nuttetrold

Anderledes brudesko

22 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hvis du er til anderledes men stadig super fedt og stilet, så kan du ikke komme uden om Lola Ramona :cheerleader3: Skoene er så cool!

Jeg skal vies i mine fine blå Christian Louboutins

26894_376574743558_750463558_3570767_6240530_n.jpg

Redigeret af tuxer
0

Del dette indlæg

Hvis du er til anderledes men stadig super fedt og stilet, så kan du ikke komme uden om Lola Ramona :cheerleader3: Skoene er så cool!

Ja der er nogle anderledes og flotte. Men ikke lige den HELT rigtige sko.

Er der ikke andre der har lidt inspiration??????

Dette er mine lidt anderledes brudesko!

post-39114-1276157733.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med et par Vivienne Westwood sko?

image1xl.jpg

Eller noget flower power?

image1xl.jpg

Disse synes jeg også er super fede

image1xl.jpg

Disse har da også en unik stil :cheerleader3:

image1xl.jpg

I den lidt mere specielle afdeling... Men de er da bestemt anderledes...

image1xl.jpg

Alle skoene er fundet på Asos.com og der er mange flere

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Miss-Lena, sikke et smukt billede. Og jeg elsker de sko, ville ønske jeg selv kunne blive gift med dem på, men hælene er for høje -min udkårne er kun ca. 5 cm højere end mig så mine sko må ikke have for høje hæle på.

0

Del dette indlæg

Miss-Lena, sikke et smukt billede. Og jeg elsker de sko, ville ønske jeg selv kunne blive gift med dem på, men hælene er for høje -min udkårne er kun ca. 5 cm højere end mig så mine sko må ikke have for høje hæle på.

Synes at dem milje havde ser lidt lavere ud end mine...

Pilgrim: dine sko er uber skønne. Hvor var det nu du købte dem? Dem der var kopier bar ikke så gode vel?

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Tak, jeg er så glad for mine sko! Jeg har købt dem på ebay og de er ægte :lol:

Men rigtigt at jeg forinden fik fat i nogle, der var en efterligning; de var hvide med rødt hjerte. Kvaliteten er ok, men ikke i samme klasse som de peach, så fik de fleste af pengene tilbage...

Redigeret af pilgrim
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes at dem milje havde ser lidt lavere ud end mine...

Pilgrim: dine sko er uber skønne. Hvor var det nu du købte dem? Dem der var kopier bar ikke så gode vel?

Nu svarer jeg også lige :lol: Man kan vist ikke få skoene i Peach mere. Men man kan købe VW sko på ASOS.com

Se bare her Hun laver rigtig mange super fede specielle sko...

0

Del dette indlæg

Jeg havde lækre flotte guld stiletter på.

www.rasoulinia.com

hun laver super fede sko. Og vil lige sige, at selvom de er høje , så er de SÅ gode at gå i. Havde min guldsko på hele dagen og aften til bryllup. Mine fusser var slet ikke ømme kl.05.00 om natten, kirke, dans og hvad der detil hører et bryllup.

Hun har lavet en rigtig flot sko med blonder på. Tror nok du kan se dem på hende hjemmeside. Ved ihvert fald at hun har v æret i Go´morgen Danmark med dem.

Der er du i hvert fald sikret anderledes sko :carrot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Danmarks største udvalg af brudesko!

På www.brandos.dk finder du Danmarks største udvalg af brudesko - både traditionelle og lidt mere specielle. Her er et link til de traditionelle hvide brudesko: http://www.brandos.dk/brudesko/c173/pagesize/99 Her findes både høje, midt i mellem og ballerinaer. Hvis du er ude efter lidt flere farver kan du se udvalgt af selskabssko her: http://www.brandos.dk/sko-med-hael/c346/pagesize/99

Menbur har rigtigt mange elegante - både hvis og farvede: http://www.brandos.dk/menbur-damesko/c983

Billedet nedenfor er min favorit - jeg ville ønske jeg skulle giftes når jeg ser denne sko:

post-44383-1282131175.jpg

post-44383-1282131183.jpg

post-44383-1282131189.jpg

0

Del dette indlæg

Hvem fik du til at farve skoene og findes der forskellige farver lilla?

Taastrup sko farvede dem. Og jeg bestemte selv farven - jeg havde min taske med og bad om at få dem farvet i samme farve som den. Så det gjorde hun og det var fuldstændig perfekt!

Så ja, der er andre nuancer af lilla - du bestemmer selv :balloons:

(men det er selvfølgelig altid et sats at få farvet sine sko... Det KAN jo gå galt for selv den bedste og jeg ved at Luklaus farvning fejlede. Hun betalte ikke for det, men det blev hendes sko jo ikke den rigtige nuance af...)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer