alfahunnen

Servietfoldning

4 indlæg i dette emne

Hej piger - jeg mangler virkelig inspiration til lidt servietfoldning :denmarkflag:

Vi skal ikke have almindelig hvide stofservietter som mange bruger men 2 stk. 3 lags papirservietter - dvs. servietter i 2 forskellige lilla nuancer...

Men kan ikke rigtig komme på en super løsning - rettere sagt, er gudsforladt for nogen som helst ideer når det kommer til servietfoldning.

Så HJÆLP - der må være nogen der har "foldet" nogle flotte og gerne lidt utraditionelle servietter (gerne med lidt højde på...) :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi havde godtnok hvide stofservietter - men især konge/brudelyset tror jeg vil være pænt, hvis der er to faver i.

Jeg er ret glad for at vi havde hveranden forskellig - synes jeg giver en rigtig god effekt. Jeg tror at du i det fleste opstillinger vil kunne bruge to servietter - lagt lidt forskudt inden du begynder at folde, så giver det bare en ekstra dimension :thumbsupsmileyanim:

post-36952-1279619996.jpg post-36952-1279620007.jpg

0

Del dette indlæg

Vi havde godtnok hvide stofservietter - men især konge/brudelyset tror jeg vil være pænt, hvis der er to faver i.

Jeg er ret glad for at vi havde hveranden forskellig - synes jeg giver en rigtig god effekt. Jeg tror at du i det fleste opstillinger vil kunne bruge to servietter - lagt lidt forskudt inden du begynder at folde, så giver det bare en ekstra dimension :denmarkflag:

post-36952-1279619996.jpg post-36952-1279620007.jpg

Det ser super-flot ud med hveranden foldet forskelligt! :thumbsupsmileyanim:

Vi havde også hvide stofservietter foldet som brudelys, men jeg tænker, at du sagtens kan bruge to slags som PiaK skriver :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer