Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Rebeccakbf

Vielsesringe

5 posts in this topic

Vi vil gerne have nogen fine ringe, men har virkelig ikke så mange penge til disse... Jeg er faldet over hjemmesiden www.guldsmeden.dk, er der nogen der har erfaringer med denne? Det virker rimelig overskueligt rent prismæssigt...

0

Annonce ♥

Hej

Jeg kender ikke den nævnte side, men har selv fået anbefalet denne side, hvor vi regner med at bestille vores.

http://www.ihr-trauring-juwelier.de/index....b2dfce5391c65eb

Det skulle ringene var ret billige i forhold til Danmark.

Vi har et vennepar, hvor den ene er tysker - og det var dem der anbefalede os siden.

Er man ikke stærk i tysk, hvilket jeg bestemt ikke er - er google translator din ven:) den kan også oversætte hjemmesider.

Der er rigtig mange modeller på siden - og er der alligevel ikke lige præcis det man gerne vil have - laver de gerne ændringer i ringene, så de bliver som man ønsker.

0

Vi har købt vores i sverige. Det kan virkelig godt betale sig.

oveni havde vi noget "gammelt" guld, som de "købte" af os, og så blev ringene jo endnu billigere. Så vi har fået de ringe vi gerne ville have til under halv pris...'

Og det er jo noget vi godt kan li :bearhug:

0

Hey :bearhug:

Jeg kender heller ikke den side du skriver, men vi købte vores ringe ved www.fredberg.dk og vi har fået en virkelig god betjening hele vejen igennem, første fik vi tilsendt et prøve sæt med alle ring størrelserne i så vi kunne få den helt rigtige størrelse, det gav vi ingenting for, også bestilte vi ringene og dem havde vi meget kort tid efter og de var os bare perfekte og ringer du der op er de virkelig meget søde og hjælpsomme, så den sidde kan varmt andbefales, vi havde heller ikke så mange penge og fik begge vores ringe med indgravering for 1590kr. :D

0

Annonce ♥