Guest mlymhp

Os Den 28 August...

6 indlæg i dette emne

Puha jeg synes lige pludselig der er mange ting vi skal have styr på.

Min tilkommende er i denne stund ude for at se om han kan finde noget tøj. Vi har lige modtaget prøvelsesattesten i dag så den skal bare lige ned til præsten. Derudover mangler vi en masse småting som jeg bare ikke synes vi har tiden til at få ordnet for vi tør ikke rigtig satse på at kunne lave noget i weekenderne da der endnu ikke er nogen af os der er blevet poltet.

Hvordan ser det ud ved jer andre er i også lidt stressede eller har i bare styr på det hele...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg sidder også og får stress over der KUN er 1 måned tilbage idag!

Har det ligesom dig, mangler kun at ordne småting, men det virker helt uoverskueligt...

Vi har ikke ret meget fri inden brylluppet..

Mit største problem er jeg mangler kjoler til mine brudepiger stadig!! :shooter:

Og DET er jeg i panik over!!!....

Men det skal jo nok gå alt sammen.. :)

Vi glæder os jo alligevel trods alt

:cheerleader3::griner:-:pokey: :pokey: :)

0

Del dette indlæg

Puha jeg synes lige pludselig der er mange ting vi skal have styr på.

Min tilkommende er i denne stund ude for at se om han kan finde noget tøj. Vi har lige modtaget prøvelsesattesten i dag så den skal bare lige ned til præsten. Derudover mangler vi en masse småting som jeg bare ikke synes vi har tiden til at få ordnet for vi tør ikke rigtig satse på at kunne lave noget i weekenderne da der endnu ikke er nogen af os der er blevet poltet.

Hvordan ser det ud ved jer andre er i også lidt stressede eller har i bare styr på det hele...

Ja puha der er ikke lang tid tilbage!!!!

Jeg synes fortsat jeg mangler en del ting...

Jeg skal selvfølgelig have tjekket op på alle aftaler mv. som der er styr på. Derudover mangler jeg at folde vores favourboxes (75 stk.), sætte personlig labels på alle chokoladerne (300 stk), fylde æskerne, bestille brudebuket og brystbuketter (hedder det egentlig det?!), få afleveret prøvelsesattesten til kirkekontoret, få snakket med kirkekontoret om pyntning (der skal være barnedåb i kirken om formiddagen!) osv....

Synes jeg mangler rigtig mange ting. Heldigvis har jeg fortsat ferie i 1 uge og så skal jeg lige arbejde i 14 dage og så ferie i 1 uge op til brylluppet... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg stresser lidt over vores bryllupsband.

Jeg spurgte dem om de ikke ville sætte op lidt før, så de ikke larmede imens vi skar bryllupskage og så blev jeg truet med kontrakt og det hele.

Det eneste jeg spurgte om var, at de ikke satte udstyr op imellem 15.45 0g 16.15 og så fik jeg da lige oveni at vide at det ville koste mig 3000 kr. hvis det skulle kunne lade sig gøre. De skal spille kl. 18 og skal aætte op 1½-2 timer før, så jeg kan ikke se problemet, de kan jo bare sætte op fra 16.15-18, DET HANDLER OM ET KVARTER!!!!

Nå men okay jeg gider ikke diskuterer med dem, så de er sure på dagen, så Skovridergården i Silkeborg, hvor vi skal holde brylluppet tager sig af det for os. Dejligt, stor ROS til dem igen igen igen!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg stresser lidt over vores bryllupsband.

Jeg spurgte dem om de ikke ville sætte op lidt før, så de ikke larmede imens vi skar bryllupskage og så blev jeg truet med kontrakt og det hele.

Det eneste jeg spurgte om var, at de ikke satte udstyr op imellem 15.45 0g 16.15 og så fik jeg da lige oveni at vide at det ville koste mig 3000 kr. hvis det skulle kunne lade sig gøre. De skal spille kl. 18 og skal aætte op 1½-2 timer før, så jeg kan ikke se problemet, de kan jo bare sætte op fra 16.15-18, DET HANDLER OM ET KVARTER!!!!

Nå men okay jeg gider ikke diskuterer med dem, så de er sure på dagen, så Skovridergården i Silkeborg, hvor vi skal holde brylluppet tager sig af det for os. Dejligt, stor ROS til dem igen igen igen!!!

Det ville godt nok også stresse mig. Og de virker da godt nok ikke samarbejdsvillige når det kun er så kort tid før det drejer sig om. Håber det løser sig for jer...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer