SUC

Fotografering i regnvejr

9 indlæg i dette emne

Hejsa

Jeg skal giftes på lørdag og holder meget øje med vejrudsigten, da vi skal fotograferes udendørs. Vejrudsigten lover desværre en del byger.

Vi har valgt en billig fotograf, som ikke selv har et studie, så vi KAN IKKE blive fotograferet inde, hvis det regner.

Har I nogen erfaringer med noget lignende, og nogle gode forslag til en PLAN B, hvis det regner.

SUC

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores fotograf har et studio, men vi vil ikke fotograferes der i tilfælde af regnvejr. Vi har foreslået et gammelt slot, som så fotografen skulle finde ud af, om vi kunne det. Vi skal først giftes næste lørdag, så vi ved endnu ikke hvordan vejret bliver.

Man krydser jo altid fingre for, at solen skal skinne.

Sanne

0

Del dette indlæg

hej suc

ja vejrudsigten er ikke rigtig med jer der dkal giftes på lørdag :lol: ... men jeg håber at i kan bleve fotograferet mellem bygerne.. :heppe:

mit forslag er at i bliver fotograferet inde i kirken hvis det regner.. man kan sagtens tage nogle rigtige gode billeder der.

lad og nu sige at i er heldige og det ikke regner når i kommer ud af kirken, så vil jeg foreslå dig, nu hvor de lover regn op til- og på bryllupsdagen, at købe et par hvide gummistøvler.

hvis i skal stå i vådt græs og blive fotograferet, kan du være sikker på at du får våde tær og i værste fald ødelægger dine sko fordi det er smattet. men med gummistøvler som man alligevel ikke kan se, hvis du har lang kjole på, undgår du det. :o

håber i får en god dag og finder ud af noget med fotografen.. :mellow:

hilsen Linda :)

0

Del dette indlæg

Hej Suc.

Den fotograf som skal tage billeder til vores bryllup, har fortalt om erfaringer med fotografering imellem bygerne. Han sagde det endda gav et flot skær på billederne.....

Hvis det regner på vores bryllupsdag, så har vi også overvejdet billeder i kirken - det er jo der man er blevet gift.

Den nævnte idé med billeder på slot eller lign. synes jeg også er rigtig god.

Men men men i får da solskin ! Vi krydser fingre. :)

Venligst Nett.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Suc!

Vores fotograf havde heller ikke studio, men var det blevet regnvejr d. 15/5 i år, havde vi valgt at køre ind til Christiansborgs ridebane, hvor der kan tages nogle flotte billeder under hvælvingerne. Jeg krydser fingre for ekstra godt vejr med solskin!

KH

Kæthe ;)

0

Del dette indlæg

Hej Suc!

Jeg var til bryllup hos en veninde den 22. maj, hvor det altså havde bestemt sig for både at regne og hagle, men de var så heldige, at den fotograf de havde valgt skulle følge dem i 6 timer, hvorfor de fik taget billeder mellem bygerne. Og de er faktisk blevet rigtig gode.

Selv skal jeg giftes den 21. august og vi har valgt en meget erfaren og professionel fotograf som har et studie, som vi under ingen omstændigheder vil fotograferes i. Vi vil fotograferes udenfor. Så fotografen viste os, da vi havde møde med ham, nogle billeder af brudepar i regnevejr. Og jeg må sige, at efter jeg har set dem er jeg ganske rolig. De er faktisk bedre end dem, hvor solen skinner. På et af dem er brudeparret under en kæmpe parasol, hvor de spiser en is. Det er simpelthen kanon. Men ellers er der jo også paraplyer, imellem bygerne, kæmpe træer, kirken osv. Nu kender jeg jo ikke området, hvor I skal giftes, men det er som oftest ikke noget problem, så tag det roligt.

Summer :):o:lol:

0

Del dette indlæg

Xer også fingre for det rette vejr for jer!

Men vil også gerne pippe med på den med billeder i andet end høj solskin. Jeg har hørt flere fotografer sige at det værste ver er høj solskin! Netop fordi det er FOR lyst og man så misser med øjnene, det hvide tøj skærer i øjnene og "tager" lyset på billederne... Så tænk også på det! ;)

Jeg håber I findet et alternativ - I skal NOK få nogle dejlige billeder

Carina

0

Del dette indlæg

Man kan også tage nogle flotte billeder indendørs i kirken.

Det sted i vælger til plan B kan have betydning for jer, såsom feststedet, et bibliotek, et museum osv.

Hvis det ikke regner hele dagen er der som andre også har sagt det også mulighed for at tage dem ude.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var til et bryllup for nogle år siden. Det regnede fra morgen til sent aften. Brudeparet fik taget deres billeder på en overdækket terasse, med udsigten i baggrunden.

Måske er dette også muligt i jeres tilfælde?

Må jeg lige have lov at spørge. hvad har i give for den fotograf? Mit indtryk er at det er temeligt dyrt. Måske nogle anbefalinger fra de skønne piger herinde? :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer