IbenJ

Rens af brudekjole

5 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Guuuuud jeg vidste ikke, at der var nogle, som ikke var gode til at rense brudekjoler. Jeg sendte bare min til den lokale renser. Det tog den dog også 4 uger at rense min brudekjole, men den står så også så flot som ny inde på min gine nu. Jeg kom af med 750 kr. for rensningen af brudekjolen og en gallakjole

0

Del dette indlæg

Mit lokale renseri sagde, at de sendte silke-brudekjoler et andet sted hen, da de ikke havde ekspertisen til det - måske nogen ikke er så ærlige, hvilket vel retfærdiggør spørgsmålet :cheerleader3:

Min er ikke blevet helt ren forneden, da det vil skade silken hvis de bliver grovere - det kan jeg vælge at sige ja til, men de gør det ikke uden kundens accept. Jeg smed mine sko sidst på natten og selvom jeg prøvede at holde op i den, så synes den ikke om at slæbe hen af fest-gulvet. Det var tydeligt og derfor havde jeg heller ingen forventninger om at den blev så god som ny, da det jo er sart silke.

Jeg gav 750 kr. for rens.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa..

Må jeg høre HVEM det er i har brugt af renserier - jer fra Københavns-området?

Jeg skal have min brudekjole sendt til rens nu, og jeg tør ikke bare tage et tilfældigt renseri.

Tak for hjælpen :)

/Kristina

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer