Melin79

R&R's bryllup 15. maj 2010

196 indlæg i dette emne

Har lige kigget din beretning igennem (igen :)) Hvor er det dog nogle gode billeder! Stedet, kagen ikke mindst I to er bare SÅ smukke! :balloons: - Og dejligt lige at se bevis på at man sagtens kan være gudesmuk brud, selvom det regner! :)

Hvor er du sød :)

Og tak for komplimenten - ja, det lykkedes at holde sig nogenlunde tør, heldigvis!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var en dejlig fornemmelse at gå ind til stemnings-baggrundsmusik og se alle vores glade gæster kigge på os!

Aftalen lød til kl. 18, så det var slut med fotograferne her - de fik lige et sidste billede af os ved bordet.

post-39073-1278438235.jpg

Redigeret af Melin79
0

Del dette indlæg

Den kvikke læser har måske bemærket en lille grøn æske med hvidt bånd og et lyserødt hjerte, som lå ved hver plads på billederne af bordet. Meeeen det var jo ikke et tiltag fra denne zilla's side... Og jeg undrede mig godt nok også over, hvor den kom fra og hvad den indeholdt - og ikke mindst, hvorfor jeg ikke havde en ved min plads??? :balloons:

Den ses her...

post-39073-1278438708.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Efter forretten sagde min mor på et tidspunkt noget til min far, som han blev lidt "jajajaja"-agtig over. Pludselig rejser han sig og finder nogle papirer frem. Allerede her presser tårerne på, for min far holder ikke taler! Så forundret er jeg også. Han startede så med at sige "Nej, Kirsten, det går altså ikke! Der er noget galt!". Hvorpå min mor rejste sig og sagde "Hvad er der nu galt? Hvad kan du nu ikke finde ud af?!" Herfra kørte de så en munter dialog om os og vores forhold, fx noget med at den "stygge" københavner havde taget deres søde provinspige - det hele gik på, at min far var den beskyttende far overfor sin datter, mens min mor forsvarede min mand, hendes dejlige svigersøn. Dialogen ender med, at de bliver enige om, at det er lykken for os begge, at vi har fundet hinanden!

Det var en supergod tale og der blev både grint og fældet en tåre fra min side - skønne forældre.

post-39073-1278439119.jpg

Redigeret af Melin79
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:balloons: Skønt, du fortsætter med beretningen; der er så mange gode billeder undervejs, men en af dine yngling, hvor du står og holder om din siddende mand, er også en af mine favoritter!

Er spændt på, hvad den grønne æske er for noget??!!

Det lyder som en god måde, din forældre holdte talen på... og det med tårerne; synes jo bare det er sødt, når jeg læser om andre, men frygter selv at komme til at tude (og tvære makeup ud) hele dagen/aftenen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Det var vist noget med nogle grønne æsker, ikke?!? :balloons:

Toastmasteren rejste sig så op og bad gæsterne om at åbne den lille grønne æske, som lå ved deres plads. Jeg havde jo ikke nogen, så jeg var lidt spændt. Anede ikke hvem eller hvad det var - for at toastmasteren gav lov til at åbne æsken kunne jo være et 'cover'...

Det viste sig at være en lille sang:

En hyldest til min smukke kone

Må gerne synges hver ½ time

Melodi: Oh solo mio...

Hun hedder Rikke, hun er min skat

Hun er i drømme, hos mig hver nat.

Oh Rikke, min tulipan

Hun er så lækker som marcipan.

Din elskede Ronni

Den var bare så sød og en lidt speciel oplevelse at høre alle gæsterne synge sådan om mig :)

Jeg så på min mand, men han kendte ikke noget til den - var ligeså overrasket som mig. Det viste sig, at det var vores søde toastmasterpar, som havde stået for den - super-dejligt lille indslag. Den blev sunget indtil flere gange til :)

Her synger vi den for første gang... eller de andre gjorde mest...

post-39073-1278533578.jpg

Redigeret af Melin79
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Toastmasteren gav tegn til, at det var nu og jeg troede først, at det var til mig, så jeg var lige ved at rejse mig, men fik heldigvis bremset mig selv :balloons: For det var tid til min mands tale...

Han holdt en rigtig dejlig tale, hvor han først takkede vores forældre og ellers talte til mig - og der var god brug for de hvide lommetørklæder, han havde købt sammen med smokingen.

post-39073-1278534327.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer