Guest pyffe

Natmad

26 indlæg i dette emne

Kære alle sammen.

Vi er ved at have bare lidt styr på vores menu, men vi mangler natmaden.

Vi bliver 54 personer og det skal være noget, der er rimeligt overkommeligt at varme og anrette.

Endvidere har vi selv tænkt os at forberede det inden brylluppet - et par dage inden eller længere tid i forvejen og så fryse det ned.

Vi har tarteletter, en suppe med flutes eller pølser med brød i tankerne - er der nogen, der bare har en super god ide, da vores er meget klassiske?

Hilsner Louise.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er ikke så meget til den klassiske suppe - hverken klar eller asparges, karry eller noget andet - i min verden er det lidt kedeligt.

Når vi har holdt andre store fester har natmaden altid været; en god rullepølse, en god spegepølse, en god leverpostej og en ost (altsammen fra slagteren). Dertil lækkert rugbrød. Af tilbehør har der været rødløg, agurker i skiver og rødbeder og peberfrugt.

Det er særdeles let og har altid vakt begejstring hos vores gæster.

En enkelt gang har vi også lavet hjemmelavet skinkesalat - det var også et hit.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal have oksekødssuppe, men kunne også vælge biksemad.

I kan evt. lave nogen tærter og lune? Alternativt er frikadeller og kartoffelsalat altid et hit her :thumbsupsmileyanim:

Om natten er jeg mest til noget varmt. Synes pølsebord/ost/rugbrød og lign. bliver kedeligt.

0

Del dette indlæg

Kære alle sammen.

Vi er ved at have bare lidt styr på vores menu, men vi mangler natmaden.

Vi bliver 54 personer og det skal være noget, der er rimeligt overkommeligt at varme og anrette.

Endvidere har vi selv tænkt os at forberede det inden brylluppet - et par dage inden eller længere tid i forvejen og så fryse det ned.

Vi har tarteletter, en suppe med flutes eller pølser med brød i tankerne - er der nogen, der bare har en super god ide, da vores er meget klassiske?

Hilsner Louise.

Altså vi skal have tapas!!!

0

Del dette indlæg

Jeg bagte pirogger til vores bryllup. De kan sagtens laves i forvejen og fryses ned. Du kan variere fyldet nøjagtig som du vil have det, også vegetarisk. Det er super nemt at varme i ovnen, serveres evt. med lidt grøntsagsstænger til. Det var et stort hit hos os :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Kære alle sammen.

TUSIND tak for alle Jeres gode forslag; der er bare lidt af det hele, det er jo lige så tænderne løber i vand. Jeg er lidt til, at der godt må være lidt forskelligt, men man skal jo heller have alt for meget at se til/sætte andre til:)

Jeg går lige i tænkeboks - og må hellere tage kæresten med:)

/Louise.

0

Del dette indlæg

Vi skal ha HOTDOG til natmad!!!!! Det bliver buffet med alt af tilbehør(ketchup, remulade, sennep, ristet løg, rå løg, sure agurker). Tror det bliver et hit efter 4 retters menu, bryllupskage og 3 timer med dans. Det er enkelt og GODT, især når man har fået lidt at drikke. Vi overvejede at leje en pølsevogn, men når kokken sagde at han kunne blive til natmaden var servert, tog vi den variant at folk selv "monterer". Pølsevognen er jo lidt dyrere...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er ikke så meget til den klassiske suppe - hverken klar eller asparges, karry eller noget andet - i min verden er det lidt kedeligt.

Når vi har holdt andre store fester har natmaden altid været; en god rullepølse, en god spegepølse, en god leverpostej og en ost (altsammen fra slagteren). Dertil lækkert rugbrød. Af tilbehør har der været rødløg, agurker i skiver og rødbeder og peberfrugt.

Det er særdeles let og har altid vakt begejstring hos vores gæster.

En enkelt gang har vi også lavet hjemmelavet skinkesalat - det var også et hit.

Vi kører også denne natmadsstil :cheerleader3: Fra feststedet fik vi at vide at det altid var et kæmpe hit og at det kunne være rart at man kunne bevæge sig lidt rundt med sin natmad i hånden! Så den røg vi med på og vi synes det lyder super lækkert!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal have hot dog - kan godt lide tanken om, at det er noget, man lige kan snuppe. Havde det ikke været næsten dobbelt så dyrt på vores feststed, havde vi måske valgt "lav selv burgerne", da vi også synes, det lød lækkert...

Jahh!!! :cheerleader3: Hot dogs er super det skal vi også have... Det er ligesom når man tager hjem fra en bytur og man lige stopper op ved pølsemanden ha ha :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Vi skal have chili con carne med brød. Det er feststedet, der serverer det hos os, men det er jo noget af det letteste at lave i forvejen, fryse ned og varme op på dagen. Det bliver det nærmest bare bedre af. Hvis I kan lide det, er det et rigtig godt bud, synes jeg :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer