Gilmore

gl. tråd

67 indlæg i dette emne

Hvem er vi:

Datoen:

Kirken:

Feststedet:

Farvetema:

Fotograf:

Kørsel:

Musik:

Menuen:

Bryllupskage:

Ringene:

Invitationer:

Bordkort:

Menukort:

Drinkskort:

Gæstebog:

Brudebuket:

Brudekjolen:

Brudesko:

Strømpebånd:

Hårinspration:

Taske:

post-43518-1280150898.jpg

Redigeret af Gilmore
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med det kommende bryllup, og velkommen til dette dejlige vanedanende forum, glæder mig til følge din planlægning.... :pokey:
Tillykke og velkommen til :cheerleader3:
VELKOMMEN :griner:-

Glæder mig til at følge din planlægning...!

Mange tak skal i have, det med vanedannede, synes jeg allerede jeg kender :pokey:

Redigeret af Gilmore
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min Brudekjole

Da jeg er en plus pige, har jeg valgt slet ikke at kigge på "alm." str. brudekjoler, da jeg synes det er meget svært at forestille sig, at jeg ville kunne blive pæn i en sådan kjole.

Det er ikke ret mange steder jeg har set brydekjoler i plus str. online (så man kan se kjolerne, ved godt at mange butikker rent faktisk har dem i butikken)

Men det kort af det lange, er at jeg er faldt lidt for denne kjole.

post-43518-1280395691.jpg

Vil dog meget gerne have en lille jakke eller lign. da jeg ikke bryder mig om mine overarme, og derfor gerne vil have dem skjult. En anden lille ting, er at butikker ligger i Horsens, og at jeg er fra Kbh. Men da kjolen så samtidig "kun" koster 5500 kr. er det vidst turen værd.

I må meget gerne komme med foreslag hvis i skulle være stødt på lign. kjoler.

Redigeret af Gilmore
0

Del dette indlæg

Velkommen til og tillykke med det kommende bryllup!

Det er sjovt at du nævner det med at sige at man skal giftes d. 20... altså til næste år for i vores tilfælde er der nu under et år til og jeg kommer stadig til at sige altså til næste år :griner:-

Jeg ved de har plus-størrelse kjoler i bl.a. Nikolai brudekjoler i KBH så det er måske et besøg værd? Jeg synes dog også du skal tage et smut forbi Horsens og prøve den kjole du har set på for hold da op hvor er den smuk. :cheerleader3:

Jeg glæder mig til at følge din planlægning herinde.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er sjovt at du nævner det med at sige at man skal giftes d. 20... altså til næste år for i vores tilfælde er der nu under et år til og jeg kommer stadig til at sige altså til næste år :pokey: Det kunne jeg godt forestille mig at jeg også selv kom til.

Jeg ved de har plus-størrelse kjoler i bl.a. Nikolai brudekjoler i KBH så det er måske et besøg værd? Jeg synes dog også du skal tage et smut forbi Horsens og prøve den kjole du har set på for hold da op hvor er den smuk. :cheerleader3:

Jeg vil så gerne over og prøve den kjole, og helst i går :griner:- men jeg håber virkelig på at få smidt nogle flere kilo i løbet af efteråret. og er bange for at jeg kommer til at købe den, hvis den altså passer.. :pokey:

Redigeret af Gilmore
0

Del dette indlæg

Det er sjovt at du nævner det med at sige at man skal giftes d. 20... altså til næste år for i vores tilfælde er der nu under et år til og jeg kommer stadig til at sige altså til næste år :pokey: Det kunne jeg godt forestille mig at jeg også selv kom til.

Jeg vil så gerne over og prøve den kjole, og helst i går :griner:- men jeg håber virkelig på at få smidt nogle flere kilo i løbet af efteråret. og er bange for at jeg kommer til at købe den, hvis den altså passer.. :pokey:

Det kan altså også være farligt at komme ud og prøve kjoler... jeg er allerede kommet til at bestille min :)

0

Del dette indlæg

Jubii :thumbsupsmileyanim:

Har nu fået bekræftelse på at kirken er reserveret :-)

Vi kunne dog ikke få den kl. 14 som vi gerne ville da der var et par som skulle giftes kl. 13, men fik den kl. 14.30, så der er jo til at leve med.

Lokalet er nu også på plads.

Vi har besluttet os for at vi gerne vil have noget røget mørbrad til forret, grill buffet til hovedret (pølser, bøffer, kylling, osv) skal dog have fundet frem til nogen der kan stå ved grillen. Derudover vil vi gerne have tag selv softice til dessert, med en masse slags krymmel, drus, saucer og vafler til.

Redigeret af Gilmore
0

Del dette indlæg

Velkommen til og hvor er det dejligt at I har de overordnede ting på plads :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes det er en rigtig flot kjole du har fundet og jeg glæder mig til at se billeder af dig i den..

Og til flere billeder af dine ting :thumbsupsmileyanim:

Tillykke med bryllupet..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

dejligt at få de lidt større ting på plads

Og nu er vi endelig kommet over d. 20 august, så nu behøver du ikke længere sige næste år ;)

Hvordan går det med at tabe de kilo du snakkede om? Jeg har set flere er begyndt at skrive mål/vægt ind i deres tråd uge for uge så vi kan være med til at bakke dem op, bare lige en lille ide hvis du har brug for opbakning :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hov, her har jeg ikke været før... Du får lige et forsinket, men STORT velkommen til!!! :thumbsupsmileyanim:

Superflot kjole. Synes da du skal unde dig selv at prøve den ;) Og hvis det er hos Askepotmodeller, så er de forresten supersøde! (Det var første sted, jeg prøvede og overvejer stadig to kjoler derfra...)

Glæder mig til at følge din planlægning. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Så blev der prøvet brudekjole.

Beklager billederne er så dårlige. De giver desværre et meget dårligt billede af kjolen, der er "drysset" perler på.

Den er bare så fantastisk.

post-43518-1298410801.jpg

post-43518-1298410818.jpg

Redigeret af Gilmore
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej og velkommen til :o

Jeg er selv en plus pige og synes selv jeg har fundet min drømmekjole :-) Det er ikke en specifik plus-model, men den blev lavet i str. 34-60, hvilket der er mange brudekjoler der bliver lavet i. Købte min i House of Brides og der var flere forskellige flotte kjoler i plus str. :)

Håber du finder din drømmekjole, der er ikke andet for en rundt forskellige steder og prøve :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her har jeg ikke været forbi før :):)

Hvor skal festen holdes? og hvilken kirke skal i vies i?

Vi skal giftes i Sundby kirke på Amagerbrogade på Amager.

Festen skal så holdes i et forsamlingshus i en kolonihave forening.

Syntes den første kjole du kiggede på er super flot!! :o

Redigeret af Gilmore
0

Del dette indlæg

Kjolen du har prøvet er virkelig hamrende smuk - og du i den. MEN, du må altså ikke sætte de der små ærmer på, som helt ødelægger det elegante: Du har IKKE brug for det!

Mange tak.

Er fuldstændig vild med den. Kan slet ikke få den ud af hovedet.

Jeg vil meget gerne have de små ærmer, da jeg ikke er specielt glad for mine kæmpe overarme :-)

Det er dog ikke ikke så godt lavet på billedet, da det er to slør hun satte på for at skabe et billede af hvad det var hun mente.

Redigeret af Gilmore
0

Del dette indlæg

Er også vild med den første kjole du har kigget på, den er bare smuk :)

Det er samme kjole på alle 4 billeder, på de første 2 er der bare et meget større slør på.

Redigeret af Gilmore
0

Del dette indlæg

Så fik jeg købt et slør :-)

Da jeg så prisen i butikken i tirsdag, var jeg ved at dåne.

Jeg gik derfor hjem og tjekkede nettet.

Nu har jeg så købt dette slør til 200 kr. incl. porto.

post-43518-027631200 1298821182.jpg

Redigeret af Gilmore
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer