Guest Tilito

Helaftensarranegement eller ej???

9 indlæg i dette emne

Hejsa

Jeg har simpelthen gennemrodet internettet igen og igen for at finde en skønt sted at holde vores bryllup. Vi vil allerhelst have et helaftensarrangement, så vi ikke selv skal stå for at kok, tjenere, bordkort, indkøb af drikkevarer mm. Vores max. er absolut 700 kr. pr kuvert. Men jeg synes det er svært at finde et sted til den pris, da vi gerne vil have dejlige omgivelser oveni, og helst et sted vores gæster kan overnatte. Det må være i hele øst-midt jylland.

Please er der nogle der kender nogle gode steder der er værd at anbefale.

Og ellers er jeg også interesseret i at høre fra jer der har lejet et lokale, selv fundet kok og alt det andet. Kan I anbefale nogle gode steder, og hvor meget er der lige selv at stå for???

:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi står selv for det hele, så jeg kan da lige give mit bud på hvad man selv skal stå for:

Leje af lokale (vi giver 2700 for leje af hele huset fra fredag til søndag)

Mad (vi bestiller udefra max 250 kr. pr. kuvert)

betjening (min mors kollega (køkken uddannet) tager 120 kr i timen og min søsters 2 veninder tager 100 kr i timen)

duge (billig velour fundet på tilbud 50 m. 300 kr)

bordpynt (jeg har fundet grene og grankogler der skal pyntes med sølv og glimmer i bedste frost stil næsten gratis - syltetøjsglas pyntes med bånd og sukker/salt til fyrfadslys- super billigt)

indkøb af drikkevarer (Kæresten min har gode vin forbindelser så han kan få det til indkøbspris - ellers en lille tur til tyskland så er den klaret)

borddækning og oprydning (min familie hjælper med begge dele. Borddækningen plejer at være rigtig hyggelig og oprydningen får vi garanteret ikke lov til at være med til - mine forældre gør det meste om aftenen).

og så er der selvfølgelig musik, indbydelser og bordkort, men det skal man vel også selv stå for på hoteller og kroer???

Det hele er hvad man gør det til - går man meget op i at det hele skal være perfekt er der meget planlægning i det, gør man ikke så er det jo meget lige til!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

VEd ikke om det er for langt væk, men Comwell Rebild Bakker har helaftensarrangementer med vin, bar og det hele for omk. 600,- Det ligger fantastisk lige ved siden af Rebild Bakker så der er super fotolokation, masser af ov ernatningsmuligheder og personalet er smadder søde.

KH frk R

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hejsa

Jeg har simpelthen gennemrodet internettet igen og igen for at finde en skønt sted at holde vores bryllup. Vi vil allerhelst have et helaftensarrangement, så vi ikke selv skal stå for at kok, tjenere, bordkort, indkøb af drikkevarer mm. Vores max. er absolut 700 kr. pr kuvert. Men jeg synes det er svært at finde et sted til den pris, da vi gerne vil have dejlige omgivelser oveni, og helst et sted vores gæster kan overnatte. Det må være i hele øst-midt jylland.

Please er der nogle der kender nogle gode steder der er værd at anbefale.

Og ellers er jeg også interesseret i at høre fra jer der har lejet et lokale, selv fundet kok og alt det andet. Kan I anbefale nogle gode steder, og hvor meget er der lige selv at stå for???

:-)

Hvor henne i landet ønsker du, at det skal finde sted? for i det østjyske er der rigeligt med steder.

Der kan nævnes Pøt Mølle ved Hammel

Kongensbro Kro ved Fårvang er også et super godt sted til billige penge.

Pejsegården I Brædstrup er rigtig gode til bryllupper, og har nogle rigtig gode priser. Vi holdte vores bryllup der, og var virkelig glade for at være der. Du kan evt. læse min beretning, der er et link i min signatur i bunden af min besked

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når vi taler om helaftensarrangementer så vær opmærksom på at der er nogle feststeder som kører med såkaldte 7 timers arrangementer. Jeg vil vove den påstand at det ganske enkelt er for kort tid. Starter man kl. 18 skal man så være ude kl. 1.00 og jeg har selv været ude for at få den besked at jeg skulle være ude med gear kl. 24.30 da parret var ankommet til stedet 17.30.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer