Betina/Michael

Kan være hvid brud på rådhuset?

20 indlæg i dette emne

Jeg er virkelig kommet i en træls situation.

Jeg vil egentlig gerne have en hvid/cremefarvet kjole på når jeg skal giftes, vi skal giftes på rådhuset. Men jeg er i syv sind om hvad jeg lige skal vælge, mine forældre mener at jeg vil blive malplaceret hvis jeg tager hvid/cremefarvet kjole på. :)

Hvad synes I?

Jeg synes nu jeg ser fantastisk ud i en cremefarvet kjole..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overhovedet ikke malplaceret at være hvid brud på rådhuset! Man bliver jo gift lige så vel som hvis det var i kirken. I maj var vi til rådhusbryllup, hvor bruden var meget smuk i sin hvide kjole (med sin gravide mave) Den gik omkring til knæerne, men det synes jeg er op til en selv, hvorvidt man vil i lang eller kort... :o

Så glem de små-fordomme, der måske kan være fra en ældre generation og vælg dig en smuk hvid/cremefarvet kjole!

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

altså hvis det skulle være malplaceret, så er der da flere brude herinde, som har været malplaceret i deres flotte hvide brudekjoler på rådhuset.

så vidt jeg husker, så havde Gitlan hvid brudekjole på, da hun sagde ja til sin jonas på rådhuset i 2008, så synes du skal kigge i beretningerne, og se de smukke hvide rådhusbrude.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Selvfølgelig kan du bære en hvid/creme farvet brudekjole, også på rådhuset, det er fuldstændig op til en selv hvad man har lyst til at have på.

Jeg blev gift på rådhuset første gang i 1983 og havde en lang hvid brudekjole på, det var nok ikke så almindeligt dengang, men jeg har aldrig hørt at nogen syntes det var mærkeligt eller forkert, tvært i mod.

Denne gang skal vi giftes i kirken og selv om det er anden gang, har jeg valgt at have en ivory farvet brudekjole på. Man skal altid mærke efter hvad man selv har lyst til, og ikke hvad andre synes er rigtigt eller forkert.

Håber i får en fantastisk dag :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig kan du det...

Vi blev gift på rådhuset og jeg havde en hvid kjole på. Jeg følte mig på igen måde malplaceret... Der var ikke nogen andre brude, der havde hvid kjole på, men det er netop det fede ved rådhuset.

Det er DIT bryllup, og det er DIN dag. Min mor havde også nogle fordomme om, hvad man kunne tillade sig på rådhuset, og hvad man ikke kunne... Jeg tror den ældre generation, lige skal bruge lidt ekstra tid til at slippe de indgroede ideer de har, og hvad et bryllup er :)

Lige et par billeder fra rådhuset... Du kan finde flere billeder i min beretning :o

venter3.JPG

venter_gaester.JPG

Og lige et billede, fra da vi fik ris :)

ris4.JPG

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes sagtens du kan have hvid kjole på. Det er JERES dag, og DU vælger, hvilken kjole, du vil have på - ingen andre! :)

Og jeg har altså flere gange set rådhusbrude i store hvide brudekjoler. Jeg kan ikke se noget malplaceret i det :o

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det synes jeg sagten du kan..Jeg ville selv gøre det, hvis jeg skulle giftes på rådhus..Ingen skulle nogensinde tage min hvide (som så ikke hvid alligevel) brudekjole fra mig.

Jeg har faktidk en rigtig flot kjole, som ville egne sig perfekt til et rådhusbryllup, til salg i dette forum, da jeg faldt for en anden

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har været til et rådhusbryllup hvor en af de anden der skulle giftes havde en flot stor hvid brudekjole på ;) Jeg syntes man kan have lige hvad man vil på til et rådhus bryllup...... ja til et bryllup i det hele taget ...... så GO FOR IT :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh... Hvor var det virkelig dejligt og få en masse gode svar på min tvivl.. Jeg synes virkelig også også at min mors generation burde pakke deres indgroede fordomme sammen og se anderledes på de nye ting. For man bliver jo også gift på rådhus, som man gør i kirke. Så på mandag når jeg skal ud og kigge sidste gang på kjole, så Vil jeg have min creme farvet brudekjole..

:) Så kommer mit eget billede også til at passe, hvordan jeg har set det for mig, da vi snakkede om det for et år siden. :o

Lige et billede af en af de fantastiske kjoler jeg prøvede..

post-40488-1278732650.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh... Hvor var det virkelig dejligt og få en masse gode svar på min tvivl.. Jeg synes virkelig også også at min mors generation burde pakke deres indgroede fordomme sammen og se anderledes på de nye ting. For man bliver jo også gift på rådhus, som man gør i kirke. Så på mandag når jeg skal ud og kigge sidste gang på kjole, så Vil jeg have min creme farvet brudekjole..

:o Så kommer mit eget billede også til at passe, hvordan jeg har set det for mig, da vi snakkede om det for et år siden. :)

Lige et billede af en af de fantastiske kjoler jeg prøvede..

Rigtigt rigtig flot kjole :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

[Jeg vil nu også gerne have denne kjole.. Men det er da virkelig svært og vælge hvilken kjole jeg skal have på, for de er begge to rigtig flotte og jeg har det virkelig godt i begge to..

Men jeg synes ikke I skulle snydes for at se denne kjole. :)

post-40488-1278842755.jpg

post-40488-1278842787.jpg

post-40488-1278842987.jpg

Redigeret af Betina/Michael
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak begge to.. :) Jeg hælder også selv til nummer 1.. :)

Ja, jeg får virkelig fremhævet min timeglasform.. :D Det er bare rigtig dejligt at man kan få lov til at vise sine former.. For når man arbejder på plejehjem, der går man rundt i det kedelige arbejdstøj og ligner noget katten har slæbt ind.. :o

Jeg skal ud og vælge kjole imorgen.. Og jeg glæder mig virkelig mega meget..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ihh flotte kjoler.. Vi skal på rådhuset i år og jeg skal være hvid brud med buket og det hele :ilovebryllupsklar:

Go for it... Syntes nr. 2 er totalt flot, syntes ikke halter-neck er det bedste til dig og slæbet på nr.2 er sååå flot!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har nu været inde og vælge kjole.. Det har været en rigtig hård dag. Men jeg har valgt en rød kjole.. (Der kommer snart billede af mig i den) :cheerleader3: Det var den der passede bedst til min tegnebog og jeg følte mig rigtig rigtig godt tilpas i den.. :ilovebryllupsklar:

Jeg synes nu den ser meget pænnere ud på mig.

post-40488-1278955810.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer