Guest lilleprinsessen

Engang champagneglas

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej,

Leder efter engangs champagneglas. Det billigeste jeg har fundet er 35 kr for 10 stk, det syntes jeg er lige i overkanten af hvad jeg vil give..

Er der nogen der ved hvor de fås billigere? :balloons:

jeg mener de er noget billiger i metro, og ellers er det med at holde øje med div supermarkeder for deres tilbud

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du kan købe 6 rigtige glas i IKEA for 29,- se her og så måske sælge dem igen bagefter...

Jeg har 60 glas som du må købe for 200kr...

Det er rigtig sødt af dig :) men tror desværre ikke at glasene kan overleve en tur fra Stuer til valby med posten :)

Det tror jeg du har helt ret i - porto ville også være RET dyr! Glassene befinder sig i Vejle - så hvis du alligevl skal til jylland i et andet ærinde, så siger du bare til :o

0

Del dette indlæg

hvor mange skal du bruge... vi valgte at købe Metro´s chanpagneglas til vores reception, for det kunne næsten overhovedet ikke betale sig at købe plast... efterfølgende har flere lånt dem, så det har pænt tjent sig ind...... jeg bor i Mørkhøj og vi burde ha omkring 100 stk... sig hvis du vil låne dem..

0

Del dette indlæg

hvor mange skal du bruge... vi valgte at købe Metro´s chanpagneglas til vores reception, for det kunne næsten overhovedet ikke betale sig at købe plast... efterfølgende har flere lånt dem, så det har pænt tjent sig ind...... jeg bor i Mørkhøj og vi burde ha omkring 100 stk... sig hvis du vil låne dem..

Det lyder rigtig dejligt, men vi er kommet frem til at det skal være engangs, da det er nogle af vores

gæster, som kommer til at ryde op, mens vi får taget billeder. Derfor syntes vi ikke at de skal stå og vaske op

for os på dagen.... Ellers ville vi gerne have lånt glasene.. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer