IbenJ

Sallingvej Selvskabslokaler

7 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi skal holde vores bryllup lige netop der og har kun fået en yderst behagelig og god service. Jeg har tidligere været til selskab der og der var alt også under kontrol og servicen var helt i top. Derudover har jeg også talt med en tidligere ansat samt min svoger, der også tidligere har haft et samarbejde med dem og de har begge sagt god for stedet.

Det er helt rigtigt at ejeren virker en anelse lidt for smart, men både aftaler tidspunkter m.v. er overholdt til punkt og prikke og jeg har på ingen måde følt mig utryg.

Vi har fået lov til at vælge hvilken af salene vi vil være i, og valgte den grønne sal. Vores menu er sammensat helt efter mine/ vores ønsker (jeg er meget vanskelig) og det er med det hele. ( vi skal dog selv medbringe blomster).

Vi skal betale 1000 kr. pr. kuvert og halv pris for børn, arrangementet varer i 10 timer fra kl. 17.30 - 03.30

Vi har også booket DJ igennem dem og også her har vi været heldige, har tidligere været til et selskab med samme dj og han lever helt op til mine krav.

Jeg tror der er mange oplevelser både dårlige og gode med de forskellige selskabslokaler, restauranter m.v. så tror det er godt at få det fra flere sider. Forstår dog godt at man fravælger et lokale med den oplevelse CindyJ har haft, det ville jeg også gøre:-)

0

Del dette indlæg

Jeg har vist nok aldrig været/spillet der. Forklaringen finder vi ovenfor :heart: Men når vi taler om Vanløse burde I måske også kigge på Gourmet Selskabslokaler.

PS. Det er iøvrigt ganske normalt - og også forståeligt - at der ikke må spilles høj musik med åbne vinduer efter kl. 2.00. Det har vi oplevet i København, Næstved, Odense og faktisk ja alle andre steder hvor festlokalerne ligger i nærheden af beboelse/by.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Se det er jo noget som man også bør tænke på når man holder bryllupsfester indendørs i sommermånederne (og for den sags skyld også om foråret). Hvad er der af aircondition i lokalerne og hvordan virker det. Det gælder særligt i de lidt ældre forsamlingshuse.

Selvom der ikke spilles høj musik når der er meget sol uden for så vil det normalt give gennemtræk i lokalet hvis alle vinduer er åbne. Desværre er der rigtig mange selskabslokaler i dag hvor airconditionen larmer så meget at det er meget vanskeligt for folk at høre taler m.v. og nogle steder kan airconditionen slet ikke afbrydes.

0

Del dette indlæg

En hurtig opdatering af hvordan det var at holde festen i Sallingvej selskabslokaler.

Jeg må indrømme at jeg blev en lille smule nervøs efter Cindys oplevelse, men alle mine tanker om det blev fuldstændigt gjort til skamme. Vi havde en super god oplevelse af hele arrangementet lige fra vi kom til vi gik igen. Personalet var super professionelle og meget dygtige vi havde et ønske om ikke at skulle sidde til bords hele aftenen, men alt gled glat, vi gik til bords kl. 18 og havde forskellige indslag i form af 4 sange og 6 taler alligevel lykkedes det os uden stress og jag at kunne rejse os fra bordet kl. 21.45, maden var en super god oplevelse og vi fik mange rosende ord fra gæsterne om at de sjældent havde fået bedre mad til et bryllup eller en fest i det hele taget. herefter blev der serveret kaffe m.v. altimens Djén så småt begyndte at spille op til brudevalsen, herefter dansede vi de næste 4 timer, mens personalet heletiden sørgede for løbende afrydning og servicering af gæsterne. kl. 02.00 sluttede musikken og vi fik natmad, igen super lækkert. Vi tog afsted fra festen sammen med de sidste gæster kl 03.30, meden super god oplevelse.

under middagen hørte vi almindeligt "dæmpet" musik fraet anlæg og her havde vi åbne døre så det ikke blev så varmt. Da musikken rigtigt gik igang var der opsat ventilatorer så varmen ikke blev så uoverkommelig.

Vi havde flere mindre børn med til festen, men det klarede vi/ de fint med et opsat tv m. DVD i den ene lounge samt tegne grej.

Der var rent og pænt i lokalerne (det havde jeg nu også forventet :) ), og selvom der var endnu et bryllupsselskab hørte vi intet til hinanden. Det eneste der var lidt ærgeligt var at det ene toilet var gået i stykker, men det overlevede jeg fint.

Prisen synes jeg også var rimelig vi gav 1000 kr. pr. kuvert og 500 kr. pr barn det var med fri bar. Vi valgte selv at medbringe blomsterdekorationer og chokolade og det var helt iorden med dem. i alt endte vi på 54.000 kr. for et 10 timers arrangement og oven i hatten fik vi pruttet lidt om prisen så vi slap for at betale for djen.

så det var en super positiv oplevelse :heart:

0

Del dette indlæg

Vi overvejer nu også at holde vores bryllup her... Det er blevet arrangeret gennem Festklar.dk, så det må da være et sted, som de vil anbefale. Vi skal mødes med en person fra hjemmesiden i morgen, som skal vise os lidt rundt... Mon vi får en god eller dårlig oplevelse? Jeg må i hvert fald være ærlig at sige, jeg har fået blandede følelser for stedet efter jeres beretninger... Men nu må vi jo bedømme det selv!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer