Melin79

R&R's bryllup 15. maj 2010

196 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har stort ingen tidsfornemmelse på dagen - havde jo andre til at sige til, hvornår jeg skulle hvad :blush:

Efter fotograferingen var det tid til bryllupskagen!

Vi har desværre kunne dette ene og ikke så gode billede af, da vi skal til at skære for... Mandens hånd er øverst - det er vist ikke så godt eller hvad?!?! :heart:

post-39073-1277838426.jpg

Redigeret af Melin79
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi talte selvfølgelig også med vores dejlige gæster. Jeg stod meget op, det var nemmest med den store kjole ;) Og så var jeg vild med følelsen af at gå og stå i min prinsessedrøm - mærke den feje om mig. Iiiihhh, ville sådan ønske jeg snart skulle have den på igen.... Manden har sagt, at jeg gerne må lave en "Monica", meeeen.... :bearhug:

post-39073-1278008019.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I færd med at tage disse billeder opdager hun, at der er noget galt med bordplanen. Hun undrer sig over, at vi som brudepar var placeret bag ved søjlen... Så hun tjekker den oversigt, der var hængt op og får sagt det til personalet, som får det rettet, så vi kom til at sidde ovre ved vinduet. Dejligt med opmærksomme venner :bearhug:

post-39073-1278008674.jpg

0

Del dette indlæg

Har lige kigget din beretning igennem (igen :)) Hvor er det dog nogle gode billeder! Stedet, kagen ikke mindst I to er bare SÅ smukke! :balloons: - Og dejligt lige at se bevis på at man sagtens kan være gudesmuk brud, selvom det regner! :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer