IbenJ

Alternativ Bryllupskørsel

17 indlæg i dette emne

Vi kunne rigtig godt tænke os at overraske vores gæster med en lidt sjov/særlig form for bryllupskørsel. Vi har bare ingen ide til hvad det kunne være. Vi er ikke til fine biler eller hestevogn og cykeltaxi er lidt for "brugt". Nogle af jer friske brude der har en god ide? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så lige en film i går, hvor de nygifte kørte væk i en brandbil... det så ret sejt ud :) Men kræver jo nok manden arbejder indenfor det fag :)

Ellers kunne det jo være sejt at blive fragtet væk i helikopter :blink: men nok ret dyrt :)

Hvis manden er til motorcykler kunne det jo også være en mulighed, kræver nok bare en kjole uden for meget strut :(

Måske en ladcykel... ? det er da miljørigtig kørsel :td:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Seje idéer! Vi havde faktisk selv tænkt på det med en brandbil. Vi kørte rundt i en til en PA engang men ved ikke helt hvordan vi fik fat i den!

Det er i Lyngby.

Min kæreste har snakket om en campingvogn. Men jeg ved ikke hvor sjovt det er. Vi kender heller ikke nogle der har en.

Trækvogn og ladcykel er bestemt ikke udelukket! ;)

0

Del dette indlæg

Ved ikke om du har læst i min tråd, men jeg er medlem af Sporvejsmuseet Skjoldenæsholm, og vi lejer vetranbusser ud. Vi har nogle rigtig gamle nogle, som tit bliver brugt til særlige lejligheder. Og folk syntes tit det er sjovt at blive hentet i en bus fra f.eks. 1933. Men ved ikke om det er for meget i tråd med en gammel bil, men det var da et forslag

0

Del dette indlæg

Ved ikke om du har læst i min tråd, men jeg er medlem af Sporvejsmuseet Skjoldenæsholm, og vi lejer vetranbusser ud. Vi har nogle rigtig gamle nogle, som tit bliver brugt til særlige lejligheder. Og folk syntes tit det er sjovt at blive hentet i en bus fra f.eks. 1933. Men ved ikke om det er for meget i tråd med en gammel bil, men det var da et forslag

Ved du hvad det koster?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

PiaK: Nej hvor er det en sjov måde at blive transporteret på!!! Herlig familie du har..

Vi skal køre på postscooter, min mand arbejder hos PostDK. Vi er ungdomskærester og der er blandt andet nævnt i invitationerne at han kørte på scooter den gang han bejlede til mig ;)

Så for os er der intet andet køretøj der er rigtigt!

Hååååber bare sådan at det ikke regner!!!

0

Del dette indlæg

mhahm85... Nu har jeg tjekket det. Men det er godt nok dyrt for man kan kun leje den i mindst 4 timer.

Tak for alle jeres bud! Vi overvejer stadig! :-)

Hej.

Ja, ved godt det er lidt dyrt, men der jo mange omkostninger med sådan nogle gamle busser, men kan sagtens forstå dig, men nu har du i hvert fald fået nogle idéer, og lidt at tænke over :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi havde selv bestilt en gammel amerikanerbil fordi det er vi til. Jeg kontaktede en klub og fandt en der ville og hvor vi kan lide bilen, og det var ikke så dyrt. og en pragtfuld køretur fik vi ud af det;-)

post-39776-1280178250.jpg

Redigeret af janlar
0

Del dette indlæg

mhahm85... Nu har jeg tjekket det. Men det er godt nok dyrt for man kan kun leje den i mindst 4 timer.

Tak for alle jeres bud! Vi overvejer stadig! :-)

Hej.

Ja, ved godt det er lidt dyrt, men der jo mange omkostninger med sådan nogle gamle busser, men kan sagtens forstå dig, men nu har du i hvert fald fået nogle idéer, og lidt at tænke over :)

Hvor meget koster det? Og er der plads til alle gæster?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

PiaK: Nej hvor er det en sjov måde at blive transporteret på!!! Herlig familie du har..
Hvor er det bare gode billeder Piak.

Tak skal I have! De ville gerne have haft os i hestevogn, men lidt svært på en ø uden broforbindelse... synes faktisk dette var en endnu bedre idé!! :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer