Gilmore

gl. tråd

67 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Har helt glemt at fortælle at jeg har fundet mine brudepige kjoler.

Jeg har valgt min lillesøster, min niece og min svigerinde.

Jeg har intet billede af min niece, da kjolen er alt alt for stor.

post-43518-017381900 1299044563.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super søde kjoler!! Hvor har du købt dem?

Har i fundet ud af, hvem der skal vie jer? Er selv konfirmeret i den kirke, og lyset derinde er bare super smukt! Det er altså en virkelig flot kirke :)

De er købt i butik Eva på Nørrebrogade har givet sammenlagt 2000 kr for alle 3 kjoler samt sjaler til de to "store" og en jakke til den lille.

Jeg ved desværre ikke hvem der skal vie os. Har desværre heller ikke selv fået set kirken andet end udefra. Må virkelig få taget os sammen så jeg kan se den kirke.:biggrin:

0

Del dette indlæg

Ei... Fint slør. Hvorfor købte du ikke det jeg havde til salg. Det er helt magen til og koster kun 175.- inkl Porto :)

flotte kjoler til brudepigerne og selvfølgelig også til dig :kiss:

Hehe fordi jeg ikke havde set du havde et til salg, ellers havde jeg da købt det af dit :-)

Nu må vi se om farven passer når det kommer. Kjolen er elfenben, og kunne vælge sløret i hvidt eller creme.

Redigeret af Gilmore
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du har valgt creme passer det helt sikkert til kjolen

Det har jeg :biggrin:

Er forresten helt vild med både din planlægningstråd, dine kjoler og alle de kreative ting du har lavet.

Redigeret af Gilmore
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for tippet. Men det var ikke helt det jeg mente, jeg synes at der er mange der ligger mange billeder i samme besvarelse. Hvis jeg gør det bliver de bitte bitte små, da de eller fylder mere end 90kb..

Redigeret af Gilmore
0

Del dette indlæg

Uhh så blev jeg ringet op fra Nicolai brudekjoler.

De regner med at have min kjole hjemme d. 10. juli unsure.gif

Hmm ved ikke hvor lang tid der tager at rette den til, men synes godt nok at 4½ måned er længe om at få en kjole hjem??

0

Del dette indlæg

Det tager nok 1-2 uger at rette den til - og det er meget normalt at det er så (relativt) kort tid før, fordi mange af os tøser jo ændrer vægt en smule hele tiden :rolleyes:

Har du besluttet dig fast for ærmerne?

Tror slet ikke du er klar over hvor smuk du er, søde - og altså bare mest yndig uden :wink::c166:

0

Del dette indlæg

Det tager nok 1-2 uger at rette den til - og det er meget normalt at det er så (relativt) kort tid før, fordi mange af os tøser jo ændrer vægt en smule hele tiden :rolleyes:

Har du besluttet dig fast for ærmerne?

Tror slet ikke du er klar over hvor smuk du er, søde - og altså bare mest yndig uden :wink::c166:

Hvor er du altså bare sød.

Det ligger ikke 100 % fast, men har aldrig før gået med bare arme, så det er et meget stor skridt, føles lidt som at gå med bar mås biggrin.gif

Jeg har valgt at prøve mig lidt frem med nogle strop trøjer her i løbet af foråret, og så se om jeg kan vænne mig til det.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer