Sign in to follow this  
Followers 0
wuk63

JUHUUU

8 posts in this topic

Jeg troede jeg skulle i mindst 3 butikker før jeg fandt KJOLEN, men næ nej, den var jo lige i Lilly!!!

post-41090-1277843188.jpg

post-41090-1277843198.jpg

Jeg håbede håbede virkelig også at jeg kunne bære den - for den er så smuk. Og den er bare flot!

Men så er det lige det dermed underskørter - er der nogen der har de 2 underskørter fra lilly til billig salg? Altså den nye og den gamle slags? Jeg skal først bruge dem i januar og jeg bruger str. 38. bare send mig en PM hvis i vil sælge dem!!!

post-41090-1277843207.jpg

Edited by wuk63
0

Annonce ♥

Jeg troede jeg skulle i mindst 3 butikker før jeg fandt KJOLEN, men næ nej, den var jo lige i Lilly!!!

post-41090-1277843188.jpg

post-41090-1277843198.jpg

Jeg håbede håbede virkelig også at jeg kunne bære den - for den er så smuk. Og den er bare flot!

Men så er det lige det dermed underskørter - er der nogen der har de 2 underskørter fra lilly til billig salg? Altså den nye og den gamle slags? Jeg skal først bruge dem i januar og jeg bruger str. 38. bare send mig en PM hvis i vil sælge dem!!!

Meget smuk kjole - den havde jeg også kig på - men tror ikke jeg kunne bære den! Glæder mig til at se billeder af dig i den!

0

Den er sød - og med lidt tyl oven i købet :bearhug:

0

Hov.. Det er jo min kjole.. ;-)

Jeg havde kun et skørt på..

2ywg2kx.jpg

2mo8lyv.jpg

0

Annonce ♥

Smuk smuk kjole!

Tillykke med det super gode køb :bearhug::)

Har btw. sendt dig en pm ;)

0

Wow, den er bare rigtig fin :balloons:

Jeg havde også overvejet dén model, men jeg ville ikke undvære et slæb ;)

0

Ej hvor er den flot!! Lige min stil!! Jeg vil nemlig ikke have slæb! Hvor er den fin!!

0

Tak tak alle sammen, jeg skal HELT klart have mindst 2 underkjoler :balloons: jo mere puf jo bedre, og IH jeg glæder mig til at få den på!

Min mor tudede da hun så mig i den, men jeg skulle lige derind 2 gange for der var en kjole i stærk konkurrence men da min søster stod og sagde "ej Maja det er altså bare SÅ meget dig den der" - ja så forsvandt min sidste skygge af tvivl. Og min veninde sagde "ej Maja den passer bare perfekt til et vinterbryllup, du ligner en is prinsesse :) " (Og så var den bare rarest at have på)

0

Annonce ♥