Melin79

R&R's bryllup 15. maj 2010

196 posts in this topic

Annonce ♥

Så var det tid til at komme afsted. Regnen valgte (selvfølgelig :thumbsupsmileyanim: ) at give ekstra gas lige der omkring ti minutter i 14. Såååå op med kjolen og afsted mod bilen :thumbsupsmileyanim:

post-39073-1277146130.jpg

Jer der har prøvet det, ved at det ikke er sådan helt nemt at komme hurtigt ind i en bil med brudekjole på :grin2: Men ind kom jeg og afsted til kirken. Spændingen var der stadig, men kun på den gode måde - ikke nervøs eller noget, som jeg havde forestillet mig. Det var en hyggelig lille tur alene med min far.

Edited by Melin79
0

Kirken ligger kun 5 min væk, så vi var der hurtigt. Da vi kører ind på den lille vej, og jeg kan høre kirkeklokkerne, vågner sommerfuglene! Jeg kunne mærke spændingen, glæden, lidt nervøsitet over at vide, at min elskede stod derinde og ventede sammen med en kirke fyldt med vores familie og venner og... de ventede kun på mig! Huha!

Regnen var taget en anelse af, men kjolen skulle stadig pakkes op omkring mig. Afsted gik det, og pludselig fik vi øje på fotografens mand med et kamera uden for porten ind til kirken :thumbsupsmileyanim:

post-39073-1277146746.jpg

0

Annonce ♥

Ind i tørvejr kom vi. Kjolen skulle lige rettes til. Der var trængsel i det lille våbenhus med to fotografer, kirketjeneren og os 4. Kirketjeneren forklarede kort, at han ville give besked til organisten om, at vi var kommet og så ville han begynde at spille og vi skulle ind.

Jeg var så spændt og glad. Ville ønske, at jeg lige havde bedt om 2 minutter til at samle mig og være HELT til stede og mærke at det var nu.

Et par stemningsbilleder fra de sidste minutter.

post-39073-1277147573.jpg

0

Annonce ♥

Husk at gå langsomt, havde kirketjeneren sagt, for gulvet er ikke langt. Han havde ret. Jeg var temmelig rørt, da vi gik ind, fik øjenkontakt med et par gæster, men måtte kigge ned for at holde lidt styr på mig selv.

post-39073-1277148253.jpg

0

Annonce ♥

Tid til at blive gift! Jeg troede ikke, at der måtte fotograferes under vielsen, så jeg blev meget glædeligt overrasket over disse billeder (kirketjeneren havde sagt, at fotografen gerne måtte uden blitz).

Jeg kan ikke huske præstens tale (og har ikke fået svar på, om vi kan få en kopi), men jeg kan huske, at jeg følte mig meget til stede i nuet :thumbsupsmileyanim:

Edit: Præstens tale er kommet og kan læses her.

Jeg vil lade billederne af selve ritualet tale for sig selv.

post-39073-1277148910.jpg

Edited by Melin79
0

Annonce ♥

juhuu beretning! Sikke mange flotte billeder, hvor ser i skønne ud!! og sikke noget vejr, men jeg synes faktisk det ser rigtig flot ud når bruden ankommer til kirken under en paraply, det skaber en eller anden stemning synes jeg

0

Annonce ♥