk rimelig rolig nu :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde et forleden dag da vi var ovre og besøge kærestens familie. Vi havde på et par dage besøgt ret mange forskellige familiemedlemmer og hos alle hang eller stod vores inviation fremme. Om morgenen vågnede jeg med panik, fordi det gik op for mig at i alle de engelske invitioner jeg havde set stod der at vielsen starede kl 15 og ikke 14, som jo planen er. Vi har inviteret 150 gæster i alt, nogle har fået den engelske version andre den danske plus at gæsterne kommer flyvende fra mange forskellige lande. Det var helt uoverskuelig at skulle finde ud af hvilke der havde fået forkert tidspunkt og også at være sikker på at alle fik med sig det rigtige tidspunkt!

Men... jeg tjekkede hos alle dem vi besøgte senere og kiggede i svigerfars og der stod det rigtigt. ALtså har jeg gendrømt de sidste dages besøg og set forkert tidspunkt.... puh.... det er ikke sjovt når drømmeverdenen blander sig med den rigtige verden.

- Ober

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer