christina04

CHRISTINA OG STEFFENS BRYLLUP 29.MAJ 2010

483 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Nå skal vi tage en lille "bid" mere....

FREDAG:

Om fredagen gjorde vi rent herhjemme og ordnede det sidste i salen.... vi prøvede at nyde vores sidste dag som kærester så vidt muligt. Min storebror havde lovet at komme og sætte et stort telt op i haven i tilfælde af regn.... og havde lovet at komme i forsamlingshuset og hjælpe hvis nødvendigt... men da vi var godt med fra om torsdagen var det ikke nødvendigt. Vi havde aftalt at vi skulle ud og spise med min bror, hans kone Tina,deres børn Benjamin og Caroline og mine forældre på vores sidste aften inden vi skulle sige farvel som kærester for sidste gang.

Men min storebror kom meget sent med teltet så vi kunne ikke nå at sætte det op inden vi skulle ud og spise og dermed røg min sidste frk. aften i vasken ( havde ellers planlagt at jeg skulle i langt varmt bad, barbere hvad der skulle barberes :cheerleader3: og lægge alle mine og min datters accessories frem så jeg kunne få taget masser billeder af det hele til jer) nå men ny strategi måtte på bordet....

Vi tog til den kinesiske restaurant i slagelse, det er bare så god mad man får der... Vi hyggede og grinede og snakkede løs.. Steffen og jeg kiggede tit på hinanden og snakkede om at det var vildt for om 24 timer!!!!!!!!!!!!! men ingen af os var nervøse, vi nød bare selskabet og hinanden som kærester...

Efter vi havde spist gik vi hen mod bilerne for at tage hjem til os og sætte telt op, det regnede meget så drengene var ikke helt glade for at have udsat teltopsætningen. På vej mod bilerne bemærkede jeg at min mor rente ind i alle pizzariaer på vejen.. men man ved jo også at man ikke skal spørge for meget dagen før sin bryllupsdag..

Vi kom hjem til os selv og drengene satte telt op, imens valgte Tina(min storebrors kone) og jeg at ligge os på vores seng og snakke ( jeg ved det, hihi FED arbejdsfordeling) ca 22.30 var drengene færdige med at sætte teltet op og vi skulle sige farvel... Det var meget mærkeligt men også spændende. Vi kyssede farvel og Steffen tog med min storebror og familien hjem hvor de skulle hygge med kaffe og snak inden sengetid.

Da jeg var blevet alene, puttede jeg vores datter som ikke ville gå glip af 1 sekund når morbror var der... Da hun var puttet, bestemte jeg mig for at jeg ikke "gad" gå igang med bad osv.

Jeg satte mig i sofaen og skrev et lille indlæg i min planlægning:

Så er alle dagens gerninger overstået og jeg kan nu endelig sætte mig i sofaen og bare lade dagen i morgen gøre sit indtog.... Sommerfuglene i maven er helt klart kommet men jeg er for træt til at de får lov at dominerer....

Vi har pyntet forsamlingshuset op igår og i dag... Det er blevet rigtig godt...

Vi er også stort set klar til receptionen herhjemme i morgen..

Mine veninder kommer herhjem kl. 7.30 i morgen hvor vi begynder at ordne hår og lægge makeup efter en omgang morgenmad og måske også lidt ASTI....

Steffen er taget hjem til min storebror sammen med Caspar.

Jeg er for træt til at lægge alle mine ting frem så det må blive i morgen...

Det virker helt uvirkeligt... i morgen bliver jeg frue!!!!!!!!

Men hvor jeg dog inderligt glæder mig til at blive hans...

Godnat alle i dejlige piger derude..

jeg lukkede computeren ned og gik i seng, troede jeg ville ligge vågen hele natten men jeg faldt i søvn med det samme, nåede kun lige at skrive til Steffen...

Skrev: Godnat skat, elsker dig.... glæder mig til den mest romantiske dag i vores liv.... kys kys...

Steffen svarede: elsker også dig, skat. Det bliver en af de største dage i vores liv. Glæder mig....

I får lige de eneste billeder jeg har fra dagen..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

hmm..nu sidder jeg her og er lige SÅ underholdt og så er der ikke mere..

Kan du så komme igang igen, så vi kan få MERE (ja hvis vi alle råbte sådan derhjemme til vores mænd, som vi råber på MERE herinde, ville de godt nok blive begejstrede..ej spøj til side)

Det er en dejlig beretning, du er igang med og jeg glæder mig til at læse MERE :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så kom dagen, hvor kunne jeg bare mærke i min mave at det ville blive en fantastisk dag, men havde ikke i min vildeste forestillinger set hvor fantastisk den ville blive....

LØRDAG 29. MAJ 2010

Jeg vågnede kl. 7.00 da mit vækkeur ringede... jeg kunne godt have taget 1 time mere... men aftalen med veninderne var at de skulle begynde at komme kl 7.30 og jeg skulle lige nå i bad og ordne ben osv... jeg nåede lige ud af badet da det bankede på døren...

min veninde Jannie som skulle komme med morgenbrødet stod udenfor døren.... hun gik i gang med at skære brødet og anrette til det helt store morgenbord...

post-37978-1276359043.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer