Felixia

Maidor

20 posts in this topic

Nu har jeg for noget tid siden skrevet til Maidor og spurgt efter en pris på nogle ringe, men hvor lang tid skal jeg regne med at der går før de svare? Hvor lang tid gik der for jer andre?

Sendte i andre billeder ind eller bestilte i bare nogle af de ringe de havde lavet i forvejen?

iih jeg er altså bare super utålmodig - håber sådan de kan lave de ringe vi gerne vil have og til en ordentlig pris :)

Håber i vil dele jeres erfaringer med mig :o

0

Annonce ♥

Jeg tror der gik 4-5 dage, før vi fik svar, men der var så også en weekend inklusiv.

Jeg startede med at forhøre mig om en ring fra deres hjemmeside, og sende to billeder af nogle ringe, jeg havde kig på i Danmark og spørge hvad de ville koste. Vi er så gået lidt i tænkeboks nu, da ringen fra deres hjemmeside ikke kan indgraveres (jeg havde forelsket mig i en ring, der ikke var en vielsesring), og da de af en eller anden grund kun gav pris på én af ringene, jeg havde sendt billeder af (og nu ved jeg ikke hvilken!)

Men ellers synes jeg at det var meget informativt. Jeg fik bekræftet at kvaliteten af diamanter og guld altså er den samme (eller bedre) end i Danmark, i hvert fald så langt min viden rækker. Og det var min største bekymring. Og jeg fandt ud af at de kan lave ringe billigere end i Danmark. De ringe jeg havde sendt billeder af koster henholdsvist 8500 og 10900 for dameringen alene i Danmark, og prisen fra Maidor (hvor jeg så godt nok var i tvivl hvilken ring det var, og om det var pr par eller ring) var 800$ dvs. omkring 4500. :)

Så det eneste, der bremser os, er at vi ikke kan PRØVE ringene inden de er færdiglavede. Overvejer at høre om man kan sende ringe retur, der ikke er indgraverede... Ved ikke om det lyder helt hen i vejret, men det kunne være løsningen for os, så vi kunne være sikre. Men som sagt, er vi lige gået i tænkeboks. :o

Skriv endelig, når du hører fra dem, hvad dine tanker er. :)

0

Annonce ♥

Så fik jeg endelig svar fra dem og hold da op hvor er der mange penge at spare!

Vi kan få de ringe vi rigtig gerne vil have og som vi med "god" rabat i Danmark kunne få til 19.000kr for "sølle" 10.500kr gennem Maidor. :ilovebryllupsklar:

Vi vælger så at få lavet nogle ringe inspireret af dem vi har set i Danmark, men med nogle ændringer så det bliver vores egne helt personlige ringe... iih hvor er jeg bare glad lige nu :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Ih...jeg venter også utålmodigt fra svar fra dem.....:thumbsupsmileyanim:

Hvordan har I sendt billeder? Jeg synes ikke, jeg kan finde en alm emailadresse - kun den der kontaktformular....

Meggers: fik du svar på, om man kan sende u-indgraverede ringe retur.....? Den som jeg har forelsket mig i er nemlig den lille af de to størrelser, jeg ligger imellem, så jeg ved ikke helt, om jeg tør....

Kristina :thumbsupsmileyanim:

0

Ih...jeg venter også utålmodigt fra svar fra dem.....:rolleyes:

Hvordan har I sendt billeder? Jeg synes ikke, jeg kan finde en alm emailadresse - kun den der kontaktformular....

Meggers: fik du svar på, om man kan sende u-indgraverede ringe retur.....? Den som jeg har forelsket mig i er nemlig den lille af de to størrelser, jeg ligger imellem, så jeg ved ikke helt, om jeg tør....

Kristina :thumbsupsmileyanim:

Nej, vi kom desværre helt fra at spørge, fordi vi egentlig slet ikke ved, hvilken ring vi (jeg) vil have endnu... Vil helst have kontakten med dem, når vi sådan for alvor ved hvad vi vil have. :thumbsupsmileyanim: Men hvis andre ved noget, så er jeg stadig interesseret i at høre. :ilovebryllupsklar:

0

Annonce ♥

Det gør der....

Vi har kigget på min ring hos Maidor, fordi det stadig kan betale sig. Davids køber vi nok i Tyskland, for der er prisen god på den, og så kommer der ikke told på :thumbsupsmileyanim:

En tysk hjemmeside eller hvordan??

0

Vi har lige fået vores ringe i forgårs og de sender dem simpelthen på den smarteste måde! Man får kvitteringen i et brev for sig selv og så sender de ringene i en helt flad pakke fra "Dr. Mai" og skriver at det er dokumenter så ingen told og moms :thumbsupsmileyanim:

Jeg ved at hende der plejer at besvare mails er på ferie til d. 21/9 så det kan være derfor at de ikke svare for tiden... Men brug dem for de kan virkelig deres kram :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Ja - http://www.ihr-trauring-juwelier.de/

Jeg skal bare lige have undersøgt lidt om dem først....om det er et "ordentligt" sted:) Ellers tør jeg ikke :thumbsupsmileyanim:

Hej

Vi har nogle tyske venner der anbefalede os siden - så ville trygt købt hos dem. De nævnte også at man sagtens kunne få dem til at lave ændringer i forhold til de mange modeller de viser på siden.

Vi undersøgt også Maidor, men ved de ringe vi forelskede os i var der ca. 400 kr at spare - så vi endte med at købe vores i Danmark.

Kath. der for en uge siden fik sin ring, der er lige hende:)

0

Annonce ♥